IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Маркионе разкри бъдещето на Alfa Romeo

Първият нов модел ще бъде седанът Giulia

Маркионе разкри бъдещето на Alfa Romeo

Какво ще предложи Alfa Romeo на своите клиенти през следващите няколко години и какво е бъдещето на италианската марка? На тези въпроси трябваше да отговори президентът на FIAT Сержио Маркионе, който е и изпълнителен директор на концерна Chrysler.
Маркионе разкри бъдещето на Alfa Romeo
Пред журналисти топ-мениджърът заяви, че в момента компанията продължава разработката на седана Giulia, който ще се продава в цял свят, но ще се произвежда само в Италия. Този модел ще получи модернизирана платформа на хечбека Giulietta, като ще се предлага във версии с предно предаване и задвижване на четирите колела. Двигателите ще бъдат с обем между 1.6 и 3.0 литра, като ще има и версия с 6-цилиндров двигател Pentastar, поставян на някои модели на Chrysler.

Маркионе отговори и на въпроса за евентуално пускане на нов флагман на Alfa Romeo със задно задвижване. Според шефа на FIAT, подобен модел на Alfa Romeo ще дели едно шаси с Maserati, като и двете машини ще се произвеждат в един завод – този в Торино.

Освен това бизнесменът потвърди, че се готви пускането на кросовър Alfa Romeo, който ще се произвежда само в Италия. Маркионе обаче отрече, че на изложението в Детройт през януари компанията ще покаже серийна версия на купето 4C. Този модел ще излезе на по-късен етап и в по-малък обем на производство, заради ограниченията за производство на двигателя с обем 1.75 л, наложени от концерна FIAT с цел намаляване на разходите.

Тагове: Alfa Romeo Giulia
0 от 500
  • #13
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Дебелия ( преди 13 години )
    Diviner, какво разбираш под съотношение цена/качество?Последните 5 години на 2 пъти се опитвам да вляза във ФИАТ и да си купя кола. С нищо на впечатляват на баснословни цени. Фен съм на ит. автомобили, но колкото и да съм запален няма какво да си купя от ФИАТ в моментa, освен някое товарно Добло. Част от успеха на другите е добър маркетинг с голямо разнообразие на продукти (коли)
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    diviner ( преди 13 години )
    Колега "Абсолютише..." Това не ми е никакъв проблем. Колата си има каско, имам си брокер като слънце и страхотни бояджии, така че... Това не ме притеснява. Но лаковото покритие е тънко. Късмет си извадил ти, но вероятно просто не караш в подходящи условия - с висока скорост, през зимата, междуградско, но не магистрално. Пробвай след месец, като заринат пътищата с чакъл, пак ще говорим.
  • #11
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 13 години )
    Колега diviner, повечето повреди по лака ти са чиста случайност-и аз съм с Лансер 1,8 л.,2008г.и засега имам само 2-3 попадения по предния капак. Пастирай я на 2-3 месеца, все пак е някаква защита ::
  • #10
    14 rate up comment 3 rate down comment
    diviner ( преди 13 години )
    В момента Алфа Ромео и Фиат предлагат най-доброто качество в съответните класове, в които продават коли. Истината е, че продажбите отдавна не зависят само от качеството на продукта. Зависят главно от рекламата и маркетинга. В това отношение Алфа са трагични - спор няма. Но това са страхотни коли. Имал съм, карал съм, поддържал съм - прекрасни автомобили. Ще направя всичко възможно да си купя първата в БГ Джулия, да не ми мине котка път! На отворкото "Анонимен" да обясня, че най-големият пазар на Алфа Ромео след Италия е... Германия. И не пиши глупости наизуст, че се излагаш. То и Ferrari имат малко продажби в сравнение с повечето производители, нали... В сравнение с VW, BMW или Audi...
  • #9
    12 rate up comment 2 rate down comment
    diviner ( преди 13 години )
    До "Анонимен":Нищо не разбираш и нямаш никакъв поглед върху новите коли, приятелю! Истината е, не че се бели, а че лесно се надрасква, защото лаковото покритие е тънко. Но това е така при абсолютно всички автомобили в този, че и в по-високия клас. Аз имам чисто нов Лансер и вече - две години и половина след покупката - предния капак, броня и маска, са отдавна пребоядисани, че камъчетата ги бяха направили трудни за познаване - на първата година. А Лансера е японски, ама наистина е made in Japan.
  • #8
    10 rate up comment 4 rate down comment
    roko ( преди 13 години )
    Ne mojete da go razberete,vsi4ko se 4upi nqma na4in,edin jivot se jivee zatova vseki 6te si kupuva kakvoto si poiska ,a ne akali da mu se davat samo.Samo 4e kato se stro6i na mercedesa vi saedenitelq,ili turboto da svar6i i mal4ite nali,bolkata vi e vatre6na a posle pliuete italianskite koli.Taka 4e na edin fiat izdrajkata e 20pati po evtina ot na mercedesa.AZ KAKTO SI KARAM FIATA drugi s merc ili bmw,audi nqma da moje taka.
  • #7
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Абсолютише анонимише ( преди 13 години )
    С две думи г-н Маркионе е казал:Имаме си старите платформи от Алфа,можем да взимаме платформи с двигатели от "Мазерати", а и платформи от "Крайслер" и накрая хубавите емблеми на Алфа Ромео можем да си ги слагаме където и когато си поискаме :)
  • #6
    30 rate up comment 4 rate down comment
    ККК ( преди 13 години )
    Дано я спасят тази легендарна марка.Лошото е, че на Алфите им се носи славата на чупливи автомобили, а реалността е, че в днешно време се броят на пръсти надеждните модели и разликата в качеството между Алфа и Фолксваген, например не е голяма...
  • #5
    13 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    До Маркионе То и Ленин беше икона ЗА МИЛИОНИ *** ,но това ,не означава ,че *** не си бяха прости .А Алфа не бих я препоръчал и на врага си .Проблема ,е че самите италианци спряха да я купуват ,че им писна от бараката .
  • #4
    18 rate up comment 13 rate down comment
    Маркионе ( преди 13 години )
    На АНОНИМНИ *** не отговарям! ALFA ROMEO е ИКОНА, на БЕДНИ БГ. хейтъри не дължа обяснение!