IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus сменя конкурентите си на пазара

Японците все пак ще пуснат наследник на LFA, но той ще е насочен към друг тип клиенти

Lexus сменя конкурентите си на пазара

Новата маркетингова стратегия на Lexus, главна част от която е пускането на пазара на приемник на суперколата LFA (на снимката), ще бъде насочена към младите хора, които тепърва търсят своя луксозен автомобил. Това обяви изпълнителният  вицепрезидент на компанията Казуо Охару пред изданието Automotive News.
Lexus сменя конкурентите си на пазара
Според него Lexus ще се бори за привличането на нови клиенти, като по този начин няма да се конкурира директно с BMW, Mercedes-Benz и Audi, а по-скоро с Cadillac, Infiniti и Lincoln. „За да можем да създадем един емоционален бранд, се нуждаем от нов флагман. И ние ще го направим”, категоричен от Охара.

Суперколата Lexus LFA бе спряна от производство на 14 декември тази година. Автомобилът бе пуснат в серията от 500 бройки, като се произвеждаше в продължение на две години.

За наследникът на LFA все още не знае почти нищо, но Охара уточни, че новата кола ще бъде значително по-достъпна, но също толкова привлекателна и динамична.

Освен към пускането на нов спортен автомобил, в японската компания са се насочили и към създаването на нови спортни купета. В случая става дума за серийни версии на концептуалните модели LF-CC и LF-LC, а също така и на модификация с две врати на седана IS от следващо поколение. Японците не са се отказали и от намерението си да пробият при компактните кросовъри, като за този клас вече са патентовали индекса NX.

Част от новата стратегия на Lexus е и конкурсът за дизайн, който обяви компанията. Той изтича на 31 декември, като двамата победители в него ще имат право да създадат напълно собствени прототипи на марката.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus lfa
0 от 500
  • #20
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Къде са тойотките ( преди 11 години )
    подготвят нов рекорд догодина 10млн. продажби = 50млн. СЕРВИЗНИ АКЦИИ
  • #19
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    бмв, бенц, шкода-ауди винаги са били под Лексус и там си остават. Особено при сравнение на супер-технологичен Лексус хибрид с тракащо немско дизелче. Или при сравнение на супер-спортния ЛФА с измекярските евтини псевдо-спортни талаши на германските марки.
  • #18
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Единствените не-премиум коли с емблема на Фолксваген биха станали Ауди.В САЩ всички им се подиграват и никой не ги купува :)
  • #17
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Напротив - всеки знае,че Инфинити,Кадилак и Линкълн са по-висок клас от германските еднодневки.Само ти не.
  • #16
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Нормално е ( преди 11 години )
    Лексус винаги е бил под луксозната тройка - бмв, бенц, ауди. Сега ще се опитват да гонят втора лига в лукса - американските премиуми. И след 5 години, когато пак не могат да пуснат един свестен модел, ще кажат " ами ние сме средата между премиум и нормален автомобил." И накрая ще се превърват в редови коли с емблема на тойоти, каквито са...
  • #15
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да,защото това е супер-скъпа кола в лимитирана серия за ценители,а не за селяци от прованса.
  • #14
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    МНОГО ХУБАВ.....,ЧАК ГО СПИРАТ !!!
  • #13
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Този Лексус е технологично бижу и не случайно е сред най-бързите коли. Страхотен супер-автомобил в най-добрите традиции на японците.
  • #12
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тези,се почудиха в кой клас да ходят,и с кого да се конКУРират!Никой не ги брои за слива!
  • #11
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Авторът на статията си е правил свободни съчинения.Тоя японец ако го питаш вероятно въобще не е чувал, че ЛФА има съперници произведени от немска фирма.Аз също се питам кои са те и не мога да се сетя.