IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Prius ще получи система 4WD

Очаква се хибридът да изисква средно 3.1 л/100 км

Toyota Prius ще получи система 4WD

Toyota Prius ще получи система 4WD
Очаква се формите на Prius да бъдат вдъхновени от това возило - концепцията Toyota NS4 Plug-in Hybrid

Най-популярният и най-продаван хибрид в света - Toyota Prius, ще претърпи сериозни промени. Това ще се случи със следващото поколение на колата, което очакваме след около две години.

Вече стана ясно, че пълнохибридното возило ще получи чисто нов дизайн, но според информацията на Auto Express модернизация ще има не само във формите на колата. Силовия агрегат също ще бъде модернизиран.

Той ще продължи на разчита на 1.8-литровия четирицилиндров бензинов двигател, който обаче ще бъде силно модифициран. Промени ще има и при електрическия агрегат, който ще бъде по-компактен, но по-мощен.

Всичко това ще доведе до по-добри динамични характеристики, както и до по-нисък разход на гориво. Очакванията са следващото поколение Prius да изисква средно по едва 3.1 л/100 километра и да отделя в атмосферата под 70 г/км вредни СО2 емисии.

Още по-любопитно е, че колата може да получи и система e-4WD. Тя ще задвижва четирите колела на хибрида, чрез допълнителен електрически двигател на задния мост. Уточнява се, че системата ще работи до 60 км/час.

Според твърденията на Auto Express, следващата Toyota Prius ще запази никел-метал хидридните си акумулатори, тъй като инженерите на марката ги считат за по-добри от литиево-йонните.

Тагове: Toyota Prius
0 от 500
  • #38
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Както се вижда германчетата доста се впрягат да правят хибриди, но не могат просто, то не е като да правиш допотопен дизел. Иска се електроника,фина работа,а не халби с бира! Хибридите са сложни,здрави и най-ефективните коли. Доказателство на моите думи са 1-вото място на Приус в 100 000км. тест на Ауто-Билд, увеличиха му дистанцията на 200 000км. ,защото нищо не се чупи! А за ефективността разхода в реалния живот, няма по-ефективен дизел с тази мощност и от ози клас на планетата земя:
  • #37
    3 rate up comment 5 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Карал съм един хибрид Honda Civic Hybrid 2007-***. Не искам повече да карам подбно нещо...Относно разхода - то при 140 км/ч ВИНАГИ съм постигал разход около 5,5 че дори по нисък. Ето виж ми списъка със зарежданияhttp://***.spritmonitor.de/en/detail/422133.htmlВинаги съм се стремял да поддържам 140 км/ч, средна скорост по бордови компютър се получава около 133-135 км/ч.
  • #36
    3 rate up comment 5 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    TI, тее затова тойта ще разменят хибридните си технологий за дизели на БМВ хахаха :))) да прав си Д2Д определно си трака :)) Също прав си че хибрида е малко по-сложно устроен и точно тук му е големия роблема- сложен,скъп и в същото време неефективен Таа и поради тази причина не само германците а и останалите европейски и азиатски автопроизводители не се напрягат и не влагат средства в въпросната технология ;)
  • #35
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Германчетата доста некадърно копират от японците хибридите. Вижда се доста ясно! Японеца е недостижим при модерните технологии. Ама да сте видели германец да произвежда компютър или робот. Няма и да видите - дори ползват японски роботи в заводите си за производство на немски коли. Японците произвеждат плъг ин хибриди, ел.коли, водородни коли, германците само да си траят и да се учат от японците на модерни технологии, иначе вечно ще тракат с дизел и ще набиват наденици с бира!
  • #34
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    http://***.spritmonitor.de/Ето в този сайт всеки шофер си пуска реалния разход.НЯМА ДИЗЕЛ НА ЗЕМЯТА от класа и мощността на Приус,който да харчи по-малко !!Намери ми такъв,прегледай сайта с хиляди коли,които са пуснали реалния си разход.Модерен дизелХАХАХАХАХА, КАКВО МУ Е МОДЕРНОТО НА ЕДИН ДИЗЕЛ ОСВЕН ИМЕТО?Стар принцип на работа и винаги трака,харчи и замърсява със сажди и други замърсители!Къде си тръгнал бе,хем нищо не разбираш от коли тръгнал да спори наглеца.Тракай с допотопното дизелче
  • #33
    5 rate up comment 4 rate down comment
    TI ( преди 13 години )
    Колко трябва да си промит мозък за да твърдиш,че един дизел е сложно да се направи??? Ами Хонда сега има най-добрият дизел. Но не това е сложното. Сложното е да се направи хибридф,както ни го доказват германчетата,защото всичките им хибриди са ялови! Най-смешните и безидейни хибриди са германските.Нали нямалоо смисъл от хибриди,защо германчетата правят хибриди,които при пряко сравнение с японските са жалки и смешни!Хибридът е сложна техника, а Тойота държи патентите.За това германчетата тракат
  • #32
    6 rate up comment 5 rate down comment
    TI ( преди 13 години )
    Доста си елементарно момче. Дизелът не тракал? Глупости, сигурно и сажди не хвърля! Хибридите са по-икономични и не хвърлят сажди, по-безшумни и МНОГО ПО-СЛОЖНА ТЕХНОЛОГИЯ ОТ ЕЛЕМЕНТАРЕН ДИЗЕЛ. Тойота винаги е имала сред най-добрите дизели на пазара. И днес има 2.0 D4D с разход 4,5/100км. в Авенсис. Тойота има всякакви чудесни дизели! Много сложното е да направиш хибрид, водородна кола,каквото правят ТОЙОТА и ХОНДА,а не редосеялка като дебелите германчета ХАХА Много трябва да копират герман
  • #31
    2 rate up comment 5 rate down comment
    IT ( преди 13 години )
    TI, Ящонците не правят дизели не за друго а защото немогат да направят свестен дизел хахаха :)) та затова сложили на един бензин електромотор ии вище колко сме икономични :)) Ааа и не виждам каво ново и високо технологично има в хибрида при положение че технологията е от зората на автомобилостроенето и пак е измислена от европейци....кавито и глупости да бръщолевиш на всеки по-прозорлив човек му е ясно че хибридите са маркитнигови балони нито са икономични, нито екологични, нито имат бъдеще, просто една икономически неоправдана покупка....както спомена драйнов по доло....Един съвремен високо технологичен дизел ти дава същата икономия на много по ниска цена....аа и още нещо въпорсните съвременни дизели не тракат даже не се чуват и звучат като бензин....трака единствено тъпара ти тиква !!! :))))
  • #30
    8 rate up comment 3 rate down comment
    TI ( преди 13 години )
    IT, то хората минаха и на ел.коли и те пак са единствено японски! А когато японците произвеждат хибриди,ел.коли и водородни коли, германчетата пият бира с наденица и дебели шкембета с рижави мустаци, а се превозват с тракащ дизел. Това е разликата между японските коли и германските трактори. Имат време германчетата да изкопират япоснките технологии и дизайн,че като им гледам технологиите и дизайна на Гоуф са мнооого назад!
  • #29
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    100 % -ва ДЖАПАНКА , абе направо НАЛЪМ.