IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи снимки на новата Toyota Corolla

Моделът се фокусира върху по-младите клиенти

Първи снимки на новата Toyota Corolla

Следващото поколение на Toyota Corolla, което беше загатнато чрез концепцията Corolla Furia, вече има продуктов вариант. А благодарение на снимките, които разпространи Worldcarfans, може да го видим в пълният му блясък.
Първи снимки на новата Toyota Corolla
Както се очакваше, моделът получава новите дизайнерски щрихи на Toyota, които видяхме при новите RAV4, Auris и Verso. Дизайнът е далеч по-динамичен, като доминира с издължена решетка на радиатора, която се слива с челните светлини. Калниците са по-широки и придават мускулест вид, а стоп светлините, чиято форма повтаря тази на предните фарове, са свързани с хромирана лайстна.

Като цяло колата изглежда по-високо позиционирана и най-вече - по-динамична. Причината е, че с новото поколение на Corolla японците искат да привлекат по-младите търсачи на нови автомобили. "Новият седан Corolla ще има по-силен акцент върху младите клиенти както по отношение на дизайна, така и с оборудването и функциите си", заявиха от Toyota по време на премиерата на концепцията Corolla Furia в Детройт.
Първи снимки на новата Toyota Corolla
Все още няма информация за размерите на колата. Не се съобщава и какви двигатели ще получи тя. Твърди се обаче, че моделът ще има почти аналогични размери с концепцията от Детройт (на снимките в галерията) - 4 620 мм дължина, 1805 мм широчина, 1425 мм височина и 2700 мм междуосие. За двигателите пък се спекулира, че ще бъдат по-мощни, но и по-икономични от тези на настоящото поколение на колата. Очаква се и хибриден вариант, който вероятно ще се предлага и в Европа.

Според Worldcarfans европейската версия на новата Corolla ще се произвежда във фабриката на компанията в Турция. Моделът трябва да се появи на пазара в края на тази година.

0 от 500
  • #51
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ББ кара тундра, преди това трибека - и кво?
  • #50
    4 rate up comment 18 rate down comment
    CommunityExpert ( преди 12 години )
    Смешно е даже да се предположи, че някой тарикат или баровец би погледнал този антипатичен ***. Просто немското е синоним на тарикат, гъзар и успял младеж. Колкото и да ви е яд, понеже явно карате евтини японски трошки, това са фактите. Като не ми вярвате погледнете в какво се возят бизнесмените, политиците, зведите, шоумените, милионерите. И не единици, а масите.. Повечето се возят в немско! Поздрави и дано някой ден ви покажат защо хората предпочитат немското пред смешното японско...
  • #49
    15 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 12 години )
    Nai-kupuvaniya model v sveta za vsi4ki vremena!
  • #48
    4 rate up comment 17 rate down comment
    К-РА ( преди 12 години )
    Днес новина за нов модел, утре новина, че го изтеглят за СЕРВИЗНА АКЦИЯ ! нещо разиришли недовидели преди да го пуснат у продажба !
  • #47
    3 rate up comment 16 rate down comment
    FAKT ( преди 12 години )
    с тия червени кръгчета показват, къде ще има сервизна акция :)
  • #46
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Ky-A ( преди 12 години )
    Трошльота МАРШ обратно в сервизите
  • #45
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да избереш немска кола означава че си посредствен човек, без собствено мнение чиято единствена цел е да се покаже че може да си позволи да плати висока цена за нискокачествен автомобил.
  • #44
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ха-ха, кефи ме тоя Germany. Добре демонстрира колко им е акъла са немските фенчета. Кофти само че такива наистина им дават книжки и ги има на пътя.
  • #43
    5 rate up comment 20 rate down comment
    joop! ( преди 12 години )
    ако емблемата беше на Хюндай щеше да изглежда по-логично
  • #42
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Volanadjia ( преди 12 години )
    Дизайнерите така и не разбраха, че над 15ка джанта огромен обем материал изглежда фрапиращо. С една по-ниско разположена визуална линия е далеч по-добре.