IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Какви нови BMW-та се карат у нас?

Статистиката сочи - българинът залага на дизели и модели от Х-сериите

Какви нови BMW-та се карат у нас?

В България се продават предимно дизелови нови модели на BMW. Това разкриха от BMW Group Bulgaria по време на среща с медиите, на която представиха резултатите си от миналата година.
Какви нови BMW-та се карат у нас?
Българинът предпочита X-серията на BMW. Снимка: BMW

Оказва се, че 91% от продадените чисто нови автомобили от българските дилъри на премиум-марката са дизелови, а едва 9% - бензинови. За 2012 г. нито един български клиент не си е закупил хибридна модификация. Общо 70% от машините са с фирменото 4х4 задвижване на баварците - xDrive.

Като цяло BMW Group Bulgaria отчете ръст на продажбите в сравнение с 2011 г. Дилърите на баварците у нас са реализирали 775 машини BMW, като увеличението е със 7.04%. При марката Mini продажбите са 79, като ръстът с предходните 12 месеца е 27.42%.

Общо 51% от продадените автомобили BMW на територията на България са от серията X. Това са моделите Х1, Х3, Х5 и Х6. При останалите модели най-популярна е 5-Series с 23%, следвана от 3-Series с 13%, като тук е включена и старата версия на модела. Най-малкият модел на компанията - 1-Series, е с 8%.

Отделно, по време на организираните от BMW Group Bulgaria изложения Premium Selection нови собственици са намерили 149 автомобили на марката. Като цяло, поне според неофициални данни, в България към момента има над 65 000 автомобили BMW, като около 80% от тях са на възраст над 10 години.

Тагове: bmw group bulgaria
0 от 500
  • #16
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Каква средна класа с месечни доходи 4000 лева?! Това са си над средното ниво богати по родния стандарт. Я свалайте розовите очила, има висшисти с 500 лева заплата. Отделно, че някои хора дори да имат парите просто не им допадат новите коли - доскорошната Мазда 3 с огромната си усмивка да не е по-хубава от първата Мазда 3 или от последната Мазда 323? Да не би новия Фокус да е по-красив от този преди 10 години?
  • #15
    8 rate up comment 3 rate down comment
    FMC ( преди 12 години )
    Ще караш опърдяни модели, не нови на 3-4 години. Такива няма, особено в България. Попадаш на най-големите *** след 3-4 години, щото нормалния човек си пази колата, а фирмаджията продава като види зор. Не само в БГ. Така, че кой е изиграния е ясно. Върнат ти километража със 120 000 км и оп 6 бона отгоре. Плащай като поп дядо попе!
  • #14
    13 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 12 години )
    Моята кола си я взеха на 3, сега е на 8, след първите вложения да сменя всичко за да мога да разчитам на нея, само един път е била в сервиз повече от 1 ден и това е заради некадърност на някой служители, няма да споменавам къде. не виждам защо да я сменям като е станала на 6 и да харча още пари за нещо което няма да е задоволително по добре,а може и да е по-зле дори. След 2 години ще разгледам пазара и ще реша дали си заслужава да я сменям. За сега няма смисъл.
  • #13
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Най-изгодно е да се купи кола на 3-4 години, караш я 2-3 години продаваш я доплащаш още 3-4 хиляди и пак си купуваш вече по-новия модел 3-4 годишен. Така правят хората от така наречената българска "средна класа" с месечни семейни доходи от около 3-4000лв. С намаляването на средните доходи се увеличават годинките на автомобила и пропорционално намалява сумата за доплащане. Защото няма смисъл да дадеш 30 бона за нова кола от посредствена марка с малък двигател и екстри, която след 5г. си изгубил минимум 60% от стойноста. А си я купил нова и си я пазил, свиди ти се да я продадеш за 40% от цената и единствената алтернатива ти остава да я суркаш 10-15г. и в главата ти тя все е нова а всъщност отдавна не е. За това първия вариант с автомобил втора ръка на 3-4 години, който да менкаш през 2-3 години с леко доплащане остава по изгоден а и постоянно ще караш по-нови модели, вместо да се забиеш с един модел 15 години.
  • #12
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Веселяк ( преди 12 години )
    Пич, това, че нещо се движи, изобщо не означава, че може да се нарече автомобил :)
  • #11
    23 rate up comment 6 rate down comment
    VTEC ( преди 12 години )
    Май не си ме разбрал какво точно искам да кажа. Всеки нормален човек би предпочел да даде 10 бона за 10 годишна кола, пред това да даде 16-17 за нова Дачия. Това е статия за BMW, затова съм посочил този пример. В моя случай бих избрал да си купя стара Хонда, от колкото нова Дачия. Вече дори съм го направил :)
  • #10
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Веселяк ( преди 12 години )
    Е ти да не мислиш, че ги ремонтират?Газова, всесезонни гуми секънд хен и най-евтиния заместител на оригиналлните части и голяяям ауспух.Всичко това придружено от злобен поглед и желание да прецакаш другите на пътя - това представляват около 80% от шофьорите ( не собственици, защото най- вероятно собственици са основно бабите им ) на БМВ.
  • #9
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ами старите коли са по-качествени от новите. Новите ги правят да изтраят година-две и се почва с ремонтите. Преди 2005-та година се правеха по-качествени автомобили. Ескортите от 80-те още се движат, а чисто новите Фокуси ще изтраят ли 30 години?
  • #8
    26 rate up comment 13 rate down comment
    до: VTEC ( преди 12 години )
    Язък ти за ника на който и аз съм фен,а да си толкова глупав.Язък и че толкова народ в БГ са *** и вземат стари коптори,за да гъзареят.Това 10-годишното баварче нали се сещаш,че тъкмо му предстоят големите ремонти и като го вземеш се жениш за него.Толкова пари ще хвърлиш по него,че свят ще ти се завие.А най-са ми смешни някой дето теглят кредит да си купят някой стар,издухан немскипремиум,а после няма какво да ядат,не могат да го поддържат,но са тежкари с немската ***.
  • #7
    18 rate up comment 15 rate down comment
    до: първия Анонимен ( преди 12 години )
    Германците не правят хибриди, защото НЕ МОГАТ.