IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus сменя конкурентите си на пазара

Японците все пак ще пуснат наследник на LFA, но той ще е насочен към друг тип клиенти

Lexus сменя конкурентите си на пазара

Новата маркетингова стратегия на Lexus, главна част от която е пускането на пазара на приемник на суперколата LFA (на снимката), ще бъде насочена към младите хора, които тепърва търсят своя луксозен автомобил. Това обяви изпълнителният  вицепрезидент на компанията Казуо Охару пред изданието Automotive News.
Lexus сменя конкурентите си на пазара
Според него Lexus ще се бори за привличането на нови клиенти, като по този начин няма да се конкурира директно с BMW, Mercedes-Benz и Audi, а по-скоро с Cadillac, Infiniti и Lincoln. „За да можем да създадем един емоционален бранд, се нуждаем от нов флагман. И ние ще го направим”, категоричен от Охара.

Суперколата Lexus LFA бе спряна от производство на 14 декември тази година. Автомобилът бе пуснат в серията от 500 бройки, като се произвеждаше в продължение на две години.

За наследникът на LFA все още не знае почти нищо, но Охара уточни, че новата кола ще бъде значително по-достъпна, но също толкова привлекателна и динамична.

Освен към пускането на нов спортен автомобил, в японската компания са се насочили и към създаването на нови спортни купета. В случая става дума за серийни версии на концептуалните модели LF-CC и LF-LC, а също така и на модификация с две врати на седана IS от следващо поколение. Японците не са се отказали и от намерението си да пробият при компактните кросовъри, като за този клас вече са патентовали индекса NX.

Част от новата стратегия на Lexus е и конкурсът за дизайн, който обяви компанията. Той изтича на 31 декември, като двамата победители в него ще имат право да създадат напълно собствени прототипи на марката.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus lfa
0 от 500
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И Тойота си признаха че не могат да борят немската тройка. Лексус е премиум марка в две държави Япония и САЩ. Но и там както се вижда изядоха пердаха и какво друго им остава освен да слязат ниво надоло. Където се надяват да не ядът пердах. Линкълн са пред фалит, Кадилак трябваще САЩ да ги спасява от Фалит и им даде няколко милиарда долара, за да не фалират, Инфинити мечтаят да минат кота 100 хилади продажби. Тойота прегърна поговорката "По-добре пръв на село, отколкото последен в града".
  • #39
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    auuu pak e full sus sektanti i bedni fencheta... bulgariq zove!
  • #38
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ПОЖЕЛАВАМ ТИ ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ДОШЕ И ОЩЕ МНОГО РОЗОВИ СЪНИЩА
  • #37
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всеки знае,че Инфинити,Кадилак и Линкълн са по-висок клас от германските еднодневки.Само ти не.
  • #36
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    бмв, бенц, шкода-ауди винаги са били под Лексус и там си остават. Особено при сравнение на супер-технологичен Лексус хибрид с тракащо немско дизелче. Или при сравнение на супер-спортния ЛФА с измекярските евтини псевдо-спортни талаши на германските марки.
  • #35
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ей накрая признаха че не могат да се мерят с големите и решиха да не се мъчат повече. Догодина ще се борят със залязващите, Линкъли и Кадилаци а по-догодина ще слязат при Фолксвагени и Фордове а до десет години ще слязат при най-ниското ниво Хюндай, КИА, Тата и Лада.
  • #34
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    СПИРАТ ГО ЗАЩОТО УЖАСНО ЗАКЪСНЯХА, 10г. СЛЕД БЕНТЛИ И БУГАТИ
  • #33
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Правят лимитирана серия ,за да продават свръх-скъпо,иначе нямат шанс!
  • #32
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    МНОГО ХУБАВ.....,ЧАК ГО СПИРАТ !!! Не го спират, а са изработили вече обявените предварително бройки и проекта се закрива и се отваря коридор за действие за следващия проект.Това е марка, която се развива не такава, която само обяснява какво ЩЕ направи.п.п долу съм се объркал - Кьолн
  • #31
    6 rate up comment 10 rate down comment
    до Ха Ха Ха Ха ( преди 11 години )
    Шаси и купе от къде?Тия в село Кйолн за технологията за производство на това купе не са и чували.Не случайно БМВ се мазни на Тойота защото Тойота е единствената марка, която сама си изработва цялото купе на ЛФА.В германия не знаят това как се прави.Ама ти го напиши още един път де, може даже ти да си повярваш.