IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показва хибридния e-tron в Женева

Хечбекът ще харчи само 1.5 л/100 км.

Audi показва хибридния e-tron в Женева

Audi ще изложи на предстоящия автомобилен салон в Женева хибриден вариант на третото поколение на хечбека e-tron, който е с възможност за зареждане от електропреносимата мрежа. По-рано германците показаха аналогични версии на моделите си A1 и R8, но нито един от тях не бе пуснат в серия.
Audi показва хибридния e-tron в Женева
Според представител на компанията от Инголщад A3 e-tron е "реалистичен поглед в бъдещето, който ще играе решаваща роля в стратегията на марката."

Машината е с предно предаване и разчита на хибриден агрегат с обща мощност 204 к.с. и 350 Нм въртящ момент. В него влизат 1.4 литров бензинов двигател с мощност 150 к.с. и електромотор с мощност 102 к.с., както и нова 6-степенна роботизирана скоростна кутия e-S tronic с двойно сцепление.

От до 100 км/ч хечбекът ускорява за 7.6 секунди, а максималната му скорост е 222 км/ч. В съответствие с европейските норми за хибриди, които може да се зареждат от електропреносимата мрежа, средният разход на Audi A3 e-tron e 1.5 л/100 км. Нивото на вредни емисии - СО2 е 35 гр/км.
Audi показва хибридния e-tron в Женева
Хибридът може да се придвижва на три режима - само на електричество, само с двигателя с вътрешно горене и при комбинация от двете. На електричество машината може да измине 50 км., като максималната скорост е 130 км/ч.

От Audi не съобщават кога хибиридът A3 ще се появи в серийно производство. Засега се твърди, че компанията готви да пусне само ограничена серия от тези автомобили, като те ще бъдат използвани единствено за нужди на производителя - най-вече за тестове.

Снимки: Audi
 

Тагове: audi a3 e-tron plug-in
0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    само вижте какво направи 1(един)човек от ауди в киа.от наи грозен автомобил-кола на годината.заради дизаина на петер шрайер.а банда "инженери"от тоиота се провалят всеки ден,което доказват многомилионните вече военизирани и регулярни акции,за събиране на части от тоиоти по пътищата.аз ако съм от ауди ще се съжаля нат азиатците и ще им пратим една пенсия да ги постегне .поне да не хвърчат гаики след тях.а шрайер го направиха почетен президент.така е редно-азия се кланя на европа.приятен ден.хаха.
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    петър петров ( преди 11 години )
    Докъде не видим не вярвам!
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    По добре не намесвайте Шкода с това недоразумение Ауди, защото заводите на Шкода са едни от най-старите в Европа.
  • #14
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    от: Анонимен ( преди 5 часа )След като нещата са направени като хората - е там е проблема на Алуди -Ауди,запомни неграмотнико.пише се Ауди.и е една от наи-добрите марки в света.аЛУДИ е друго.а луди са феновете на джапан карс.забележи джапан-джапанка.това е което могат да създадат на азиатския остров.в германия измислиха двг-то.джапанки срещу двг.тоиота срещу ауди.светлинни години ги делят.пожелавам някои пенсиониран инженер от ауди да иде в тоиота да я усвести.
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ейй, тия Алуди много добри .. на приказки и рекламни дитирамби. 1.5 л/100 разход! Ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха!
  • #12
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ще, ще, ще, ще..... изобщо има ли статуя за Ауди без думичката "Ще"
  • #11
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ***,нали е топ педерасче и манафче около устата му още се стичат засъхнали мъжки хормони.Току що е ходил да върти *** на шефа на фирма Порше България.И е мазен черен миризлив спинозен ***.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    След като нещата са направени като хората - е там е проблема на Алуди
  • #9
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Germany ( преди 11 години )
    след като нещата са направени като хората ,може да почнат продажбите.ауди имат пари за това.не като тоиота да им плащат клиентите усъвършенстването.немска коректност.
  • #8
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    кой те занимава тебе бе ***, по-скоро ти нас ни занимаваш, хората си правят прототипи и си тестват новите технологии, за друго никой не претендира, ауди в сравнение с тойота имат 3 пъти по-голям избор от двигатели,за дизелите да не говорим,те тойота май имат 1 дизел и това е ,смешна работа