IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi възражда проекта R4

Германците смятат все пак да направят по-малък спортен автомобил

Audi възражда проекта R4

Германската компания Audi не се е отказала от идеята си да направи спортен автомобил с малки габарити. Това разкри пред журналисти техническият директор на немския производител Волфганг Дюрхаймер. Подобен проект, носещ названието R4, бе спрян от компанията, но сега отново е на дневен ред.

Audi възражда проекта R4

„В моделната гама на Audi има място за две спортни коли – обясни Дюрхаймер пред изданието Automobilemag. – Едната ще бъде хиперкола и ще заеме мястото на R8, докато втората ще бъде разположена едно стъпало по-надолу от R8.”

Малката спортна кола ще бъде направена по примера на Porsche Boxster. Вече са готови първите скици на модела, като е определена и цената, на която ще се продава той. В Audi обаче засега не бързат да дават подробности, тъй като според ръководството на компанията пазарът още не е готов да приеме подобен автомобил.

„Искаме да създадем кола, която да бъде със среден обем на двигателя и да предлага отлично поведение на пътя. В същото време обаче подобен автомобил трябва да бъде достъпен за клиентите”, обясни Дюрхаймер.

Слуховете гласят, че R4 ще разчита на 4-цилиндров, 2.0 литров бензинов мотор с мощност от около 280 к.с. Има вариант обаче, машината да получи 2.5 литров, 5-цилиндров агрегат с мощност от около 400 к.с. Колкото до приблизителната цена – тя ще бъде около $40 000.

Директорът в Audi допълни, че що се отнася до хиперколата, в компанията все още няма единодушно решение за подобен проект. Самият Дюрхаймер се надява, че съвсем скоро ще има „зелена светлина” за разработката, но предстоят да се уточнят много детайли. Един от тях е първоначалното намерение на Audi този автомобил да разчита на хибриден дизелов агрегат. Най-вероятно германците ще се откажат от подобна идея, тъй като дизелите не се приемат добре на пазарите в САЩ и Китай.

Снимка: Audi
 

Тагове: r4
0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Видяхме как не стават за нищо като направиха за смях "високотехнологичните хибриди" на Тойота. Толкова за нищо не стават, че са втори по продажби в света в класа си, като са изключително близо до първия БМВ и далеееч пред Лексус,Аглока,Инфинити,Кадилак,Линкълн. Даже общо продажбите на всички тези марки незнам дали ще минат и половината продажби на Ауди. Така, че мисля че няма какво да се коментира повече.п.п. дори новото огромното 5 местно комби RS6 с по-малко коне, ускорява като двумесния LFA, голям смях и унижение.
  • #15
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И едното и другото са силно надценени ***.
  • #14
    4 rate up comment 5 rate down comment
    d ( преди 12 години )
    Alfa 4C vs Audi R4
  • #13
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Който го е изпитал знае за какво става въпрос, нещастните вурстове да си го набутат в калния ***.За нищо не стават Ауди.
  • #12
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А и още нещо не разбрах какво превъзходство им давал регламента? Регламента не е ли за всички? Това че Тойота си има някакви нейни идеи които е спъват не прави Ауди някакви галеници. Ако регламента разрешава да караш на 4 гуми а ти се явяваш с 2 и обясняваш, че това че си с 2 гуми те прави бавен и да разясняваш, че оня с четирите ползвал превъзходство заради регламента е мега тъпо. Ми сложи си и ти 4 гуми, кой те кара да си с две и да мрънкаш.
  • #11
    5 rate up comment 8 rate down comment
    това ми хареса ( преди 12 години )
    А Защо Тойота карат с атмосверен мотор незнам, питай Тойота, сега и дядо ти може да се оправдава че го изпреварват колите на пътя, защото неговата каруца била само с 2 мършави коня, ама кой го е карал да се състезава с каруца при колите. И само да ти кажа, че единия хибрид на Ауди счупи полуоска на хибридната система 2 часа преди края на състезанието и караше само на дизеловия двигател без да ползва хибридната система и въпреки проблема пак с обиколка и кусур пред хибридните Тойоти. Ха ха. Хибридите на Тойота просто са една жалка картинка.
  • #10
    5 rate up comment 10 rate down comment
    До Дошо ( преди 12 години )
    Уйлямс разработва само маховика за хибридната система на Ауди, я сега виж кой прави хибридната система на Тойота. Тойота купува разработки елементи и разработки от различни производители,дори батериите си ги купува от други фирми. А каквото не е купила го е откраднала от други патенти и затова плащаше на всеки приус по 100 долара на един руснак,защото откраднала патента му. Оня спука Тойота от дела и когато съда постанови забрана на продажбите на хибриди Тойота му плати милиони
  • #9
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Audi стават все по-отчаяни.Нормално.Преполагам, че не съм аз съм изгорял с техен ***.
  • #8
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А Защо Тойота карат с атмосверен мотор незнам, питай Тойота, сега и дядо ти може да се оправдава че го изпреварват колите на пътя, защото неговата каруца била само с 2 мършави коня, ама кой го е карал да се състезава с каруца при колите. И само да ти кажа, че единия хибрид на Ауди счупи полуоска на хибридната система 2 часа преди края на състезанието и караше само на дизеловия двигател без да ползва хибридната система и въпреки проблема пак с обиколка и кусур пред хибридните Тойоти. Ха ха. Хибридите на Тойота просто са една жалка картинка.
  • #7
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аха а от кой са проектирани бе селооо. От танганайците ли? Да ти припомням ли пак че когато Ауди са правели хибриди Тойота не са знаели какво означава тази дума. И незнам дали са спечелили едно състезание миналата година ама знам че на Льо Ман "технологичните" хибриди на Тойота умряха на 7-мия час от 24-часовата надпревара и знам, че Ауди станаха шампиони в сериите, как са станали шампиони с една победа, само Дошо може да каже. Да ти кажа че са нужни най-много точки, за да си шампион, респективно най-много победи.