IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai отваря тест център на Нюрбургринг

Съоръжението ще струва €5.5 млн. и ще позволи на корейците да правят още по-динамични модели

Hyundai отваря тест център на Нюрбургринг

В потвърждение на намерението си да се конкурира с европейските премиум производители, корейската марка Hyundai ще отвори свой тест център на пистата Нюрбургринг в Германия, съобщиха от компанията. Съоръжението, на което ще се оптимизира динамиката, ще се изпитва издържливостта и сигурността на бъдещите модели на Hyundai, ще помогне на корейците да се превърнат в още по-сериозен пазарен фактор.
Hyundai отваря тест център на Нюрбургринг
Пистата Нюрбургринг е популярна в цял свят и е основното място за тестове на бъдещи модели на почти всички автомобилни компании, като по трасето й са настройвани повечето спортни автомобили на пазара.

Тест центърът на Hyundai ще има директен достъп до култовото трасе, като ще се простира на 3050 м2. В него ще бъдат вложени € 5,5 милиона. Все още обаче не ясно точно кога центърът ще заработи.

"Новият тест център на Нюрбургринг е израз на намерението ни да засилим емоционалността на нашите коли, да ги направим още по-динамични и още по-приятни за шофиране - важни фактори за европейските ни клиенти. Инвестицията е значителна и ние очакваме тя да ни помогне да заемем ключовото си място на пазара в Европа", заяви Алън Ръшфорт, старши вицепрезидент и главен оперативен директор на Hyundai Motor Europe.

Тагове: hyundai
0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И в Китай да ги правят все са същите пластмасови играчки. В Кадито като чукам по таблото бие на кухо като хралупа. Егати немското менте.
  • #11
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не,с пластмасовите Кадита. Хюндаите имат много по-качествени интериори и дизайн като цяло.
  • #10
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    auuuu sega vsichki taxi manqci v bg ste ripnat oste poveche kolko sa burzi i sportni plastmasovite huyndaicheta :D
  • #9
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Все по-силни стават корейците.
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Вече ще купувам само модел с придружителен сертификат "Тестван на Нюрбургринг" :)
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    по скоро историята е писана от тези страни италия германия и франция незнам какво по точно е изградила великобритания с едно мг метро и до момента французите продължават да градят а до колко хюндай доста пораснаха и в врц то ще влизат но тези работи не стават току така явно държавата яко финансира
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до !?!? ( преди 11 години )
    Ами цената на Тата е още по добра.Ти провокира сравненията с спортните коли.Един ден и Hyundai ще правят спортни коли и правилно са се ориентирали в местото за трупане на опит. И по какво реши за фенските ми пристрастия - с примерите за Ferrari , Lamborghini и Maserati ли?Историята на спортните коли наистина е писана в три страни - Великобритания, Италия и Германия,и това е факт,който дори и Дошо не опровергава.И историята на спорта в автомобилостроенето е на 100 години,А ти си пускай радиото !
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ох като видя сравнителен тест по американски или по азиатски и се чудя защо се мъчат. Първо пуснали Хюндай с 45 коня отгоре на Мустанга, хайде майната му ама като гледах обясненията, че Хюндая победил с 2 секунди разлика на пистата, то хубаво ама казват, че това било защото Мустанга бил с ограничител на скороста, а без него щял да свали още 2 секунди! И мустанга влизал по-добре в завоите! Е че като тествате как няма да махнете ограничителя на скороста? Какви са тези тъпотии!! Американски тест.
  • #4
    12 rate up comment 7 rate down comment
    !?!? ( преди 11 години )
    5 кютюка. Цената на която се предлагат също е определяща. Нямам намерение да променям мирогледа ти и да ти обяснявам, че Хюндай предлагат качествени автомобили, които на мен лично ми харесват. Пък и съм забелязал, че спора с фенове на немски автомобили нито е конструктивен, нито е ползотворен. Долу-горе е съшото да коментирам нещо с радиото.
  • #3
    10 rate up comment 3 rate down comment
    до !?!? ( преди 11 години )
    Сравнение между два кютюка!Единият е дори с цял заден мост.Едно Z4 или Cayman ще ги смаже и двамата "спортисти",като не говорим за Ferrari,Lamborghini или Maserati.Но иначе са разбрали къде да се учат да правят спортни автомобили - В Германия,близо до Nurburgring.Те и Toyota правиха своя LFA накъде около Кьолн май.