IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Марката Infiniti била пред закриване

Примерът на Audi спасил компанията от затваряне

Марката Infiniti била пред закриване

Само преди няколко години марката Infiniti е била пред закриване. Причината е, че шефът на Renault-Nissan Карлос Госн не виждал в нея способност да продава достатъчно автомобили и да възвръща вложените в нея средства.
Марката Infiniti била пред закриване
Йохан де Нийсен е човекът, който трябва да утвърди infiniti сред лидерите в премиум-сегмента. Снимка: Infiniti

Това съобщи пред изданието Ward’s Auto вицепрезидентът на Nissan Анди Палмър. Според него в алианса са обръщали прекалено малко внимание на моделната гама на Infiniti и нейно обновяване, и това е карало хората да я сравняват с Nissan. Което се е отразило негативно върху нейните продажби.

„В подобна ситуация попадат и други премиум-марки, които принадлежат на голям концерн – обяснавя Палмър. – Само една от тях – Audi, успя да съхрани собствената си идентичност и да не се асоциира с Volkswagen. Затова и взехме пример от тях, за да съхраним Infiniti.”

Първата крачка е назначаването за президент на Infiniti на бившия шеф на Audi за Северна Америка – Йохан де Нийсен. Под негово ръководство германската компания достига продажби от 100 000 коли годишно. Подобна задача му е поставена и от ръководството на Renault-Nissan.

За Де Нийсен обаче по-важни са не рекордните продажби, а утвърждаването на Infiniti сред лидерите в премиум-сегмента. За целта компанията готви пускането на 4 напълно нови модела, като един от тях вече бе представен на изложението в Детройт – седанът Q50.

Тагове: renault-nissan
0 от 500
  • #13
    11 rate up comment 3 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    Спрете да говорите глупости!В инфинити,французите нямат абсолютно нищо.Статията е също една съчинена глупост,която няма нищо общо с истината.Ауди били спасили Инфините.Нерде Ямбол,нерде Стамбул.Проблемът е на Карлос Госн,който иска просто да продава повече и да прибира повече без да го интересува абсолютно нищо.В конкретния случай, Рено-Нисан са един голям съюз,който не може без луксозна марка.Просто трябва да наложат една и тя е Инфинити.Няма друга.Дори да не им носи печалба е реклама за тях.
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    http://mnogozle.com/video17499_audi-rs6-kusa-zx-10-pri-300-kmch.html
  • #11
    12 rate up comment 2 rate down comment
    история ( преди 11 години )
    човек се учи от грешките си....по принцип за хлапетата тя марката е от 1991 година така ,че да успееш да издигнеш нещо и да стане популярно в целият свят без да си американец е трудно....Инак всички марки ще се окрупняват така или иначе ще останат само мегаконцерните;0)инфинити с двигатели на мерц -няма лошо!Лошото е ч в БГ произвеждаме ЗЛОБА най много друго нищо
  • #10
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Ех,Дошо!! ( преди 11 години )
    Ама какво разбират тези хора от автомобили-разни вецепрезиденти на Nisan,Президенти за Северна Америка на Infiniti,Президента от скоро и на Kia -все хора дошли от Audi и развили или спасили други марки.Не са питали наш Дошо да ги "светне" за "простите немци" и особено за "навесите" на Audi.Няма да си гледат Corolite като пример за развитие , а те не - Audi,та Audi! И като кадри,и като философия,и като индустриална политика.Явно и тези не се влияат от смешниците на WD,a Дошо?
  • #9
    10 rate up comment 18 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Да смениш ауди с японска бракма... невъзможно. Инфинити не се брои за японска бракма, защото французите са силата зад тях.. така че който пише глупости, че сменя ауди за изостанала японска таратайка или е крал ауди от времето на соца или мозъкът му е хининче.
  • #8
    17 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Естествено че европейците знаят как да правят бизнес... японците ги бива в копирането, но продажби и маркетинг са им думи от друга вселена...
  • #7
    20 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ей тия Ауди голяма работа бе. Жълтурите не спират да ги признават навсякъде. Хюндай взеха шеф от Ауди и го направиха президент и го хвалят как той направил облика на марката и му се кланят до земята, сега и Инфинити и те бързо взели шеф от Ауди и те го хвалят и му се кланят. Тойота пък се кланят на БМВ. Азиатците знаят къде са фабриките за добри кадри.
  • #6
    15 rate up comment 14 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    ( преди 16 минути )Напротив сменил съм 3 и ми стигат.Накарах се на бракми .....ЕМИ СТИГА ТОВА ЯПОНСКО , КУПИ СИ НЕМСКО..
  • #5
    14 rate up comment 17 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Изказване като на последния анонимен доказва само че не се е качвал на Ауди някога...
  • #4
    16 rate up comment 13 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Audi, успя да съхрани собствената си идентичност и да не се асоциира с Volkswagen. Затова и взехме пример от тях, за да съхраним Infiniti......