IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi RS6 MTM vs BMW M6

702 к.с. срещу 560 к.с. (Видео)

Audi RS6 MTM vs BMW M6

Поредното любителско драг състезание, на което попаднахме в YouTube, противопоставя два немски спортни автомобила - Audi RS6 Sedan (2010) и BMW M6 Coupe (2012). Битката изглежда доста интригуваща, тъй като динамичните показатели на автомобилите са аналогични.

Лимузината от Инглощад разполага с доработка от MTM, която засяга електронното управление на агрегата и увеличава мощността до 702 к.с. А това доставя ускорение от 0 до 100 км/час за 4.2 сек. и от 0 до 200 км/час за 13 сек.

От другата страна е последното поколение на BMW M6 Coupe, което е в стандартен вид и разполага с 560 к.с. Въпреки по-малката мощност мюнхенското купе ускорява от 0 до 100 км/час за същото време - 4.2 сек. Спринтът до 200 км/час пък отнема 12.6 секунди.

Не липсват и разлики, а една от тях е, че Audi RS6 Sedan има задвижване към четирите колела, докато при BMW M6 Coupe задвижващи за само задните. При това състезание обаче quattro задвижването не е особен плюс, тъй като стартът не е от място.

Кой от двата автомобила се представя по-добре вижте във видеото

Тагове: vs mtm bmw m6 audi rs6 mtm
0 от 500
  • #41
    4 rate up comment 4 rate down comment
    до ! ( преди 11 години )
    Я обясни кой елемент ог rs6 е взет от пасат? И днес ли не си пил хапчетата.ДА ТЕ СВЕТНА, ЧЕ НИТО ДВГАТЕЛ, НИТО ШАСИ, ОКАЧВАНЕ, РАМА,СПИРАЧКИ, ТРАТСМИСИЯ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ДОРИ 4х4 ПРИ ПАСАТ И RS6 Е КОРЕННО РАЗЛИЧНО и странното е че не знаех че има човек който да не го знае. А още по странно е че единствения който не го знае, тръгнал да пише 10 коментара кое защо и как било. То биви, бива тъпота ама чак толкова. Счупи ***. Относно драга, новото RS6 ще го изпревари новото М6 с разлика.
  • #40
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    ! е прав за доста неща. на това ауди V10 мотора му е пред предните колела , от там няма как да няма още железа за да се носи тая платформа. но 4х4 си е предимство за старт. драгстерите са друго неща - там гумите от инерцията при стартиране осигуряват допълнително притискане, имат голям спойлер от зад който след 30м вече дава доста килограми притискане, а също - изгорелите газове от ауспусите осигуряват 300-400кг притискане на реактивен принцип. това последното е чудно, но е факт.
  • #39
    8 rate up comment 4 rate down comment
    ! ( преди 11 години )
    Да ви кажа защо Ауди-то е по-тежко, защото няма как да правиш спортни коли от стандартна платформа за пасати и комбита ширпотреба и след това да изкараш расови спортисти! Точно заради това дори БМВ 316 носи удоволствие понеже е в платформата на М3! А RS-ите не носят нищо понеже са в платформите на ширпотребите VW/Шкода/Сеат! За съжаление Бентли, Ламбо и Порше пътуват в съшата посока!
  • #38
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ! ( преди 11 години )
    BTW кой му пречи на Ауди-то да е по-леко? Някой ограничава ли ги ВАГ? Нали уш целите бяха алумин и карбон? Ама това било онова било.... Тука един пич изтърси супер лаф - понеже БМВ-то било по-ново нормално било да е по-бързо?!?!?! Абе хора какви са тези глупости? Колата или е бърза или не! Защо няма много по-бързи коли от McLaren F1/LM при положение че е кола на 20 години вече?
  • #37
    7 rate up comment 4 rate down comment
    ! ( преди 11 години )
    Гледах сега още едно клипчв в тубата и е абсолютно ясно че както и да тръгват това Ауди не е по-бързо от БМВ-то. Това за пореден път показва колко не са наясно хората от ВАГ как се прави спортна кола! И другото клипче беше на моккро! И за хората дето сега обясняват как само при старта имало значение 4х4 защо няма драгстери 4х4 или пък формула 1? Но явно на хора, които се кланят на тунинговани голфове каквото и да им се каже и покаже няма да са съгласни!
  • #36
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Аз ( преди 11 години )
    "От Ауди винаги са се стремели да позиционират РСките една идея над М на БМВ" ---- стремят се, но дали успяват??? :D
  • #35
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    аудито е 250кг по тежко. освен това е със стара 6 ст. трансмисия с хидропреобразувател. и най вероятно не е 702кс - толкова коне не се правят само с чип. със сигурност е по малко.
  • #34
    18 rate up comment 2 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Тук AUDI и Audi fan говорят за 0-100, позициониране на моделите на Ауди над тези на БМВ, но не се ли усещате, че говорите за показатели на хартия!? Хората са ви показали реална гонка, където цитирам "по-високо позиционираното" Ауди с над 700 коня не само че не изпреварва 560 коня БМВ, а изостава от него! 140 коня повече са си 140 и са МНОГО! Както се вижда, това което пишат на хартия Ауди и MTM е ала-бала. Важен е резултата на пистата!
  • #33
    4 rate up comment 12 rate down comment
    AUDI ( преди 11 години )
    Кое му е разклатеното бе ***!!! Интересно ми е кога бмв ще изкарат заводски автомобил 0-100 под 4.0 сек ааа?Това ли е най-доброто от бмв????ХА ХА ХА, тогава какво да кажем за R8 PLUS или задаващото се RS6 Plus!
  • #32
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така е, някаква проста гайдюа се опитват да излъскат тук разклатения имидж на VAG, сякаш е на баща му.Ей това балканското, мазното и лютото, простотия, простотия, думи нямам!