IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan Note се превърна в хечбек

Това е второто поколение на модела на японците

Nissan Note се превърна в хечбек

Nissan показа второто поколение на модела си Note, чиято официална премиера ще се състои на предстоящото изложение в Женева. Компанията е променила вида на автомобила, който от микрован е преквалифициран на хечбек. Целта е новото Note да може да се пребори на пазара с лидера в сегмента Ford Fiesta.
Nissan Note се превърна в хечбек
Чисто новото поколение Note запазва вътрешно пространство и по-високата позиция на седене, с които се отличава предишната генерация. Моделът обаче става по-динамичен и по-привлекателен.

Според мениджъра по маркетинг на Note Ере Жени, "новото поколение може спокойно да повтори търговските успехи на Qashqai и Juke, като се бори с традиционните си съперници, предлагайки нещо съвсем ново".

"Подобно на Qashqai и Juke, Note също съчетава най-доброто от два свята - той е бърз и повратлив, и в същото време - много просторен. Този автомобил съчетава комфорт и стил - както отвън, така и отвътре", категоричен е Жени.

Гамата двигатели ще се състои от 3 мотора - два 3-цилиндрови бензинови агрегата и един 4-цилиндров дизел. Стандартната скоростна кутия е 5-степенна механика, а като опция за всички двигатели ще се предлага автомат CVT.

Базовият мотор ще е бензинов с обем 1.2 литра и мощност 79 к.с. Той ще се предлага и с компресор - DIG-S, като при него мощността ще нарасне до 97 к.с. Дизеловият турбо-мотор ще бъде с обем 1.5 литра и ще предлага 90 к.с.

Дизайнът на екстериора на второто поколение на Note е вдъхновен от концепта Invitation, който японците показаха преди година отново в Женева. Европейската версия на модела ще се различава от американската по новата решетка на радиатора, седалките, част от приборните панели и джантите от лека сплав.

Окачването е преработено, като при версията DIG-S, става по-твърдо. Освен това второто Note е по-безопасно, като разполага със системи, следящи за "мъртвите" зони, както и с технология, която сама паркира автомобила. Те, разбира се, се предлагат като опции.

Снимки: Nissan
 

Тагове: nissan note
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тинично японско извращение, като са решили да правят кола първо да измислят фасон. С тая фаца става само за бостанско плашило. Това и без това ще задръсти сервизите в поредната сервизна акция. По добре от магазина селяните да го карат на лозето да плашат косарите.
  • #13
    9 rate up comment 2 rate down comment
    EmoXide ( преди 11 години )
    "Nissan Note се превърна в хечбек"както винаги аутомедия си измислят нови определения. Това си е просто наследник на MPV Note. Може би незначително по-нисък и леко източен дизайн, но запазва като цяло общите си черти с предшественика. Това е в класа на Opel Meriva и Kia Venga . Това е клас автомобили леко над Ford Fiesta/WV Polo, с повишен обем и нищо повече.
  • #12
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    AUDI FAN = *** мазен фен и *** чалга фен.
  • #11
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Audi fan ( преди 11 години )
    Чакай това не беше ли модел на Самсунг- Буахаха!!!! Каква е тая маршрутка ве егати грозотията.Ех.ех евтинии.
  • #10
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Те хората са го казали:по-добре грозна на пътя, отколкото гиздава в сервиза.Немските талиги обаче са постигнали съвършенство:хем грозни, хем от сервизите не излизат.
  • #9
    14 rate up comment 5 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    На кои японци гледаш продукцията?Новата Корола,Аурис,Мазда 6 и т.н. ли са с разочароващ дизайн?Я смъкни розовите очила и виж немците какви недомислици предлагат и тогава говори за японците!Идейно ощетените дизайнери ги търси в Германия,където от десетилетия предлагат все една и съща конфекция с различно междуосие.Дори при ВАГ не само външно,а и под ламарините всичко е едно и също от най-малкия и евтин модел до най-големия и скъп.Там всичко е тарикалъци,как да вземат парите на балъци.
  • #8
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Копие на Хонда Джаз!
  • #7
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Сигурно ще ме спукате от минуси, но съм много разочарован. Като гледам продукцията на японците и се чудя възможно ли е да са толкова идейно ощетени дизайнерите им? Не коментирам качествата на колите им, може да са много добри, но дизайна е разочароващ и най вече масов. Сега на тази кола ако и махнат емблемата и трябва да отгатвам марката, щях веднага да се спра на марки като Тойота,Нисан или Хонда. Просто са един и същ тип моделите им, все едно ползват общ дизайнер. За мен това е разочароващо.
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    до Испанеца ( преди 11 години )
    Едната ще е бяла, а другата червена, съвъшено си .......
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Испания ( преди 11 години )
    GTI, бъркате. Конглокента на Голф ще бъде базиран на същата концепция, както и Ноте. Но ще бъде съвършено друга кола!!!http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18676-nissan-puska-konkurent-na-vw-golf/