IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi се отказа от R8 e-tron

Клиентите не са готови да приемат подобен автомобил, смятат в компанията

Audi се отказа от R8 e-tron

Серийното производство на суперколата, задвижвана изцяло на електричество - Audi R8 e-tron (на снимката), се отлага за неопределен срок. Причината е, че ръководството на компанията от Инголщад не вижда перспективи пред подобен модел.
Audi се отказа от Audi R8 e-tron
Електромобилът на базата на серийното R8 първоначално трябваше да се появи в продажба в края на 2012 г., но още през есента шефът на техническия отдел на Audi Волфганг Дюрхаймер призова ръководството на компанията внимателно да преразгледа проекта и да прецени всичките му положителни и отрицателни страни.

В крайна сметка шефовете на Audi са решили, че времето на електрическите суперколи все още не е дошло. Пред изданието AutoExpress източник от компанията е разкрил, че създадените вече 10 бройки от R8 e-tron няма да се пускат в продажба, а ще се използват единствено за бъдещи проекти на компанията.

„Ние сме на мнение, че клиентите не са готови да приемат подобни автомобили. Може би, ако технологията им бъде усъвършенствана, някой ден това ще се промени. Никога не казвай никога”, категоричен е източникът на изданието.

Снимка: Audi

Тагове: audi r8 e-tron
0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Fenix ( преди 11 години )
    Имам предвид, че щом тези компании имат модели движещи се по улиците значи нещата могат да се получат. Сега ел колите са скъпи основно заради батериите, които освен това не са достатъчно ефективни. Имат малък пробег, няма достатъчно места където да се зареждат, зареждането отнема часове и т.н. Всяка нова технология е скъпа и с нарастването на продажбите става по-евтина - в цената на сегашните ел. коли е включени и разходите за разработването на технологиятa
  • #20
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До Fenix ( преди 11 години )
    Не си прав, продажбите на Ел. коли били те Волш,Ампера,Пежа,Нисани,Тесли и каквито там още се сетиш са буквално нищожни. По неясна за никого причина тези коли се продават на баснословно висока цена. Един ДВГ и трансмисията към него е много по-сложен и скъп за конструиране, отколкото да направиш елетромотор и батерия. Но въпросните ел. коли са с 3 пъти по-висока цена от кола с ДВГ в класа им. Защо? Петрола не е само за коли, от него правят пластмаси,асфалта за пътищата, ракетно гориво и мн.др.
  • #19
    8 rate up comment 4 rate down comment
    jok ( преди 11 години )
    Исках да го пуснат това Ауди,просто да го има на каквато и да е цена,но ако не са намерили начин да впрегнат цялата мощност на ел.двигателите и те да не изминават повече от 200км,няма смисъл да бързат. В днешно време не се знае от къде ще дойде пробива с нова технология,а няма лошо да я вземеш наготово,ако тя е наистина революционна.А до хейтърчетата,не разбрахте ли,че щом се напъвате да плюете омразната ви кола и в същото време няма какво да напишете под статията за любимата,то вие я признавате
  • #18
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Fenix ( преди 11 години )
    b.b. Малко сешно ми звучи конспиративната теория, че петролните компании са се уплашили от електрическото Ауди и затова са го спрели. Първо продажбите на такава супер кола ще са нищожни на фона на всички останали коли. Много повече са колите от рода на Опел/Шевролет Апмера/Волт или Нисан Лийф, но никой не ги е спирал, както и Тесла например. Надали причината е и в технологията на Ауди, защото доста други компании работят в тази област и то доста по-отдавна от Ауди.
  • #17
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 11 години )
    Да много добре го каза ясен пример е коментара на ДЪРВАРУФЕН но човека си има вкус :D
  • #16
    13 rate up comment 8 rate down comment
    ( преди 11 години )
    То беше ясно, че от тази купчина лай*а нищо няма да излезе.Ауди ги бива да правят коли само за комплексари и псевдоразбирачи. Или за тези, които си мислят, че знаят какво е красиво. А то за тях е нещо лесно смилаемо и на което гениалната дизайнерска идея се състои в използването на диоди в светлините :D
  • #15
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ВАГ продължават с лъжите и евтините ПиАри. Щом така лъжат *** медиите, представете си как лъжат обикновенните си клиенти.Истината е, че те нигога не са имали никакъв е-трон. Всички показатели като разходи, волтажи, мощност и т.н. са били лъжа и измамма както винаги.
  • #14
    9 rate up comment 8 rate down comment
    b.b. ( преди 11 години )
    Subarufan го написа много правилно, но повечето от коментиращите не го разбраха /с изключение на последния/. Ето какво се имаше предвидhttp://youtu.be/skL00OL69jYМирише много около това и то мирише на петрол! Хората не били готови! Ами да ги пуснат в продажба тези 10 бройки и да видят дали наистина няма да се търсят! Какво им пречи!? Имат колата готова, направена. Ама пак някой няма интерес да се правят такова коли и плаща яко това да не се случи! ;)
  • #13
    34 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да от Тесла не могат да смогнат на поръчки, от ауди обаче - хората не били готови. Просто ВАГ си нямат и представа как да го направят, най-вероятно се озъртат за някоя компания, която да купят, за да им произвежда 90 % от елементите на бъдещите ел. коли
  • #12
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ДА да да пълни глупости нито за измисли първи двойното предаване нито ванкеловия двигател за двойното предава го слагат първи на рали автомобил и то почиста случайност решават това да случи има много добре уписано какво се случило а за ванкеловия двигател още през първата световна война е имало заченки за ванкелов двигател даймлер са имали и те двигател за самолет с ванкел а това това за леките конструкции айдее моля ти се не е толкова велика марка колкото я показват