IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen увеличава инвестициите си на 70 млрд. евро

Сумата ще отиде за развитието на 12 от марките на концерна

Volkswagen увеличава инвестициите си на 70 млрд. евро

Концернът Volkswagen взе решение да увеличи инвестициите си в разработката на нови модели и да разшири производствените мощности, за да може стане производител №1 в света. Германците пострадаха най-малко от спадането на търсене на автомобили в сравнение с европейските си конкуренти PSA Peugeot-Citroen и Fiat. И сега планират влагането на още средства, за да укрепят своето приемущество.

Volkswagen увеличава инвестициите си на 70 млрд. евро

Съветът на директорите на концерна утвърди стратегията си за развитие за периода 2013-207 г., като реши да увеличи обема на инвестициите в 12 свои марки на 70 млрд. евро. Това е с 12% повече от преди това гласуваната стратегия, която бе за периода 2012-2016 г. Сумата все пак е по-малка от тази, която от Volkswagen обявиха през 2011 г. Тогава намерението на германския производител бе да увеличи финансирането с 20.9%.

Намеренията на Volkswagen са да измести General Motors от първото място в класацията за най-голям автомобилен производител в света до 2018 г. Заради това германците ще увеличат своето присъствие на европейския пазар, но и ще разширят производствените си мощности в Китай, Мексико и Русия. През миналата година немците продадоха 8.27 млн. автомобила в цял свят, докато GM се отчете с 9.05 млн.

0 от 500
  • #23
    47 rate up comment 11 rate down comment
    моля ви! ( преди 13 години )
    Стига с тази гнусна тойота, това е като зараза и нелечима болест.. тук говорим за истинските автомобили, не за някакви крадени копия и недовършени имитации на моторни превозни средства...
  • #22
    37 rate up comment 4 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    "тяхната непочтена рекламна тактика"Така е, как можаха да излъжат малкото дете, че е джедай? )))
  • #21
    34 rate up comment 4 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    Това са моментни колебания - изпълнили са чакани от миналата година поръчки. Става дума за многогодишни наблюдения и прогнози.
  • #20
    42 rate up comment 7 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Свалям шапка на немците, че измислиха автомобила и в последствие повечето му важни агрегати и че въведоха качеството за мерило.Слагам си шапката обратно, заради тяхната непочтена рекламна тактика.Свалям шапка на японците,че бързо доразработват всичко открито досега, подобряват и постигат ненадмината надежност,обаче слагам си шапката обратно,че ще излеза да си купя сандвича на промоция от Съб-уей :)
  • #19
    40 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    И как точно губят пазарен дял, след като тая година ще са най-големия производител, а пък миналата не бяха (заради цунамито)?
  • #18
    34 rate up comment 9 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    Ми не им вървят. Губят пазарен дял, растат по-бавно от пазара. Имат проблеми с качеството, проблеми с позиционирането, въобще проблеми с бъдещето. С такива дефицити не може да претендираш за глобален лидер! Затова и скоро ще отстъпят лидерството - няма случайни неща.
  • #17
    41 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 13 години )
    "Просто Тойота се препъна, щото продажбите не вървяха добре и почнаха да пестят и да мърлят. "Абе ВАГончо мамин, кога точно на Тойота не са им вървели продажбите, когато станаха най-големия производител ли? Не знам откъде ви наливат тия идиотизми в празните кратунки, ама спрете докато е време, че граничите с патология вече.
  • #16
    38 rate up comment 6 rate down comment
    Ханс Курбел ( преди 13 години )
    Принуждават ги завеждане на дела, натиск от организации, медии... "Закони" в смисъл правила, с които целият бранш се съобразява.И това става масово едва напоследък - не вярвам Тойота да има "Грижа за клиента" едва от 2 години...
  • #15
    43 rate up comment 8 rate down comment
    бъчо ( преди 13 години )
    Няма какво да си кривя душата, бих избрал Голф 7 пред новия Аурис или Корола. Доста добре са го изпипали отвътре и под капака. Отвън не ме интересува. Ако Тойота предложат нещо подобно, бих се спрял на тях заради надеждните им автомобили. Обаче с тия техни изостанали технологии и набързо сглобени салони, не мерси!
  • #14
    43 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    70 от които 50 милиарда за реклама и 20 милиарда за купуване на класации и награди :)