IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi възражда проекта R4

Германците смятат все пак да направят по-малък спортен автомобил

Audi възражда проекта R4

Германската компания Audi не се е отказала от идеята си да направи спортен автомобил с малки габарити. Това разкри пред журналисти техническият директор на немския производител Волфганг Дюрхаймер. Подобен проект, носещ названието R4, бе спрян от компанията, но сега отново е на дневен ред.

Audi възражда проекта R4

„В моделната гама на Audi има място за две спортни коли – обясни Дюрхаймер пред изданието Automobilemag. – Едната ще бъде хиперкола и ще заеме мястото на R8, докато втората ще бъде разположена едно стъпало по-надолу от R8.”

Малката спортна кола ще бъде направена по примера на Porsche Boxster. Вече са готови първите скици на модела, като е определена и цената, на която ще се продава той. В Audi обаче засега не бързат да дават подробности, тъй като според ръководството на компанията пазарът още не е готов да приеме подобен автомобил.

„Искаме да създадем кола, която да бъде със среден обем на двигателя и да предлага отлично поведение на пътя. В същото време обаче подобен автомобил трябва да бъде достъпен за клиентите”, обясни Дюрхаймер.

Слуховете гласят, че R4 ще разчита на 4-цилиндров, 2.0 литров бензинов мотор с мощност от около 280 к.с. Има вариант обаче, машината да получи 2.5 литров, 5-цилиндров агрегат с мощност от около 400 к.с. Колкото до приблизителната цена – тя ще бъде около $40 000.

Директорът в Audi допълни, че що се отнася до хиперколата, в компанията все още няма единодушно решение за подобен проект. Самият Дюрхаймер се надява, че съвсем скоро ще има „зелена светлина” за разработката, но предстоят да се уточнят много детайли. Един от тях е първоначалното намерение на Audi този автомобил да разчита на хибриден дизелов агрегат. Най-вероятно германците ще се откажат от подобна идея, тъй като дизелите не се приемат добре на пазарите в САЩ и Китай.

Снимка: Audi
 

Тагове: r4
0 от 500
  • #26
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А щом някой пише за любовника си от казанлък значи е миризмата, другата личност живееща в Дошо който пък бере срам със служебния стар Хюндай на баща си, който на времето чисто нов беше 18000лв. За миризмата недостижимата мечта бе Октавия, но не би. В Айтос скоро няма да се гъзарее с Октавия а Аудито му е трън в окото, защото не може да си позволи дори джантите а какво остава за гумите. Високото грозде е кисело а миризмата е страхлива. Да караш Ауди не е като да ревеш и бягаш от страх.
  • #25
    5 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 12 години )
    Пишеше, че присъстват и акционерите VW, което означава, че е имали и други овце.На снимката Винтеркорн беше на преден план.
  • #24
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Те Германците евала,че лъжат,проблема е само *** прости останаха да им вярват.
  • #23
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ами понеже казанлушкия *** няма 2 лв. за АутоБилд, очаква ние тук да му снасяме новини.На годишнината на АутоБилд, *** ***, пишеше, че са присъствали акционерите VW.От това какво по-ясно..?!Ти наистина си бил ***.
  • #22
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Щом някой говори за Дошо, знаем кой-дежурния германо-*** ***, казанлъшкия селски бек с виртуалните аудита.То кой ли ще защитава немското, я!Няма прости хора.
  • #21
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Честно казано, само *** и местните им шовинистите купуват немски коли.
  • #20
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Особено корейците им развинтват фантазията на европейците.Не вървят напред, а летят.Прочети GSM-arena днес.Samsung с 30% световен дял, Apple с 15%, а всички останали са под 5%, вкл Nokia.Да не говорим, че НЯМА И ЕДНА НЕМСКА ФИРМИЧКА.И при автомобилите ще е същата картинката.
  • #19
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** питай Тойота дали не стават Аудитата. Да му видиш два пъти Ауспуха, първия път когато те изпреварва а втория път когато осъзнаваш, че те изпреварва за втори път защото те е затворил с обиколка. Предполагам, че пилотите на "високотехнологичните" Тойоти още сънуват кошмари. Спокойно може да се заключи че ако някоя не става и за *** за зеле, това са хибридите на Тойота. След такова унижение, мисля че скоро може и да видим как Тойота се отказва от състезанията.
  • #18
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Голямо разминаване има межди статистиката за здравината на колите и тестовете в Германия и на всякъде другаде по света.Нали се сещате, яко лъгане и мазане правят германците, да се изкарат стокйата качествена.Но няма спасение, японците и корейците ще ги смачкат като ***.Точно както стана в Hi-tech електрониката, немците носа не могат да си покажат там, бой, бой и само бой!
  • #17
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Направиха ги, ... едиснствено по страниците на АутоБилд.И *** за зеле не става от Ауди.Смешна фирмичка.