Новата маркетингова стратегия на Lexus, главна част от която е пускането на пазара на приемник на суперколата LFA (на снимката), ще бъде насочена към младите хора, които тепърва търсят своя луксозен автомобил. Това обяви изпълнителният вицепрезидент на компанията Казуо Охару пред изданието Automotive News.
Според него Lexus ще се бори за привличането на нови клиенти, като по този начин няма да се конкурира директно с BMW, Mercedes-Benz и Audi, а по-скоро с Cadillac, Infiniti и Lincoln. „За да можем да създадем един емоционален бранд, се нуждаем от нов флагман. И ние ще го направим”, категоричен от Охара.
Суперколата Lexus LFA бе спряна от производство на 14 декември тази година. Автомобилът бе пуснат в серията от 500 бройки, като се произвеждаше в продължение на две години.
За наследникът на LFA все още не знае почти нищо, но Охара уточни, че новата кола ще бъде значително по-достъпна, но също толкова привлекателна и динамична.
Освен към пускането на нов спортен автомобил, в японската компания са се насочили и към създаването на нови спортни купета. В случая става дума за серийни версии на концептуалните модели LF-CC и LF-LC, а също така и на модификация с две врати на седана IS от следващо поколение. Японците не са се отказали и от намерението си да пробият при компактните кросовъри, като за този клас вече са патентовали индекса NX.
Част от новата стратегия на Lexus е и конкурсът за дизайн, който обяви компанията. Той изтича на 31 декември, като двамата победители в него ще имат право да създадат напълно собствени прототипи на марката.
Снимка: Lexus