IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващият Mercedes-Benz C-Class ще е с двигатели на Renault

Четвъртото поколение на модела ще се появи през 2015 г.

Следващият Mercedes-Benz C-Class ще е с двигатели на Renault

Mercedes-Benz смята да използва дизелови двигатели на Renault за следващото, четвърто поколение на модела си C-Class. Очаква се машината да излезе на пазара през 2015 г., като в гамата мотори ще бъдат включени нови 1.6 и 1.8 литрови агретати, които са съвместна германско-френска разработка.
Следващият Mercedes-Benz C-Class ще е с двигатели на Renault
Семейството C-Class ще получи френските двигатели като част от споразумението между концерна Daimler и алианса Renault-Nissan, създаден през 2010 г. В рамките на това партньорство автомобилните производители разработват също така 1.2-литров бензинов и 1.5-литров дизелов мотори, които също ще се слагат както на Mercedes-Benz, така и на Renault. Ще има и хибридна модификация, при която следващата C-Class ще може да измине на електричество до 30 км.
Следващият Mercedes-Benz C-Class ще е с двигатели на Renault
Четвъртото поколение на модела ще разполага още с адаптивен круз-контрол с функция за автоматично спиране и смяна на лентата на движение при нужда, а също така и с 9-степенна автоматична скоростна кутия. Тя ще бъде поставяна и на новата E-Class.

В сравнение с настоящия модел, новата C-Class ще бъде с 10 см по-дълга и с 4 см по-широка. Разстоянието между двете оси ще порасне с 8 см. Габаритите на сегашното поколение са дължина от 4591 мм, височина от 1447 мм, широчина от 1770 мм и междуосие от 2760 мм.

0 от 500
  • #13
    9 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 11 години )
    Абе не ти се вярва , ама сега базовата С 180 е с 1.6 и турбо. А БМВ вероятно с фейслифта на F30 (новата тройка) ще представят 1.5 три цилиндровия турбо мотор. Да не говорим, че от Форд са решили да предлагат базово за новото Мондео 1.0 Екобуст ( затова го бавят),което за мен си е безумие!
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Веселяк ( преди 11 години )
    Значи 1,5 DCI ще се слага от Логан до C класата :) :) :) В интерес на истината ме съмнява. Ако МБ ще вземат дизел от Рено, вероятно ще е новият 1,6, който замени 1,9. За 1,5 мога доста да говоря, има много положителни страни и само една слабост - 110 к.с. вариант в Меган 3 е шумен. По-шумен от 1,9. Същия в Лагуна 3 е по-добре обезшшумен, но все пак, не ми се вярва да вземат 1,5 в C класата.
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Некъв пак пише за конглокенти, конгломерат, кон с каруца и пр. *** смешника:)
  • #10
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ужасна новина, сега очаквам да прочета , че Порше се съюзяват с Дачия, за да могат и те да се докопат до феноменалните мотори на Рено... а Ферари ще използват ДВГ на Лада, за да намалят разхода...
  • #9
    23 rate up comment 8 rate down comment
    KKK ( преди 11 години )
    Всъщност, това са добри новини за феновете на мерцедес (като мен). Французите правят страхотни, модерни и икономични дизели и са по- култивирани от тракащите агрегати на сегашните бенцове.
  • #8
    15 rate up comment 2 rate down comment
    ST ( преди 11 години )
    Е те тука стана компот...... от броколи...
  • #7
    25 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ай бегай не ми обяснявай кой е *** и кой не, че актуалната Ц-класа с 200CDI е с разход +2 литра на конглокентите си, с 2 пъти по умряла динамика. Толкова са назад немците,че не е истина. Само БМВ направи добър ход с инвестициите си преди 5 години в нови технологии и са в крак с другите.
  • #6
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Скоро имаше такава статия за тези мотори. Не може ли да купят мотор от Пежо? Имам по-добри впечатления от техните мотори. Не може ли също така от Нисан, като са алианц? Въпроси много, отговорът - само шефовете на Мерцедес го знаят. По важното е да оправят интериора, че като гледам колите от 95-та как са правени от качествени материали, а новите (не само Мерцедес, а почти всички марки) са доста... евтини и не ми харесва. Както написа някой по-долу - возим се в купето и там трябва да е приятно.
  • #5
    23 rate up comment 1 rate down comment
    До М ( преди 11 години )
    Прав си, но не съвсем. И докато за А и B класата това би било нормално и добро решение,не съм убеден, че за С-клас е добро. Още повече че тя измести Е-клас като най-продавания и важен за марката модел. В това би имало смисъл, ако в новата С-клас приемат FWD, но това би било наистина края на С-клас.Наистина двигателят не е най-важната част в автомобила/все пак се возим в купето, а не в моторния отсек/но това вече няма да е Mercedes.
  • #4
    37 rate up comment 3 rate down comment
    М ( преди 11 години )
    Не е невъзможност, а просто бизнес. Купуваш нещо добро за да не харчиш пари за развойна дейност и в същото време продаваш това, което ти правиш на високо ниво. Същата печалба при по-малки разходи.