IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Ford Focus RS ще е с 335 к.с.

Цената на автомобила ще бъде около 40 000 евро

Новият Ford Focus RS ще е с 335 к.с.

Ford планира да пусне на пазара новото поколение на „заредения” Focus RS до две години, съобщава изданието Carscoop, като се позовава на свой източник в компанията.
Новият Ford Focus RS ще е с 335 к.с.
Машината ще разчита на 2.3 литров, 4-цилиндров турбо-двигател с мощност 335 к.с. Цената на спортния хечбек ще бъде около 40 000 евро.

Настоящето поколение на RS (на снимката) вече е свалено от производство. То разчита на 2.5 литров турбо-мотор с мощност 305 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч при него става за 5.9 секунди.

Само преди дни стана ясно, че по-малкият брат на  Ford Focus RS - Ford Focus ST, е най-добре продаваният спортен хечбек в Европа. Моделът изпревари по продажби 6-ото поколение на Volkswagen Golf GTI и Renault Megane RS.

Снимка: Ford
 

Тагове: ford focus ford focus rs
0 от 500
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    90% от хората тук ако замлъкнат автомобилната индустрия ще западне!Бъчвар, на колко години си?
  • #37
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Усещането за комфорт на возенето е нещо субективно, но в същото време обективно, зависещо от моментното състояние на автомобила - тип гуми, атмосфери, температура на околната среда, натоварване на колата...Например, сядайки от автомобил с дървено окачване на автомобил с малко по-комфортно, се чувстваш като в рая. И обратното. Сядайки от автомобил с комфортна возия в автомобил с малко по-некомфортна, разликата веднага се усеща и човек е готов да се закълне, че се вози върху дъска.
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така няма какво да го крия аз съм си фен на рено. Имам стар модел на рено но класически става въпрос за Williams. Ходил съм на тестове на Рс и на къп версията това бъбреците и пломбите няма какво да ти го обяснявам, защото виждам че не си се возил в рс-ката. Не вози толкова твърдо както казваш ти. За звука фокуса има наистина стоков по-добър един приятел има ст наточена версия но мегана има един стейдж който го прави с брутален звук. И по долу били *** рената тия вече сме ги чували !!!
  • #35
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Освен това Фокус (както и Астра) е по-красив като дизайн от Меган. Последния хубав Меган беше онзи с нестандартната ритната задница от 2002-ра.
  • #34
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    Не съм казал, че Меган е ***. Все пак рекорда на Нюрбургринг за кола с предно предаване принадлежи не на Megane, a на малко пипнат Focus RS. Както и да е. Фокус може да не е най-бърз на пистата или на магистралата, макар и там да вдига повече от Megane, но има страшен 5 цилиндров мотор на Волво. Новите наточени версии пък отново са с по-добър саунд от конглокенцията, въпреки четирите цилиндъра. Чисто и просто във Форд обръщат внимание и на детайлите. Освен всичко, Фокус може да вози и нормално, за разлика от Рено. А никой вярвам не иска, да остава без бъбреци всеки ден, сядайки в Megane RS. Колкото и бърза да е тая кола, пломбите са ми по-мили. И те пари струват.
  • #33
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Голям разбирач се извади били изстискани конете на мегана от малкия обем 2.0 малък обем ли е? И както се вижда тук обема на фокуса е 2.5 и е 305 кс. и ускорява до 100 за 5.9 а мегане е 6.1 разликата е 40 коня. Малко ли са тези 40 коня? И пак мегана дава по добри времена даже стара версия дава по добро време която е 225 кс. Малко е глупаво да твърдите че мегана е бил пълен *** и подобни неща, като се има в предвид колко добре е съчетано всичко. Резултатите го показват!
  • #32
    2 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    До един от долните анонимници. Focus RS и досега струваше 80 000 лева, ама няма непродадени бройки. Напротив, липсата им е голяма. Освен това не бъркайте RS на Фокус с RS на Рено. В първия случай говорим за +300 к.с., a във втория за само 265, изстискани от много по-малък работен обем, естествено с много по-грачещ звук от мотора. Focus RS има две предимства поне - имидж и саунд от недрата на Земята. Това понякога стига.
  • #31
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ford - качество на разумна цена, за разлика от прехвалените японски и корейски кошници!
  • #30
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    FORD, не благодаря....да ме спират полицаите, и да ме проверяват за крадени вещи, а не не!
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дано да не е в този гаден цвят. Цветът на първия Фокус RS - Imperial blue е един от най-красивите цветове на Форд.