IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-икономичната кола в Германия е японска

Toyota Yaris Hybrid надделя над всички хибриди, както и над бензиновите и дизелови коли

Най-икономичната кола в Германия е японска

Toyota Yaris Hybrid бе обявен за най-икономичният автомобил на Германия. Компактната хибридна кола показа завидна икономичност в сравнителен тест на автомобили с традиционно или алтернативно задвижване на немското списание „Auto Bild“. „Няма да откриете по-икономичен хибрид“ е заключението на редакторите.
Най-икономичната кола в Германия е японска
За съставяне на класацията германците взимат предвид потреблението на гориво, обезценяването на автомобила и постоянни разходи като данъци, застраховки и техническа поддръжка. Накрая се изчислява цена на километър, като взима примерен годишен пробег от 7 500 км.

По тази формула Toyota Yaris Hybrid изисква по 1,21 лв/км, което е най-доброто постижение в тества, в който участват автомобили с алтернативно, бензиново и дизелово задвижване. Информацията за участниците е ограничена, но се уточнява, че следващият автомобил в класацията харчи с 0,22 лева повече на километър. На трето място е отново хибрид на Toyota - Prius Plug-in Hybrid.

Ако годишният пробег е 15 000 или 30 000 километра, разходите на Toyota Yaris Hybrid падат до съответно 0,72 лв/км и 0,57 лв/км, което също е най-доброто постижение в теста.

Подробно за Toyota Yaris Hybrid

Информация и снимка: Toyota

Тагове: toyota yaris hybrid
0 от 500
  • #23
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Новата RAV-ка е видях за първи път март месец и щеше да ми падне ченето.Много красив автомобил.За по-красив в този клас не мога да се сетя.Освен всичко е и най-здравия в класа си и много икономичен с новите двигатели.Кола мечта.В статията съвсем ясно се казва и кои са най-икономичните коли.Тойота разбира се,кой друг.За пореден път са на гребена на вълната,а немските скъпи трошки с чаркалаци произведени в Китай,никой не ги споменава в придворното ВАГ СПИСАНИЕ.
  • #22
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 12 години )
    Пичове преди половин час видях новия RAV4 - нищо общо със снимките.На живо е .....как да кажа ........СТРАХОТЕН, ВЕЛИКОЛЕПЕН.......нещо такова, но не се сещам за по-силни думи, с които да го опиша.
  • #21
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Само да попитам, ( преди 12 години )
    кой сега е 1?
  • #20
    21 rate up comment 1 rate down comment
    до: v-1 ( преди 12 години )
    Само бих добавил, че не просто хибридите, а хибридите на Тойота са бъдещето. Всички останали се мъчат да ги правят, но неуспешно. Тези технологии Тойота ги развива 20 г и другите и се смееха, че налива милиарди в хибридни технологии, но както винаги Тойота се оказаха прави. Въпреки пристрастието и шовинизма на немците го признават и свеждат глава пред японския гений, който налага високите технологии в света и диктува положението в автомобилостроенето.
  • #19
    14 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 12 години )
    Значи най-здравата кола в този клас Тойота Ярис е и най-икономична, с най-високи технологии и излиза най-евтино на километър. Това само японците го могат!---------------------------Кратко, точно и ясно колега. 100% споделям мнението ти!
  • #18
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Гньовците Балкански веднага налазиха статията и започнаха да оспорват,това,което не кой да е,а немските инженери са го доказали многократно,че от Тойота по-здраво,надеждно и икономично няма.За пореден път го навират в муцуните на хората с малко мозък,но те пак си знаят своето.Ще споделя за незнаещите,че в Германия НЯМА преференции за хибриди или електромобили.Цената им е такава,като в каталога.Дизелите,като най-голям замърсител имат 10-торно по-голям данък от хибридите.Така,че дерзайте!
  • #17
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Рекламен тест знаем ( преди 12 години )
    Таратанци! Ярис хибрид струва над 30 бона а Клио,Фиеста,Корса или 208 са под 20.Колкото и да е икономична,дават и 3.5/100 средно,10 бона не се избиват с по 7500км на година.А новите дизели харчат под 3.5/100.Заради дизелите всъщност хибридите в Европа се продават доста рядко.
  • #16
    15 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    Поредното признание от германците за Японската техника и инженерна мисъл!Хибридите са бъдещето, поне близкото бъдеще..нататък не се знае:)
  • #15
    3 rate up comment 11 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Доста странна класация... Не се знае кой участва, освен представителите, класирани на първо и трето място. Сега ако се окаже и че е било състезание между две коли, ще е най-забавно.
  • #14
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А най-забавното е че Тойота Ярис се произвежда във Франция. Двоен шамар за немското автомобилостроене