IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus IS се появи в Детройт

Състоя се официалната премиера на новото поколение на колата

Lexus IS се появи в Детройт

Само преди няколко дни видяхме първите официални снимки на новото поколение Lexus IS, а днес луксозната японска марка разкри колата напълно. Това се случи в Детройт, където в момента потича северноамериканското автомобилно изложение NAIAS.

Под прожекторите на салона са представени както стандартната версия на колата, така и спортното изпълнение F Sport. Тези модели, които ще предлагат задвижване към задните или към четирите колела, ще стъпят на пазара в средата на 2013 година, а малко по-късно към тях трябва да се присъедини и комби версия.
Lexus IS се появи в Детройт
На северноамериканското автомобилно изложение присъстват две бензинови версии и един хибриден вариант на Lexus IS. В моделната гама ще има и дизелови предложения, но те ще се продават изключително в Европа и ще бъдат представени по време на европейската премиера на спортно-луксозния модел.

Базов за пазара на САЩ ще бъде IS 250, който е оборудван с 2.5-литров V6 двигател. По-високата версия - IS 350 - също разполага с V6 двигател, но неговият обем е 3.5 литра. Тези модели се предлагат с 8-степенната трансмисия на IS-F, която вече може да задвижва задните или четирите колела.

Моделите са оборудвани със система, която предлага няколко режима на работа - ECO, NORMAL и SPORT, като при версията IS 350 със задно предаване е наличен и режим SPORT S+.
Lexus IS се появи в Детройт
Хибридното предложение носи инициалите IS 300h и ще се предлага както в Япония и САЩ, така и в Европа. Под капака на Lexus IS 300h работи хибридна система, съставена от четирицилиндров 2.5-литров двигател (178 к.с. / 221 Нм), електрически двигател (143 к.с. / 300 Нм) и литиево-йонни батерии. Общата мощност на колата е 220 к.с.

Към момента няма информация за динамичните показатели на новия Lexus IS. Потреблението на гориво също не се съобщава.

Ясно се вижда обаче, че новата кола е станала още по-привлекателна, благодарение на чисто новия си дизайн, който е вдъхновен от концепцията LF-CC. Вижда се голяма решетка на радиатора, отличителни LED светлини и странични прагове, чиято линия е продължена от задните светлини. Интериорът пък е повлиян от суперколата LFA, като се отличава с висококачествени материали и модерни технологии.

Моделите с добавка F Sport пък получават отличителни брони, уникални 18-инчови джанти и по-спортен интериор. Те също така се оборудват със спортно окачване и кормилна система с различни настройки. Като опция се предлага и адаптивно окачване.
Lexus IS се появи в Детройт
Сред системите за безопасност можем да изброим автоматични фарове (превключват автоматично от къси на дълги и обратно), система следяща за обекти в сляпата зона на страничните огледала, както и такива, които предупреждават при нежелателно напускане на лентата на движение или опасност от сблъсък.

Важно е да се отбележи, че Lexus IS е пораснал и на размери. Междуосието е увеличено със 70 мм, а широчината на колата - с 10 мм. Това доставя с 85 мм по-голямо пространство за краката на возещите се на задните места, като също така увеличава обема на багажника с 30 литра до 480 литра.

0 от 500
  • #15
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не е бе, само предните колела са крадени от БМВ. Задните са очевидно са крадени от Мерцедес - кръгли са точно като на Мерцедес, докато предните са кръгли по-като на БМВ.
  • #14
    17 rate up comment 13 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    В пъти по-добро от немските конглокенти.
  • #13
    9 rate up comment 26 rate down comment
    Amanda Peeva ( преди 11 години )
    НАЙ-ОБИКБОВЕНИ *** СА СИ ТОЙОТКИТЕ. *** ОРГАНИЗИРАЩИ МНОГО МИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ.
  • #12
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    здравейте МАЗОХИСТИ,дай боже за нова година още толкова сервизни акции,щом толкова ви харесва да киснете в бокса ми стойте си там,на вас май ви е чуждо усещането да карате автомобил по пътищата - ама то и нямате избор ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ :)))))))
  • #11
    6 rate up comment 22 rate down comment
    JapanFan ( преди 11 години )
    при тойотките всичко става за МНОГО МИЛИОННИ СЕРВИНИ АКЦИИ
  • #10
    10 rate up comment 17 rate down comment
    KonTROL ( преди 11 години )
    НЕКЪВ УЖАС,НЕКЪВ АД
  • #9
    9 rate up comment 8 rate down comment
    RoadRunner ( преди 11 години )
    Отвън спортно, отвътре чичарско. Май всички премиум марки взеха да залагат на това, с малки изключения, да си ги купуват потребителите на 40-45+ години. За тяхна сметка колите като Субару Импреза са на изчезване - *** интериор и дизайн с една дума "бегачка" :)
  • #8
    14 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всеки знае, че японските и американските автомобили са по-качествени от европейските кокошарници.
  • #7
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това за дизела едва ли е вярно. Лексус = хибрид.
  • #6
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бе не е лош като за нова кола (новите коли след 2005-6 не са много красиви), обаче първото поколение като че ли беше по-красиво, изчистено, приятно. Второто също изглеждаше по-добре.