IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai Genesis хвърля ръкавица на 6-Series Gran Coupe, А7 Sportback и CLS

Корейците представят следващото поколение на колата чрез концепцията HCD-14 Genesis

Hyundai Genesis хвърля ръкавица на 6-Series Gran Coupe, А7 Sportback и CLS

Hyundai Genesis хвърля ръкавица на 6-Series Gran Coupe, А7 Sportback и CLS
Опитният и доказан дизайнер Петер Шрайер вече отговаря и за Hyundai, което означава, че можем да очакваме сериозни промени в моделната гама на корейската марка.

Една от първите крачки в тази посока ще бъде направена със следващото поколение на Genesis. Моделът ще се появи след няколко години, но още сега можем да видим в каква посока ще бъде развит той.

Концепцията HCD-14 Genesis, която корейците показват в Детройт, представлява купе с четири врати, което означава, че следващото поколение на колата ще атакува немската тройка BMW 6-Series Gran Coupe, Audi А7 Sportback и Mercedes CLS.

Амбициозният план на Hyundai залага на модел с "ултратвърдо шаси", разчитащо на стратегически компоненти от високоякостна стомана. Любопитно нововъведение при концепцията HCD-14 Genesis е и "мултирежимното сервоуправление на волана, което увеличава удоволствието от шофирането".

Представеният в Детройт концепт е оборудван с 5.0-литров Tau V8 двигател, който разполага със система за директно впръскване на горивото и технология с променливи фази на газоразпределение. Агрегатът е куплиран с 8-степенна автоматична трансмисия, която задвижва задните колела. Все още няма информация за мощността и динамиката на този агрегат. В една от настоящите си версии, която има обем от 5.0-литра, той генерира 430 к.с. 

Модерни технологии не липсват и в салона на HCD-14 Genesis. Наличен е head-up дисплей, който прожектира информацията директно на предното стъкло на колата. А на централната конзола е поместена технология, която следи на къде е насочен погледа на водача, а функциите й се командват с жестове. Благодарение на тези и други системи на борда, вниманието на водача ще бъде насочено изцяло върху шофирането, заявяват корейците.

Друга интересна подробност е липсата на средна колонка между предните и задните врати, които се отварят срещуположно. По този начин се улеснява значително влизането и излизането от автомобила, но обикновено подобно решение увеличава масата на возилото, тъй като изисква мащабно заздравяване на конструкцията.

Кои от тези решения ще бъдат използвани при серийната версия на колата предстои да разберем.

0 от 500
  • #20
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хора не знам премиум ли ще е няма ли да е, но звучи нелогично Хюндай да конглокира немските премиум. Предлагам Хюндай да се преборят с Лексус,Инфинити и Аглока и тогава да мислят за високия премиум клас. Нито имат двигатели, нито дизайн, не виждам с какво ще ги борят? Само с Хед ъп дисплей и автоматик не става. Хюндай можеше да си купят една наистина добра марка и да я доразвият, и Волво се продаваше и СААБ и Лотус а те лапаха мухите и си фантазират някакви нелогични неща с този Генезис.
  • #19
    9 rate up comment 4 rate down comment
    вв ( преди 11 години )
    Това неще докато стигне до поточната линия ще се конглокира с 3 та или 4 та генерация на горепосочените модели
  • #18
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Subarufan ( преди 11 години )
    Хаха, няама да се учудя, ако след 5-6 години четем новина от рода на:"VW Group наема отново за главен дизайнер бившия президент на Хюндай!" Определено, във всичките им прототипи напоследък, се виждат точно основните идеи на Шрайер! В момента Ауди са май като Епъл без Стийв Джобс!
  • #17
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    По време на своята работа във VW Group Шрайер е разработвал дизайна на автомобила като Audi TT (1998), Audi A6 (1998), Audi A3 (1996), Volkswagen New Beetle (1998) и Volkswagen Golf IV (1998). В Kia германецът разработва Forte (2010), Sportage (2010), Sorento (2010), Optima (2011), Rio (2011), Сee'd (2012) и Picanto (2011). Очевидно, най-характерните за Ауди автомобили са разработени от този човек! Сега като го няма, май само светлинките се менят напоследък!!!А корейците здраво дърпат!!!
  • #16
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    и след 100 години пак *** ще пройзвеждат
  • #15
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Subarufan ( преди 11 години )
    Хюндай не са за подценяване! Това, че сега още не звучат толкова сериозно, не значи че след 10-тина години с тези темпове няма да дават сериозна заявка за място при премиумите. Колкото до дизайна на Ауди, бих казал, че бившия дизайнер на Ауди, който получи много по-добро предложение и пост при корейците просто е доразвил идеята си с тази кола, и е доста по-изчистена.Интересно е след 21-та минута тук:
  • #14
    15 rate up comment 10 rate down comment
    не,ръкавица,а гащите ( преди 11 години )
    да си захвърлят е по-добре! Да видят какво правят BMW с 4,4л двигател,Mercedes с 4.7л. или Audi с 4.0.л!Не е достатъчно да крадеш дизайнери,идеи или стратегии, а по важното е да МОЖЕШ!Е,тия не го могат още.Дори и като прототип или концепт.Но пък имат възможност да се учат и от кого да гледат.Но поне са разбрали с кого трябва да се сравняват - Mercedes,BMW и Audi,а не с разни Toyota,Opel,Nisan или Renault. A за Fiat/Chrysler даже и не искат да чуват!И това е прогрес все пак-да определиш посоката!
  • #13
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    КИЯ, ЮЮЮНДАЙ все едни и същи ***! Това тук е пълно извръщение,НА НИЩО НЕ ПРИЛИЧА!
  • #12
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Fenix ( преди 11 години )
    "Копие на дизайна на Ауди" - ами не точно - просто човека правил дизайна на Ауди сега прави дизайна на колата по-горе ;D
  • #11
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Г ( преди 11 години )
    Поредния азиатски ***!