IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus сменя конкурентите си на пазара

Японците все пак ще пуснат наследник на LFA, но той ще е насочен към друг тип клиенти

Lexus сменя конкурентите си на пазара

Новата маркетингова стратегия на Lexus, главна част от която е пускането на пазара на приемник на суперколата LFA (на снимката), ще бъде насочена към младите хора, които тепърва търсят своя луксозен автомобил. Това обяви изпълнителният  вицепрезидент на компанията Казуо Охару пред изданието Automotive News.
Lexus сменя конкурентите си на пазара
Според него Lexus ще се бори за привличането на нови клиенти, като по този начин няма да се конкурира директно с BMW, Mercedes-Benz и Audi, а по-скоро с Cadillac, Infiniti и Lincoln. „За да можем да създадем един емоционален бранд, се нуждаем от нов флагман. И ние ще го направим”, категоричен от Охара.

Суперколата Lexus LFA бе спряна от производство на 14 декември тази година. Автомобилът бе пуснат в серията от 500 бройки, като се произвеждаше в продължение на две години.

За наследникът на LFA все още не знае почти нищо, но Охара уточни, че новата кола ще бъде значително по-достъпна, но също толкова привлекателна и динамична.

Освен към пускането на нов спортен автомобил, в японската компания са се насочили и към създаването на нови спортни купета. В случая става дума за серийни версии на концептуалните модели LF-CC и LF-LC, а също така и на модификация с две врати на седана IS от следващо поколение. Японците не са се отказали и от намерението си да пробият при компактните кросовъри, като за този клас вече са патентовали индекса NX.

Част от новата стратегия на Lexus е и конкурсът за дизайн, който обяви компанията. Той изтича на 31 декември, като двамата победители в него ще имат право да създадат напълно собствени прототипи на марката.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus lfa
0 от 500
  • #10
    19 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Че то и досега LFA нямаше конКУРент от немска страна.Що за *** статия?Кой е моделът на БМВ дето да се мери с ЛФА?Алуди има някаква пародия на спортен автомобил ама е далеч от шедьовърът на Лексус.
  • #9
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Къде са фолксвагенче ( преди 11 години )
    Пак 3-ти далеч зад Тойота и по продажби, и по здравина.
  • #8
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Къде са тойотките ( преди 11 години )
    подготвят нов рекорд догодина 10млн. продажби = 50млн. СЕРВИЗНИ АКЦИИ
  • #7
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така си е, затова германците не правят Супер-коли.Защото на Нурбургринг на германска територия ги бият японски коли. За жалост на германците Хонда ще пуснат на пазара още един Супер-автомобил да се гаври с германските двутонни пластмасови еднодневки от кофички за кисело мляко.
  • #6
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    TOВА Е ВИДЯХА ЧЕ СРЕЩУ ГОЛЕМИТЕ НЕ МОГАТ ДА СЕ МЕРЯТ И СЕ ПРИЗЕМИХА . НЕ МОЖЕ С КОФИЧКИ ЗА КИСЕЛО МЛЕКО ДА ИЗЛИЗАШ СРЕЩУ ТИТАНИ.
  • #5
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    1.Не е ясно кой на кого не иска да е конглокент дари не е мнение на автора пак трябва да ровиме в мрежата).2. Ако да-не са споменати спортните купета на немските марки3. Наследникът на LFA като свръхмощно купе няма как да се конглокира с Инфитити и Линколн и Кадилак, които изобщо не произвеждат спортни коли,а тежкарски лимузина
  • #4
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не само аз това както се вижда освен мен го знаят и производителите на Нисан,Шевролет,Линкълн и Лексус.
  • #3
    21 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Напротив - всеки знае,че Инфинити,Кадилак и Линкълн са по-висок клас от германските еднодневки.Само ти не.
  • #2
    10 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Е поне японските производители си знаят мястото, тукашните им фенчета ги мислят за големи, но те си знаят, че не могат да се мерят с големите. Дошо може и да си мисли че разбира, въпреки, че никога не е карал хубава кола, но поне според вицепрезидент на Лексус Казуо Охару няма да се конглокират директно с BMW, Mercedes-Benz и Audi, а по-скоро с Cadillac, Infiniti и Lincoln, демек направо прати Инфинити,Кадилак,Линкълн и Лексус в по-нисък луксозен клас .
  • #1
    16 rate up comment 4 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Дано да е по достъпен че 800 хилки са много.