IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus IS се появи в Детройт

Състоя се официалната премиера на новото поколение на колата

Lexus IS се появи в Детройт

Само преди няколко дни видяхме първите официални снимки на новото поколение Lexus IS, а днес луксозната японска марка разкри колата напълно. Това се случи в Детройт, където в момента потича северноамериканското автомобилно изложение NAIAS.

Под прожекторите на салона са представени както стандартната версия на колата, така и спортното изпълнение F Sport. Тези модели, които ще предлагат задвижване към задните или към четирите колела, ще стъпят на пазара в средата на 2013 година, а малко по-късно към тях трябва да се присъедини и комби версия.
Lexus IS се появи в Детройт
На северноамериканското автомобилно изложение присъстват две бензинови версии и един хибриден вариант на Lexus IS. В моделната гама ще има и дизелови предложения, но те ще се продават изключително в Европа и ще бъдат представени по време на европейската премиера на спортно-луксозния модел.

Базов за пазара на САЩ ще бъде IS 250, който е оборудван с 2.5-литров V6 двигател. По-високата версия - IS 350 - също разполага с V6 двигател, но неговият обем е 3.5 литра. Тези модели се предлагат с 8-степенната трансмисия на IS-F, която вече може да задвижва задните или четирите колела.

Моделите са оборудвани със система, която предлага няколко режима на работа - ECO, NORMAL и SPORT, като при версията IS 350 със задно предаване е наличен и режим SPORT S+.
Lexus IS се появи в Детройт
Хибридното предложение носи инициалите IS 300h и ще се предлага както в Япония и САЩ, така и в Европа. Под капака на Lexus IS 300h работи хибридна система, съставена от четирицилиндров 2.5-литров двигател (178 к.с. / 221 Нм), електрически двигател (143 к.с. / 300 Нм) и литиево-йонни батерии. Общата мощност на колата е 220 к.с.

Към момента няма информация за динамичните показатели на новия Lexus IS. Потреблението на гориво също не се съобщава.

Ясно се вижда обаче, че новата кола е станала още по-привлекателна, благодарение на чисто новия си дизайн, който е вдъхновен от концепцията LF-CC. Вижда се голяма решетка на радиатора, отличителни LED светлини и странични прагове, чиято линия е продължена от задните светлини. Интериорът пък е повлиян от суперколата LFA, като се отличава с висококачествени материали и модерни технологии.

Моделите с добавка F Sport пък получават отличителни брони, уникални 18-инчови джанти и по-спортен интериор. Те също така се оборудват със спортно окачване и кормилна система с различни настройки. Като опция се предлага и адаптивно окачване.
Lexus IS се появи в Детройт
Сред системите за безопасност можем да изброим автоматични фарове (превключват автоматично от къси на дълги и обратно), система следяща за обекти в сляпата зона на страничните огледала, както и такива, които предупреждават при нежелателно напускане на лентата на движение или опасност от сблъсък.

Важно е да се отбележи, че Lexus IS е пораснал и на размери. Междуосието е увеличено със 70 мм, а широчината на колата - с 10 мм. Това доставя с 85 мм по-голямо пространство за краката на возещите се на задните места, като също така увеличава обема на багажника с 30 литра до 480 литра.

0 от 500
  • #25
    7 rate up comment 5 rate down comment
    BB ( преди 11 години )
    ..v golqma greshka si priqteliu, v US ne e evtino, prosto cenite sa realni, a ne izkustveno razduti, kakto v Evropa. Prosto dohodite na horata sa dostatuchni za da si kupuvat neshta, a ne samo da gledat kakto pravish ti. I btw lexusa e strahoten!
  • #24
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Все пак тойота трябва да са благодарни че ги има щатите. Ако ги нямаше щяха да са с мащаба на грейт уол.. Факт е, че над 75% от продажбите им са в сащ, а това е страна която се слави с интереса си към евтиното и това което е "еднодневка", ползва се и се изхвърля. Така че тойота и качество просто се самоизключва..
  • #23
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Флуидно л**но, изглежда все едно се топи.
  • #22
    10 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Ei Bogu,rano ili kusno,no shte si kupya tozi zvyar!
  • #21
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    След години хората ще помнят само първото поколение IS заради красивия му дизайн.
  • #20
    16 rate up comment 10 rate down comment
    това е ( преди 11 години )
    най-забележителната визия от години насам. Браво страхотно попадение. Уникално просто. Това е върхът в иновативния дизайн. Както и предишните 2 поколения най-расовия представител в класа и не само. Надминаха очакванията ми от Лексус. Всеки който се изкаже негативни за това със сигурност не разбира от дизайн. 3ката, А4ката Цетка??? и който и да е друг немски,италиански/принципно номер 1/ и прочие само могат да взимат идеи
  • #19
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    отпред е много грозен
  • #18
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Японците отново проявяват усет и смелост за напълно нов дизайн и то в най-представителния клас!Дизайнът без броня ще стане истински кошмар за автокопи-пейст- производството.
  • #17
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Първото IS беше по-красиво.
  • #16
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ами грозно е... като всички нови коли.