Френската група PSA Peugeot Citroen има намерение да промени позиционирането на своите марки. Това съобщава изданието Automotive News, според което целта на подобен ход е да се привлече максимално разнородна аудитория.
В компанията смятат да разменят местата на Peugeot и Citroen. Моделите на Peugeot вече ще се позиционират по-високо от автомобилите на Citroen, които ще станат най-евтините модели на марката. От френския производител засега не съобщават дали бъдещите модели на Citroen ще бъдат по-скъпи от Ford и Opel, или ще се окажат в една ценова ниша с Skoda и Kia.
Представители на групата обаче са категорични, че новите модели на Citroen ще бъдат по-прости за експлоатация, а също така и ще получат по-малко технически изисквания. В същото време DS-линия ще остане на върха на групата PSA Peugeot, като целта ще бъде тя да носи допълнителни доходи.
В същото време основните направления, по които ще работи Peugeot, ще бъдат създаването у клиентите на чувството за качество и надеждност, а също така и разработката на елегантен и динамичен дизайн, който да откроява марката от конкурентите.
Припомняме, че през февруари френската група съобщи за рекордни загуби за 2012 г. в размер на 5 млрд. евро. Всичко това доведе до сериозно обезценяване на активите на PSA Peugeot Citroen.