IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus сменя конкурентите си на пазара

Японците все пак ще пуснат наследник на LFA, но той ще е насочен към друг тип клиенти

Lexus сменя конкурентите си на пазара

Новата маркетингова стратегия на Lexus, главна част от която е пускането на пазара на приемник на суперколата LFA (на снимката), ще бъде насочена към младите хора, които тепърва търсят своя луксозен автомобил. Това обяви изпълнителният  вицепрезидент на компанията Казуо Охару пред изданието Automotive News.
Lexus сменя конкурентите си на пазара
Според него Lexus ще се бори за привличането на нови клиенти, като по този начин няма да се конкурира директно с BMW, Mercedes-Benz и Audi, а по-скоро с Cadillac, Infiniti и Lincoln. „За да можем да създадем един емоционален бранд, се нуждаем от нов флагман. И ние ще го направим”, категоричен от Охара.

Суперколата Lexus LFA бе спряна от производство на 14 декември тази година. Автомобилът бе пуснат в серията от 500 бройки, като се произвеждаше в продължение на две години.

За наследникът на LFA все още не знае почти нищо, но Охара уточни, че новата кола ще бъде значително по-достъпна, но също толкова привлекателна и динамична.

Освен към пускането на нов спортен автомобил, в японската компания са се насочили и към създаването на нови спортни купета. В случая става дума за серийни версии на концептуалните модели LF-CC и LF-LC, а също така и на модификация с две врати на седана IS от следващо поколение. Японците не са се отказали и от намерението си да пробият при компактните кросовъри, като за този клас вече са патентовали индекса NX.

Част от новата стратегия на Lexus е и конкурсът за дизайн, който обяви компанията. Той изтича на 31 декември, като двамата победители в него ще имат право да създадат напълно собствени прототипи на марката.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus lfa
0 от 500
  • #30
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    СРАМ ЗА НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПРОИЗВОДИТЕЛ, ТОВА ДА НЕ ТИ Е ДА ПРОИЗВЕЖДАШ ШИРПОТРЕБА , ТУКА ИДЕ РЕЧ ЗА СПОРТНИ КОЛИ , КОИТО МУ Е МАЙКАТА ДА ПРОДАДЕШ , АМА ХОРАТА КАТО ВИДЯТ ТАЗИ ЕМБЛЕМА /КАТО ОТМЕТКА/ И БЕЖ , БЕЖ , БЕЖ ДАЛЕЧЕ.Сигурно си казват мнноого коли ша *** ОТМЕТНАТ ТУКА я БЕЖ.
  • #29
    9 rate up comment 11 rate down comment
    ИСТИНАТА ( преди 11 години )
    ПОЖЕЛАВАМ ТИ ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ДОШЕ И ОЩЕ МНОГО РОЗОВИ СЪНИЩА
  • #28
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Ля-Ля-Ля ( преди 11 години )
    Двигателят на LFA е от формула 1 програмата на Тойота, донастроен е със съдействието на Ямаха най-вече в звуковата част. Купето на LFA си е абсолютно вътрешна разработка на Тойота, няма нищо общо с Toyota Moto GmbH (TMG) от Кьолн, които пък като компания са изцяло част от Тойота и президента им е японец. Няма никакъв смисъл да се повтарят неверни твърдения. Пропагандата не върви днес, защото има интернет.
  • #27
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Ха Ха Ха Ха ( преди 11 години )
    'шедьовърът на лексус' със двигател от Ямаха, шаси и купе от Кьолн, кое точно му е от тойота??? Ах да да да въздушните възглавници
  • #26
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Че то и досега LFA нямаше конКУРент от немска страна.Що за *** статия?Кой е моделът на БМВ дето да се мери с ЛФА?Алуди има някаква пародия на спортен автомобил ама е далеч от шедьовърът на Лексус.
  • #25
    10 rate up comment 11 rate down comment
    ИСТИНАТА ( преди 11 години )
    ПОЖЕЛАВАМ ТИ ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ДОШЕ И ОЩЕ МНОГО РОЗОВИ СЪНИЩА
  • #24
    14 rate up comment 10 rate down comment
    expert ( преди 11 години )
    ТИ ТОЙОТА НЕ ГИ МИСЛИ. И С ТВОЕТО И БЕЗ ТВОЕТО МНЕНИЕ ТОЙОТА Е НАЙ-МОЩНАТА КОМПАНИЯ ЗА АВТОМОБИЛИ. А КЛИЕНТИТЕ Й Я ЦЕНЯТ И КУПУВАТ.
  • #23
    9 rate up comment 12 rate down comment
    ИСТИНАТА ( преди 11 години )
    37млн. отишли на СЕВИЗНИ АКЦИИ, 50млн. USD глоби от американското правителство, 1,1млрд USD за обезщетения за социално-слабите собственици .....
  • #22
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 11 години )
    Жалбите започнаха още през 2009 г., като клиентите бяха недоволни от работата на два модела трансмисии DSG - DQ200 и DQ250. Проблемът се оказа доста сериозен и струваше главата на един от топ-мениджърите на компинята Карл-Томас Нойман, който бе принуден да си отиде.
  • #21
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Заради проблемите с трансмисиите германците ще отворят още един завод в КитайВъпреки продължаващата икономическа криза Volkswagen ще трябва да построи още един завод на територията на Китай за скоростните кутии DSG. Това се налага, след като концернът получи хиляди оплаквания от произведените досега такива трансмисии в азиатската държава. Сумата, която ще вложат немците, е 927 млн. евро.