IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen увеличава инвестициите си на 70 млрд. евро

Сумата ще отиде за развитието на 12 от марките на концерна

Volkswagen увеличава инвестициите си на 70 млрд. евро

Концернът Volkswagen взе решение да увеличи инвестициите си в разработката на нови модели и да разшири производствените мощности, за да може стане производител №1 в света. Германците пострадаха най-малко от спадането на търсене на автомобили в сравнение с европейските си конкуренти PSA Peugeot-Citroen и Fiat. И сега планират влагането на още средства, за да укрепят своето приемущество.

Volkswagen увеличава инвестициите си на 70 млрд. евро

Съветът на директорите на концерна утвърди стратегията си за развитие за периода 2013-207 г., като реши да увеличи обема на инвестициите в 12 свои марки на 70 млрд. евро. Това е с 12% повече от преди това гласуваната стратегия, която бе за периода 2012-2016 г. Сумата все пак е по-малка от тази, която от Volkswagen обявиха през 2011 г. Тогава намерението на германския производител бе да увеличи финансирането с 20.9%.

Намеренията на Volkswagen са да измести General Motors от първото място в класацията за най-голям автомобилен производител в света до 2018 г. Заради това германците ще увеличат своето присъствие на европейския пазар, но и ще разширят производствените си мощности в Китай, Мексико и Русия. През миналата година немците продадоха 8.27 млн. автомобила в цял свят, докато GM се отчете с 9.05 млн.

0 от 500
  • #13
    40 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Че кой ги е задължил бе ? Те без някой да им казжа ги привикват, точно поради факта,че при тях има такова нещо като "Грижа за клиента"
  • #12
    40 rate up comment 9 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    "Нарича се още грижа за клиента."Глупости. Законите във всички страни са еднакви за всяка марка. Това, кото принуждава Тойота да прибира коли би принудило и всеки друг със същите синдроми. Просто Тойота се препъна, щото продажбите не вървяха добре и почнаха да пестят и да мърлят. Части от Тайланд и Турция, сглобки у Мексико и Русия... И митологията около качеството им уйде...
  • #11
    47 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    до K&G - ами те ВАГ нали точно автомобилния МакДоналдс им се иска да станат..Анонимен ВАГон, сервизните акции нямат нищо общо с качеството. Перфектни автомобили няма, просто Тойота си отстранява пропуските за собствена сметка. Нарича се още грижа за клиента. Нещо непонятно за ВАГ, които правят "перфектни" автомобили и забезкрайните им проблеми са "виновни" клиентите и те съответно заплащат поправките.
  • #10
    39 rate up comment 5 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    Обратното: първо щяха 2018 да са номер 1, после 2014 заради кризата при ГМ и земетесението при Тойота, но положението и при двамата се оказа не толкова драматично, затова остава 2018.
  • #9
    40 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Първо щяха 2014 да са номер,сега пък 2018, на края ще ме изкефи даже оплюваните Renault-Nissan да ги изпреварят да се залепят зад GM и Toyota и VAG да отложат световното си господство за около 2030 или нещо такова
  • #8
    41 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    в бг сте най разбиращите най можещите най знаещите всеки по света бил селянин и така нататак ... затова сме на това дередже комплексирани пубери
  • #7
    42 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ''И качество, и надеждност, и технологии, и на всичко отгоре без да купуват 12 марки наготово?'' ЕТО ТОВА ИЗКАЗВАНЕ ВЕЧЕ Е ДЕБИЛИЗЪМ51Тойота пак привикава 5 млн. Трьошота .
  • #6
    43 rate up comment 12 rate down comment
    K&G ( преди 13 години )
    "McDonalds" ,имат най-много обекти в цял свят,това прави ли ги най-добри?
  • #5
    45 rate up comment 10 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    Абе ВАГончета, къде дрема немската машина досега, че Тойота така неприятно я изпревариха във всяко възможно отношение? И качество, и надеждност, и технологии, и на всичко отгоре без да купуват 12 марки наготово?
  • #4
    40 rate up comment 13 rate down comment
    Koтоошу ( преди 13 години )
    И ще станат номер едно , защото това е "немската машина", гледа всичко в перспектива , а не привиква колите за сервизни акции , като някои .....