IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi RS6 MTM vs BMW M6

702 к.с. срещу 560 к.с. (Видео)

Audi RS6 MTM vs BMW M6

Поредното любителско драг състезание, на което попаднахме в YouTube, противопоставя два немски спортни автомобила - Audi RS6 Sedan (2010) и BMW M6 Coupe (2012). Битката изглежда доста интригуваща, тъй като динамичните показатели на автомобилите са аналогични.

Лимузината от Инглощад разполага с доработка от MTM, която засяга електронното управление на агрегата и увеличава мощността до 702 к.с. А това доставя ускорение от 0 до 100 км/час за 4.2 сек. и от 0 до 200 км/час за 13 сек.

От другата страна е последното поколение на BMW M6 Coupe, което е в стандартен вид и разполага с 560 к.с. Въпреки по-малката мощност мюнхенското купе ускорява от 0 до 100 км/час за същото време - 4.2 сек. Спринтът до 200 км/час пък отнема 12.6 секунди.

Не липсват и разлики, а една от тях е, че Audi RS6 Sedan има задвижване към четирите колела, докато при BMW M6 Coupe задвижващи за само задните. При това състезание обаче quattro задвижването не е особен плюс, тъй като стартът не е от място.

Кой от двата автомобила се представя по-добре вижте във видеото

Тагове: vs mtm bmw m6 audi rs6 mtm
0 от 500
  • #51
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Plamen Todorov ( преди 10 години )
    Щото Ауди нямат опит на писта? За 14 години 12 пъти печелят Льо Ман, което е едно от най-големите изпитания за един автомобил в механично отношение ;) Да не говорим за времето когато допуснаха Ауди Куатро в рали състезанията, нямаше кой да се доближи до времето им :) А да не говорим, че голяма част от коментиращите тук не са чували за drag coefficient ;)
  • #50
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Alfa ( преди 11 години )
    Иииии сега да се нагледам на хейтващи коментари от хора които не осъзнават, че всичко е физика...мощност на килограм, въртящ момент, съпротивление, сцепление - това е всичко важно, а не емблемата на решетката...;]]
  • #49
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Същата работа като при Мерцедеса, и 1000 коня да е се тая, тромавост и антиманевреност в завои...едно М3 ги прави разногледи
  • #48
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    пълно е с инженери!
  • #47
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И понеже БМВ цял живот правят такива коли и ги знаят тези неща, пък и имат опит на писти с години за това правят бегачката в класа и на нейна база правят по-слабите модели. Лека разлика в преспективата :) .
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ! ( преди 11 години )
    Защо трябв ада е същото: A platform is basically some measurements that an assembly line is built to accomadate - robots and fixed hardware. Suspension points, firewalls, and various other points can all vary by several millimeters to centimeters from model to model, but overall assemblyline configuration changes very little - the major manufacturing cost is building the assembly line. On the car itself, the dash, firewall, and doors are the most expensive parts to engineer.
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ! ( преди 11 години )
    А на бас че не само е бавно ама не може и да завива: The length makes a great family car, and smoother riding, but slower to turn in due to a longer wheelbase. The A6 is longer still, and wider. Case in point - the new A4 has a rear suspension not shared by the other cars. This is an expensive bit of engineering that would not be tacked onto an existing design.
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ! ( преди 11 години )
    Супер премиум: The modern idea of a "platform," of which VW/Audi takes great advantage, is a highly-shared collection of common engineering and parts. It is no longer tied to exact dimension. The B5 platform was used in the 1996-2001 A4 as well as the 1998-present Passat and A6. The A4 is the shortest, the A6 the longest, with the Passat in between. All the same platform, just different degrees of stretching.
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До до ! ( преди 11 години )
    Ами я ти като си толкова умен кажи RS6 на базата на коя спортна легенда се прави? Понеже искаш точно да ти го кажа: extended mid-size executive cars ! Пасат е в mid-size cars ! Искаш да микажеш че базата на A6/A7 е напълно нова и уникална ли? А не е просто базата на Пасат с няколко милимитре повече? Че то ти го е написал човека V10 мотора му седи като подарен ве пич! Това е платформа за икономични дизелчета, а не за бигачки! Не знам как може да умуваш като гледаш клипа!
  • #42
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аааа, BMW Forever!!!