IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai Genesis хвърля ръкавица на 6-Series Gran Coupe, А7 Sportback и CLS

Корейците представят следващото поколение на колата чрез концепцията HCD-14 Genesis

Hyundai Genesis хвърля ръкавица на 6-Series Gran Coupe, А7 Sportback и CLS

Hyundai Genesis хвърля ръкавица на 6-Series Gran Coupe, А7 Sportback и CLS
Опитният и доказан дизайнер Петер Шрайер вече отговаря и за Hyundai, което означава, че можем да очакваме сериозни промени в моделната гама на корейската марка.

Една от първите крачки в тази посока ще бъде направена със следващото поколение на Genesis. Моделът ще се появи след няколко години, но още сега можем да видим в каква посока ще бъде развит той.

Концепцията HCD-14 Genesis, която корейците показват в Детройт, представлява купе с четири врати, което означава, че следващото поколение на колата ще атакува немската тройка BMW 6-Series Gran Coupe, Audi А7 Sportback и Mercedes CLS.

Амбициозният план на Hyundai залага на модел с "ултратвърдо шаси", разчитащо на стратегически компоненти от високоякостна стомана. Любопитно нововъведение при концепцията HCD-14 Genesis е и "мултирежимното сервоуправление на волана, което увеличава удоволствието от шофирането".

Представеният в Детройт концепт е оборудван с 5.0-литров Tau V8 двигател, който разполага със система за директно впръскване на горивото и технология с променливи фази на газоразпределение. Агрегатът е куплиран с 8-степенна автоматична трансмисия, която задвижва задните колела. Все още няма информация за мощността и динамиката на този агрегат. В една от настоящите си версии, която има обем от 5.0-литра, той генерира 430 к.с. 

Модерни технологии не липсват и в салона на HCD-14 Genesis. Наличен е head-up дисплей, който прожектира информацията директно на предното стъкло на колата. А на централната конзола е поместена технология, която следи на къде е насочен погледа на водача, а функциите й се командват с жестове. Благодарение на тези и други системи на борда, вниманието на водача ще бъде насочено изцяло върху шофирането, заявяват корейците.

Друга интересна подробност е липсата на средна колонка между предните и задните врати, които се отварят срещуположно. По този начин се улеснява значително влизането и излизането от автомобила, но обикновено подобно решение увеличава масата на возилото, тъй като изисква мащабно заздравяване на конструкцията.

Кои от тези решения ще бъдат използвани при серийната версия на колата предстои да разберем.

0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    Opa Gangnam Style им е цялата работа...масовост, но всяко чудо за три дни...
  • #29
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Подкрепям мнението, че Хюндай трябваше да купят премиум марка и тогава можеха да конглокират сегмента. ФВ показаха това нагледно, Купиха Ауди от Мерцедес и сега Ауди им носи 50% от печалбата на целия концерн. Купиха фалиралото Ламборджини и вече конглокираха Ферари, Купиха фалиралия Бентли, както и БМВ Ролс Ройс и сега се конглокират успешно. Взеха заличената от години марка Бугати и направиха автомобила мечта за милиардера. Това е правилната пътека а Хюндай нещо не се ориентират добре.
  • #28
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Познаам един пич - Миризмата се казва дет ме вози с е такъв хюндай и пушихме
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Супер е ! Само да не ги направят задължителни !
  • #26
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Ъ ( преди 11 години )
    Това ми звучи като "Доростол с твърда заявка за ШЛ" :)Ако се мисли трезво, подобни гръмки изречения биват казани само, за да се трупа имидж на чужд гръб.Никой клиент на немското трио не би заменил марката си с Хюндай, освен ако няма промяна в социалният статус!
  • #25
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Китайците,ще станат 1 при автомобилите, и тогава НИЕ Българите, ще сме втори след тях!!!
  • #24
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Те и Самсунг никой не ги вземаше на сериозно преди десетина години, ама скриха топката на Нокия и разказават играта на Премиум марката Епъл! Какво им се иска на повечето от пишещите тук, и какво ще стане са две коренно различни неща! Едно е сигурно, корейците се развиват, и то с темпове, с които нито една от премиум марките не показва!
  • #23
    5 rate up comment 14 rate down comment
    до Fenix ( преди 11 години )
    Стигнал го е,защото е в VW Group!
  • #22
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Fenix ( преди 11 години )
    Може би никога няма да стигнат немските премиум марки, но.... щом един производител на трактори е успял да стигне Ферари. Знае ли човек ;)
  • #21
    9 rate up comment 6 rate down comment
    КЪМ КОМЕНТАРА ДОЛУ ( преди 11 години )
    ТОЧНО ТАКА!