IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващият Mercedes-Benz C-Class ще е с двигатели на Renault

Четвъртото поколение на модела ще се появи през 2015 г.

Следващият Mercedes-Benz C-Class ще е с двигатели на Renault

Mercedes-Benz смята да използва дизелови двигатели на Renault за следващото, четвърто поколение на модела си C-Class. Очаква се машината да излезе на пазара през 2015 г., като в гамата мотори ще бъдат включени нови 1.6 и 1.8 литрови агретати, които са съвместна германско-френска разработка.
Следващият Mercedes-Benz C-Class ще е с двигатели на Renault
Семейството C-Class ще получи френските двигатели като част от споразумението между концерна Daimler и алианса Renault-Nissan, създаден през 2010 г. В рамките на това партньорство автомобилните производители разработват също така 1.2-литров бензинов и 1.5-литров дизелов мотори, които също ще се слагат както на Mercedes-Benz, така и на Renault. Ще има и хибридна модификация, при която следващата C-Class ще може да измине на електричество до 30 км.
Следващият Mercedes-Benz C-Class ще е с двигатели на Renault
Четвъртото поколение на модела ще разполага още с адаптивен круз-контрол с функция за автоматично спиране и смяна на лентата на движение при нужда, а също така и с 9-степенна автоматична скоростна кутия. Тя ще бъде поставяна и на новата E-Class.

В сравнение с настоящия модел, новата C-Class ще бъде с 10 см по-дълга и с 4 см по-широка. Разстоянието между двете оси ще порасне с 8 см. Габаритите на сегашното поколение са дължина от 4591 мм, височина от 1447 мм, широчина от 1770 мм и междуосие от 2760 мм.

0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    EmpEroR ( преди 11 години )
    Triforce и До М -предполагам, че автомобилите им може и да са без двигател щом "Наистина двигателят не е най-важната част в автомобила"... Или пък нямат мозък,защото той не е най-вайната част от човешкото тяло :)
  • #22
    6 rate up comment 2 rate down comment
    EmpEroR ( преди 11 години )
    Значи вече примерно от 200CDI стават 200DCI? Какво толкова, само 2 букви са разместени. А бакшишите в Германия направо да сменят Е класите с Логан :)
  • #21
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На луди ли се правите? Ще сложат двигател на Рено и хайде - цялата кола се превръща в Рено, Мерцедес умира, това е краят на марката. В пъти по-умни глави от вашите ги решават тези неща и вярвайте ми - няма да си заложат реномето на качествен производител само заради едната икономия. Щом се решили да слагат мотори на Рено, то значи са проучвали дълго преди това. Спрете да мислите като българи. Поне за няколко секунди.P.S. Дизайна на новата C класа кърти :)
  • #20
    0 rate up comment 6 rate down comment
    На специалиста шперц ( преди 11 години )
    Егати с каква инжинерна мисъл разполагала герберската ни република!Нищо чудно че автомобилостроенето ни се заключава в сглобяване на китайски рикшо-кошници в ограничен тираж.От преките си наблюдения на автомобили, които отдовно е трябвало да са на моргата, не може да се правят изводи за модели 2012 или в случея 2015г От Даймлер не пасат трева а искат да се възпалзват от технологии с 5-10 изпреварили времето си.От Рено-Несан пък се нуждаят от качеството и имиджа на Мерседес/така се пише а не с Ц/
  • #19
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Значи вече няма никаква разлика дали караш мерцедес или дачия, само дето даваш една торба с пари за едните, заради емблемата.
  • #18
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Веселяк ( преди 11 години )
    Съгалсен съм с теб, донякъде...Все пак RS27 е едно, но пук има и К7М :) ако се сещаш за какво говоря.Иначе съм си казал мнението - 1,6 е много по-съвременен от 1,6, по тази причина смятам, че ако вземат дизел от рено ще е той.
  • #17
    18 rate up comment 4 rate down comment
    diviner ( преди 11 години )
    Много неща могат да се кажат за повечето коментари тук, много квалификации могат да се направят. Но има ли смисъл?! Ясно става само колко наистина малко българинът разбира от автомобили. Но и това не е странно, защото и познанието за коли, като всяко друго, идва с четене, а не с писане на глупости и говорене на идиотщини - чути недочути. Аз един въпрос само имам - кои двигатели във F1 са в момента най-добри... и кога същите двигатели не са били във F1 най-добри? Абсолютно винаги, влизайки в шампионата, за два три сезона размазват всичко от Ferrari до McLaren и Mercedes. Повярвайте, това е всъщност добра новина за Mercedes.
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    хората, измислили двигателя с вътрешното горене от доста време не са на този свят та ще ви помоля да спрете да се гаврите с тях като ги сравнявате със съвременната немска инженерна мисъл, не, че са лоши инженери, но не са от най-напредничавите вече
  • #15
    14 rate up comment 7 rate down comment
    експерта ( преди 11 години )
    Отдавна пишех,че МБ падат в ямата,ама никой не вярваше.Съвсем скоро ще четем,че го продават.Вервайте ми.До няколко години или ще се съюзят с някой или ще бъдат продадени.Отдавна ги няма здравите и безпроблемни Мерцедеси.Сега всичко е леш.Китайски части,електроника и много,ама наистина много проблеми.Като сложим и високата неоправдана цена нещата стават още по-зле.За сега само БМВ от немските компании водят правилна политика и инвестират правилно и си сътрудничат с Тойота.БМВ+Тойота=бъдещето
  • #14
    8 rate up comment 8 rate down comment
    MrBokras ( преди 11 години )
    Плаче ми се!!!