IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Маркионе разкри бъдещето на Alfa Romeo

Първият нов модел ще бъде седанът Giulia

Маркионе разкри бъдещето на Alfa Romeo

Какво ще предложи Alfa Romeo на своите клиенти през следващите няколко години и какво е бъдещето на италианската марка? На тези въпроси трябваше да отговори президентът на FIAT Сержио Маркионе, който е и изпълнителен директор на концерна Chrysler.
Маркионе разкри бъдещето на Alfa Romeo
Пред журналисти топ-мениджърът заяви, че в момента компанията продължава разработката на седана Giulia, който ще се продава в цял свят, но ще се произвежда само в Италия. Този модел ще получи модернизирана платформа на хечбека Giulietta, като ще се предлага във версии с предно предаване и задвижване на четирите колела. Двигателите ще бъдат с обем между 1.6 и 3.0 литра, като ще има и версия с 6-цилиндров двигател Pentastar, поставян на някои модели на Chrysler.

Маркионе отговори и на въпроса за евентуално пускане на нов флагман на Alfa Romeo със задно задвижване. Според шефа на FIAT, подобен модел на Alfa Romeo ще дели едно шаси с Maserati, като и двете машини ще се произвеждат в един завод – този в Торино.

Освен това бизнесменът потвърди, че се готви пускането на кросовър Alfa Romeo, който ще се произвежда само в Италия. Маркионе обаче отрече, че на изложението в Детройт през януари компанията ще покаже серийна версия на купето 4C. Този модел ще излезе на по-късен етап и в по-малък обем на производство, заради ограниченията за производство на двигателя с обем 1.75 л, наложени от концерна FIAT с цел намаляване на разходите.

Тагове: alfa romeo giulia
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 7 rate down comment
    груди ( преди 11 години )
    На външен вид и отвътре са много красиви Алфите, но само до там! То да имаш такава кола ти струва все едно да се визош навсякъде с такси - бая пари отиват. Айде няма нужда.
  • #22
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Маркионе разкри бъдещето на Alfa Romeo. Alfa имат бъдеще?
  • #21
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Дебелия ( преди 11 години )
    Ще бъде доста тъпо, ако наистина фалират или свият гамата, защото ФИАТ разполгат с доста добри двигатели, технологии, потенциал към индустриален дизайн, но слабата организация и управление е голяма спънка. Не е номално да разполгаш с турбиниран двигател 1.4 Т-Джет и в същото време да продаваш вече остарелия 1.4 8v, пунто с барабанни задни спирачки и тн, и тн.
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Дебелия ( преди 11 години )
    Това, което съсипа ***. автомобилостреоне е еврото. През 90те години слабата лирета правеше изгодна покупката на ит. автомобил навсякъде в Европа, дори при спорно качество. Прз 90те години ФИАТ беше No1 в Европа преа VAG. От 10 години ит. коли са скъпи заради евро-то, но отново с посредсвено качество. Една алфа гони цената на ауди, един ФИАТ е на цената на Опел/Фолксваген/Тойота и по-неизгоден от Хюндай/КИА. Или трябва да повишата каеството и опциите или ще паднат от високо.
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    123456 ( преди 11 години )
    Обещанията на Маркионе вече толкова сме ги слушали ,че са изгубили всякаква стойност.Колкото до итал. марки и модели, достатъчно е да се погледнат моделите само отпреди 20-тина години за да се види колко са повлиали на индустрията като цяло. Това което ги правеше по-привлекателни стана практика към днешна дата при всички производители. Повече екстри в серийното оборудване, приятни за окото форми, пъргави мотори. Да но те останаха там ,а другите се развиха и с имиджа на "здравите"отпреди печелят.
  • #18
    10 rate up comment 1 rate down comment
    zzz ( преди 11 години )
    VIVA LA ALFA !!!
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    предната глупост на Маркионе бе обвинението , че германските производители че продавали евтино и разваляли бизнеса. немам думи за тоя ***.
  • #16
    14 rate up comment 0 rate down comment
    EmpEroR ( преди 11 години )
    До Веселяка - Алфа продават само 2 модела. За Маркионе - той трябва да хвърля малко прах в очите от време на време за да поддържа огъня. Това е част от работата му. Лошото е, че все повече ми прилича на бг политик. За Алфа - който каже, че Алфа е от най-надежните-лъже. Който каже, че алфата е *** е проспал големия скок в качеството през последните 15 години. Ако продължават в този дух и все така създават уникален и неповторим дизайн(за разлика от Ланча) + малко маркетинг трябва да са номер1
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Diviner Ако считаш ,че НАЙ голямото италианско списание за коли Ал воланте ,пише глупости за това ,че боята на Алфа се бели като портокалова *** --ГРЕШИШ А и не ми пука кой кара Алфа в Германия ,там има над 1 500 000 италианци със нормални заплати а не с 1000 евро на месец като в Италия
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Веселяк ( преди 11 години )
    Diviner, Giulietta е най-добрата в класа, съгласен съм, но Браво не е това, което аз очаквах. Затова и минах на Рено.159 е без коментар. Кромата за мен съшо е най-доброто в класа, но има само комби.Мито-то - за него не коментирам, макар да съм чел много добри отзиви. Пунтото си е ясно, много е добро. Пандата и тя. 500 вече е култ.Иначе Дебелия е прав - нямат разнообразие - Фиат стигат до класа на Браво и после само Крома Комби. Алфа ... 3 модела!?!?