IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-икономичната кола в Германия е японска

Toyota Yaris Hybrid надделя над всички хибриди, както и над бензиновите и дизелови коли

Най-икономичната кола в Германия е японска

Toyota Yaris Hybrid бе обявен за най-икономичният автомобил на Германия. Компактната хибридна кола показа завидна икономичност в сравнителен тест на автомобили с традиционно или алтернативно задвижване на немското списание „Auto Bild“. „Няма да откриете по-икономичен хибрид“ е заключението на редакторите.
Най-икономичната кола в Германия е японска
За съставяне на класацията германците взимат предвид потреблението на гориво, обезценяването на автомобила и постоянни разходи като данъци, застраховки и техническа поддръжка. Накрая се изчислява цена на километър, като взима примерен годишен пробег от 7 500 км.

По тази формула Toyota Yaris Hybrid изисква по 1,21 лв/км, което е най-доброто постижение в тества, в който участват автомобили с алтернативно, бензиново и дизелово задвижване. Информацията за участниците е ограничена, но се уточнява, че следващият автомобил в класацията харчи с 0,22 лева повече на километър. На трето място е отново хибрид на Toyota - Prius Plug-in Hybrid.

Ако годишният пробег е 15 000 или 30 000 километра, разходите на Toyota Yaris Hybrid падат до съответно 0,72 лв/км и 0,57 лв/км, което също е най-доброто постижение в теста.

Подробно за Toyota Yaris Hybrid

Информация и снимка: Toyota

Тагове: toyota yaris hybrid
0 от 500
  • #33
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Sato ( преди 12 години )
    HONDA, TOYOTA, MAZDA, NISSAN и SUBARU нямат равни просто нямат. Направени с мисъл и прецизни технологии те слагат летвата и при икономичните, и при здравите, и при бързите, и при цена/качество- неуспоримо.
  • #32
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    v-1,не те знам с какво мислиш,ама май не ти се отдава съвсем.Те и другите мислеха и от много мислене изчакаха Тойота да изкарат 3-то поколение хибрид и се сетиха,че и те могат да се включат в играта,когато разбраха,че има хляб в тази работа.Да,ама хибридите не са да сложиш един електромотор и батерии,а много по-сложно нещо.Ако беше проста работа всеки щеше да го прави и нямаше да има нужда Тойота да наливат милиарди 20 г. само в тази технология.Били са прозорливи хората и сега ще жънат...
  • #31
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    v-1,глупавите и хлапашки заключения са твоите в които твърдиш,че и другите били допринесли с нещо,което и ти самият не знаеш.Философстването и празните приказки ги остави за кръчмата!Дай да си говорим с факти!Кажи,кой и с какво е допринесъл за хибридните технологии,като до преди няколко години всички се надсмиваха на Тойота и изкарваха какви ли не коли,за да покажат,че хибридите били измислица,измама,нямали бъдеще и все подобни простотии!Чакам да науча за помощта на другите!
  • #30
    3 rate up comment 7 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    До анонимния отдолу:Те имат от 2010 хибриди на пазара, което не означава, че преди това не са опитвали да подобрят и да добавят нещо към технологията.. НАли не мислиш, че такасе парави кола - до 2010 нищи и изведнъж през 2010 опа - хибрид.... :]]]ПП: ЗА протокола не омаловажавам постиженията на Тойота, аз съм запленен от тази компания и тяхната производствена с-***, която и до ден днешен е загадка за много производители. Просто мисля преди да пиша...
  • #29
    4 rate up comment 5 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    ПП: И точно е такива гръмки и в същото време глупави заключения - "само хибридите на Тойота са бъдещето" са доказателство, че този, които го е писал е още незрял...
  • #28
    6 rate up comment 7 rate down comment
    v-1 ( преди 12 години )
    Ами не мога да ти кажа точно с какво, защото не съм част от тези екипи разработващи въпросните хибриди. Но да правиш такива заключения, е меко казано глупаво - естествено, че са допринесли много и са я създали тази технология. Зашото ДВГ-то не е съдадено от японец, но виж до къде го развиха. Моля ви мислете малко, вликият ум е велк без значение дали е японец, китаец, германец или талибан! А технологиите трябва да са достъпни до повече хора за да могат да се развият по-бързо!
  • #27
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Колега v-1,бих желал да науча какво другите са допринесли освен да копират от Тойота.Не те знам на колко години си но аз много добре помня подигравателните статии за хибридите,измислените тестове и т.н.Уж неикономични,уж това-онова,а се оказа работата съвсем друга.Сега всички гонят,но е прекалено късно да наваксат изгубеното време в което само се подиграваха...
  • #26
    3 rate up comment 6 rate down comment
    v-1 до до:v-1 ( преди 12 години )
    Ами не съм напълно съгласен колега, защото Тойота може да са създали тази технология, но и другите компании са допринесли и допринасят и сега за бързото и развитие.Но е факт, че Тойота са поставили най-високи стандарти в автомибилостроенето. Философията на компанията и философията на производството се учи и прилага в хиляди компании от много години насам!
  • #25
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Един Fiat 900куб.см. на метан, а навира на кучето в ауспуха тая Troyota!!!!
  • #24
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аха, тея от Аутобилд се сетиха, че мандата на баба Меркел е към края си! Еми, започват да обръщат фурнаджийската лопата в правилната посока!