IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel пуска нов дизелов двигател

Агрегатът има обем 1.6 литра и отговаря на нормите Евро 6

Opel пуска нов дизелов двигател

Още тази година Opel ще пусне нов дизелов двигател с обем 1.6 литра, който ще се предлага с няколко версии на мощността. Този нов CDTI ECOTEC агрегат покрива нормите на стандартна Евро 6 и е част от основното подновяване на моторна гама на немската марка.
Opel пуска нов дизелов двигател
Агрегатът ще се появи малко след премиерата на бензиновия 1.6-литров SIDI ECOTEC, като ще замени предлаганите в момента 1.7-литрови дизелови двигатели и някои от версиите на 2.0-литровата гама, които са с по-ниска мощност.

Новият дизелов двигател е с алуминиев блок и доставя 136 к.с. и 320 Нм. Точни данни за потреблението на гориво не се съобщават, като се уточнява единствено, че "разходът на гориво е намален с 10 процента в сравнение с този на 2.0-литровите дизели със сходна мощност".

“Цялостното подновяване на нашата моторна гама продължава на пълни обороти, заяви Д-р Томас Седран, заместник-председател на Управителния съвет на Opel. - Нашият нов 1.6-литров дизелов двигател ще стане еталон за хармонична работа, динамика и екологичност. До края на тази година ще лансираме три напълно нови поколения бензинови и дизелови двигатели като част от пускането на пазара на 23 нови модела и 13 нови двигателя до 2016 година.”

Двигателят 1.6 CDTI ECOTEC ще започне да се произвежда в началото на тази пролет в Сентготхард, Унгария. Той е разработен от глобален екип инженери в Торино, Рюселсхайм и САЩ.

0 от 500
  • #39
    0 rate up comment 1 rate down comment
    педала ( преди 3 години )
    Яша е тигриии
  • #38
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Fito ( преди 11 години )
    Samo da te popravq - Alfa romeo 156 ,1998 e pusnalata sas 1.9jtd 105 motora za parvi pat.Sled tova 2.4jtd 136.
  • #37
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Няма какво да четем друго бе човек! Сега ако ми кажеш, че и Земного кълбо е разработено от FIAT... Фиат нищо не са разработили. Дори и да са се опитали да го направят, не са успели :)
  • #36
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ей големи разбирачи ти им говориш те се напъват . Първообраза на Комон Рейл е разработен от руснак какви швейцарци какви пет лева Да 60 те години е .Стига с тази Уикипедия четете повечко и по в страни
  • #35
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    То и аз разработих космически кораб, но го продавам на някой мераклия за довършване и пускане в експлоатация. Ама нито съм първия, дето разработва подобен кораб, нито пък съм първия, дето го пуска в експлоатация.
  • #34
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    CR не е разработка на ФИАТ, a на швейцарския федерален технологичен институт в края на шейсетте. Първото превозно средство с тая система е Hino Rising Ranger, разработено в средата на деветдесетте. А magneti Mareli , Centro Ricerche Fiat и Elasis разработват, но не довършват подобна система, която в последствие е продадена на Bosh за довършване. Така, че реално FIAT не са нито първоизточника, нито създателя на съвременната CR...
  • #33
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тук има много разбирачи на които не им се чете .Комон рейл е разработка на ФИАТ внедрен първо в Алфа Ромео 156 1996 г . 1,6 л двигател е по икономичен по мощен и по еластичен от 1,7 л който е Исузу .А GM купуват двигатели на ФИАТ до 2,0 л . От 2012 Фиат придоби и VM поради липсата на дизели с голям литраж 3,0л дизел на VM 241 кс се вгражда в JEEP Гранд Чероки Крайслер 300 (Ланча Тема )
  • #32
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ръждата си има и добра страна.Моят Опел го бях забравил 2 дни отключен и нищо не му се случи.Ама беше ръждясал като за световно.Иначе машинерията е добра но е от старите дизели.За българи е идеален-отвън ръждясал,отвътре здрав!
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    българин ( преди 11 години )
    Този ще има още повече електроника и ще минава под 1000 км преди да се повреди.Старите бяха много здрави и не осигуряваха достатъчно заетост на сервизите.Може да се оприличи на някогашните цветни телевизори дето се чупеха през ден!Заради тях из страната бродеше цяла армия от техници които си живееха царски.А,че не е икономичен-естествено-трябва и на бензиностанцията да се изръсиш,не само в сервиза.Но затова си има причина-след войната немските инженери са екстрадирани в САЩ,а японските-не!
  • #30
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Били са, най-добри, сега дизелите на FIAT, са най-търсени от всички.....SUZUKI, можеше да вземе двигатели от VW, GM можеше да вземе от PSA, но предпочетоха FIAT-ови........