IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи снимки на новата Toyota Corolla

Моделът се фокусира върху по-младите клиенти

Първи снимки на новата Toyota Corolla

Следващото поколение на Toyota Corolla, което беше загатнато чрез концепцията Corolla Furia, вече има продуктов вариант. А благодарение на снимките, които разпространи Worldcarfans, може да го видим в пълният му блясък.
Първи снимки на новата Toyota Corolla
Както се очакваше, моделът получава новите дизайнерски щрихи на Toyota, които видяхме при новите RAV4, Auris и Verso. Дизайнът е далеч по-динамичен, като доминира с издължена решетка на радиатора, която се слива с челните светлини. Калниците са по-широки и придават мускулест вид, а стоп светлините, чиято форма повтаря тази на предните фарове, са свързани с хромирана лайстна.

Като цяло колата изглежда по-високо позиционирана и най-вече - по-динамична. Причината е, че с новото поколение на Corolla японците искат да привлекат по-младите търсачи на нови автомобили. "Новият седан Corolla ще има по-силен акцент върху младите клиенти както по отношение на дизайна, така и с оборудването и функциите си", заявиха от Toyota по време на премиерата на концепцията Corolla Furia в Детройт.
Първи снимки на новата Toyota Corolla
Все още няма информация за размерите на колата. Не се съобщава и какви двигатели ще получи тя. Твърди се обаче, че моделът ще има почти аналогични размери с концепцията от Детройт (на снимките в галерията) - 4 620 мм дължина, 1805 мм широчина, 1425 мм височина и 2700 мм междуосие. За двигателите пък се спекулира, че ще бъдат по-мощни, но и по-икономични от тези на настоящото поколение на колата. Очаква се и хибриден вариант, който вероятно ще се предлага и в Европа.

Според Worldcarfans европейската версия на новата Corolla ще се произвежда във фабриката на компанията в Турция. Моделът трябва да се появи на пазара в края на тази година.

0 от 500
  • #61
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Напротив- Фолксвагените излизат доста евтини- 20 000 лева- 25000лева. Докато Сонатите доста по-скъпо. И ОК купиха само 100 брощ Фолксбоклуци,заради по-големия багажни, не за друго.пРОСТО хЮНДАЙ НЕ ПРЕДЛАГА ТАКЪВ МОДЕЛ. иНАЧЕ хЮНДАЙ СА ПО-ДОБРИТЕ И ЛУКСОЗНИ КОИЛИ ОТ БАНИЧАРКАТА, ТИЯ Фолксбоклуци са само пластмаса вътре и слаб мотор. Нощо не става освен,че побират много багаж тия будки. Мен ме интересуват иначе баровски коли - японски , Лексус, аКУРа, не немски еднодневки признати от ТЮВ.
  • #60
    0 rate up comment 9 rate down comment
    CommunityExpert ( преди 11 години )
    Доше, важното е че си вярваш. Тoва най-много ме радва. Фактите говорят против японското, ти си въртиш плочата като ***, какъвто си. Ако имаше кола на фекалии и аз бих я взел, кой не иска да дава по-малко за бензин. От ОК си го казаха - тойота не струва за такси, хюндай вече не се изплаща. И взеха ФВта. А те не излизат никак евтини.. Така че важното е ти че си мислиш че някой би погледнал японска трошка ако има възможности. Мен ме интересуват нови, баровски коли - немски. Без евтини трошьоти
  • #59
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    По-баровска кола от Лексус няма. Освен Ролс Ройс,разбира се.Разни немски масовки като ауди-шкода, Бмв-нца или мерцедесчета хич не ми давай за пример -всичките тракат с разни евтини дизелчета с 6-степенни автоматици,а Лексус е безшумен мощен японски ултра-луксозен хибрид и 8степенни автоматици,разбира се за първи път в всета,както и автоматично паркиране и камера за нощно виждане отново за-1ви път в света.Много имат да учат германчетата от японците как се прави здрава,луксозна и технологична кола
  • #58
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ДО 2009-та най-много нови коли продадени са Тойота в България. И сега Тойота е на2-ро място по продажби.Защото както всички знаем и е признато от ГЕРМАНЦИТЕ Тойота прави най-здравите автомобили.А както виждаме и най-високотехнологичните. Германските еднодневки не ги намесвай . Те са коли за доста елементарни хора. 2 години гаранция-И ЛАДА ДАВА СЪЩАТА ГАРАНЦИЯ. Толкова за качеството на германските еднодневки.За такситата - КИЯ и Хюндай е пълно с таксита. ОК взеха 100 броя кабинки заради багаж
  • #57
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Obrut ( преди 11 години )
    Разбирачо - всички знаем, как точно се взеха астричките на полицията (общо 900 броя), и колко пищят полицаите от тях, и как от тия 900 в момента надали повече от 50% са в движение...А кадитата ги купуват, щото са на метан... ако имаше на фекалии, още повече щяха да ги купуват.Тъй то.
  • #56
    0 rate up comment 11 rate down comment
    CommunityExpert ( преди 11 години )
    Хюндай и киа не са продали 1 ново такси от 2008 насам у нас. За твое съжаление е факт. И пак казвам, за мен кола над 7 години е за кофата. Моя стандарт е нова кола 6-7 години и след това пак нова, разбира се немска и баровска. Ти че имаш опит със стари трошки, особено тойотки, това е твой проблем. Който има пари кара немски луксозни лимузини. Пак ти казвам, понеже си ***, става въпрос за нови коли. Разходи се някой ден до София и виж каква е работата. За провинцията не знам, там са селяните
  • #55
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Където и да се обърна такситата са Хюндай Соната, КИА. Взеха 100 броя Кабинки на колела Кади, едни пластмасови вестникарски будки заради голямото товарно пространство,защото корейците не предлагат такъв модел. Не защото някой харесва дърводелските фолксвагени.Иначе ББ кара няколко Тойоти, Ланд Крюзер и Секвоя,както и НСО. И най-интересното е че Бойко си ги кара сам, и то с кеф.Миро Найденов земеделския министър също е с уникален Ланд Крюзер.Изобщо най-силния в БГ ББ преди караше Субару Трибека
  • #54
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В *** ;баровци;и ;тарикати; няма има долни мазни *** живеещи в затънтени села или в *** махала,завършили 2 клас от началното си образование.Ако имаш предвид,че те само карат немски *** допотопни *** съм абсолютно съгласен.
  • #53
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Практичните хора, хората с интереси към новите технологии,вложени незабавно в настоящето, почитателите на новия дизайн,разчитащите на надежността,избират японското.Докато немското е синоним на стара слава, умело поддържана чрез консервативен дизайн, реклама и с високи цени.Ползването им за представителни нужди (само в Европа)е по подобие на черните костюми и вратовръзки-те нито са практични, нито са и евтини.
  • #52
    3 rate up comment 15 rate down comment
    CommunityExpert ( преди 11 години )
    ББ кара тундра понеже му е наследство от предишните.. Роската е с новата С-ка, депутатите си купиха 150 броя ФВ СС.. Старите им са баварци и аудита. В БГ няма една публична личност която да кара тойота, стотици карат баварци, аудита и бенцове. Даже за полицията взеха едно време астри, а не прехвалените тойоти. Такситата в София последните 2 години поръчаха над 300 ФВ Кеди и шкода фабия, от тойота продадоха 30 бр приус. Още факти трябва ли да давам??!