IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новият Citroen C4 Picasso

Компактният ван ще се предлага с 2 бензинови и 2 дизелови мотора

Това е новият Citroen C4 Picasso

Първи официални снимки и информация за новото поколение на Citroen C4 Picasso бяха публикувани от френския автомобилен производител. Дебютът на модела е насрочен за предстоящото изложение в Шанхай.
Това е новият Citroen C4 Picasso
Габаритите на машината са 4428 мм дължина, 1826 мм широчина, 1611 мм височина и междуосие от 2785 мм. По този начин миниванът е с 42 мм по-къс, с 4 мм по-тесен и с 69 мм по-нисък от предишното поколение. Колесната база обаче е пораснала с 57 мм. Увеличен е и обемът на багажника – с 37 л и вече е 537 л.

Новият C4 Picasso е първият модел на групата PSA Peugeot Citroen, построен на модулната платформа EMP2 (на по-късен етап тя ще се използва за кабриолета Peugeot 501 и за хечбека 308). Благодарение на нея моделът е отслабнал със 140 кг. и вече тежи не повече от 1300 кг.

Машината ще се предлага с два бензинови двигателя с обем 1.6 литра, които развиват 120 и 155 к.с., както и с два дизела със същия обем, и мощност 90 и 115 к.с. Трансмисиите са 6-степенни – механична и роботизирана EGS. Най-мощният двигател ще позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 9 секунди, а максималната скорост е 209 км/ч.

Новото в салона са двата цветни екрана – 12-инчов LCD-дисплей в горната част на централната конзола и 7-инчов сензорен под въздухопроводите на вентилационната система. На първия излиза цялата информация, която е необходима на водача, а с помощта на втория се настройват аудиосистемата и климатика.

В базовото оборудване на модела са включени още парктроник, система от видеокамери, активен курз-контрол, а също така и система за самостоятелно превключване на светлините при поява на насрещно движещ се автомобил.

Снимки: Citroen

Тагове: Citroen C4 Picasso
0 от 500
  • #8
    8 rate up comment 0 rate down comment
    БТК ( преди 11 години )
    Хубаво е!Но защо стоповете от Голф+?Моторите ... малки ми се струват за такава кола.Иначе ми харесва
  • #7
    13 rate up comment 0 rate down comment
    RoadRunner ( преди 11 години )
    На мен ми харесва - шантаво и тумбесто и отвътре изглежда просторно.
  • #6
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много противоречив дизайн.Двигателите не са нищо особено, стара разработка.
  • #5
    25 rate up comment 1 rate down comment
    bai Ivan ( преди 11 години )
    Дизайнера на новия Джип инзвънредно е работил и за Ситроен. И добре е направл.
  • #4
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Малко ми е странна муцуната отпред и с тези диодни светлини над фаровете. Изглежда много тумбест! Иначе е красива машинка, няма спор! А 90 коня, да ви кажа, никак не са малко. Королата, която карах беше 90 коня. Вярно, за магистралата е ужас, но вече новите коли са с 6 скорости и едва ли ще имат моят проблем с високите обороти. Королата тежеше към 1100 кила, дали не беше и повече. Та това за 90 коня и 1 тон не е вярно!
  • #3
    15 rate up comment 7 rate down comment
    GTI ( преди 11 години )
    Добре се е получило само дето задните светлини сякаш са от VAG...
  • #2
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Французите правят най-добрите ванове. А относно двигателите наистина тези 90 к.с. нещо малко се виждат, но никъде не показано колко е въртящия момент. За визията доста добре изглежда не някак си онова "пенсионерско" излъчване при повечето ванове
  • #1
    8 rate up comment 34 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    90 коня дизел.Още през 2008 списанията писаха, че това вече неадекватна мощност за коли над 1 тон.Ама какво да очакваш от французите.Не ми хареса.