IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Prius ще получи система 4WD

Очаква се хибридът да изисква средно 3.1 л/100 км

Toyota Prius ще получи система 4WD

Toyota Prius ще получи система 4WD
Очаква се формите на Prius да бъдат вдъхновени от това возило - концепцията Toyota NS4 Plug-in Hybrid

Най-популярният и най-продаван хибрид в света - Toyota Prius, ще претърпи сериозни промени. Това ще се случи със следващото поколение на колата, което очакваме след около две години.

Вече стана ясно, че пълнохибридното возило ще получи чисто нов дизайн, но според информацията на Auto Express модернизация ще има не само във формите на колата. Силовия агрегат също ще бъде модернизиран.

Той ще продължи на разчита на 1.8-литровия четирицилиндров бензинов двигател, който обаче ще бъде силно модифициран. Промени ще има и при електрическия агрегат, който ще бъде по-компактен, но по-мощен.

Всичко това ще доведе до по-добри динамични характеристики, както и до по-нисък разход на гориво. Очакванията са следващото поколение Prius да изисква средно по едва 3.1 л/100 километра и да отделя в атмосферата под 70 г/км вредни СО2 емисии.

Още по-любопитно е, че колата може да получи и система e-4WD. Тя ще задвижва четирите колела на хибрида, чрез допълнителен електрически двигател на задния мост. Уточнява се, че системата ще работи до 60 км/час.

Според твърденията на Auto Express, следващата Toyota Prius ще запази никел-метал хидридните си акумулатори, тъй като инженерите на марката ги считат за по-добри от литиево-йонните.

Тагове: Toyota Prius
0 от 500
  • #48
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    http://***.spritmonitor.de/de/detailansicht/404783.html Тук се вижда ипри висока скорост на магистрала колко харчи Приус. За 140 км./ч. Помага и хибридната технология,защото при спускане пълни ток в батериите и при изпреварване или изкачване ползва ел.мотора за да подпомогне осовния бензинов двигател, докато твоя дизал винаги разчита на нафта и разход. Отделно двигателя на Приус е по цикъл на Аткинсън,а не стандартен и е с най-добрата аеродинамика!
  • #47
    5 rate up comment 2 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Единствено намерих този потребителhttp://***.spritmonitor.de/en/detail/419324.htmlЕдин път е направил 593 км от които 500 км магистрала със 120 км/ч, останалите 90 км градско и средно е направил 5,33/100. Ако приемем че градския разход е колкото по каталог - 4/100, то излиза че със 120 км/ч колата му е харчила точно 5,58/100 - Извинявайте! Интересно е при 140 колко хачи, но надали ще е под 7 - там хибридната технология не помага а е въпрос само на ефективност на двигателя и трансмисията!
  • #46
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Няма как да има голяма разлика в разхода магистрално,защото ограничението е 140 км./ч., а Приус харчи около 5/100км. Само че 80% от шоферите карат предимно градско или извън града, а не основно магистрално.Ако ти си изключение, твой избор Но дори магистрално Приус харчи колкото дизел,не повече. А може и по-малко. Но градско дизелът просто издиша. теб като не те вълнува градското ,си частен случай. А дали е мо Приуса,данните са данни!
  • #45
    5 rate up comment 4 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Добре, ти Приус III ли караш. И това 5.5/100 твоя разход ли е? Или си чул че толквоа харчи? Или ти се иска толкова да харчи?Карам всеки ден по 30 км градско и дали ми говори 5 или 7 ми е все тая, защото това са малко километри. като излезна на магистралата обаче километрите са много и малка разлика в разхода дава голяма разлика в стойноста на пътуването.Няма ли тука поне един човек с Приус 3 да каже колко му е разхода със 120 и 140 кмч и градско колко му е разхода и при каква средна скорсот?
  • #44
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Погледни разхода на Приус,че на магистралата харчи около 4-5/100км. Градско 3-4/100км.http://***.spritmonitor.de/de/detailansicht/404783.html
  • #43
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти не можеш да кажеш как карат - има Приуси с магистрален разход и той е много нисък! Ти само магистрално ли караш, знаеш ли,че ограниченито на скоростта е 140 км./ч., а при 140 км./ч. Приус харчи 5,5/100км.! Само че градско харчи 3/100, а твоя дизел 8/100км. Повечето каране е градско, най-рядко се кара магистрално от жоивота на една кола и това е най-малко гледания разход ,освен ако не си търговски пътник! Отделно има ограничение 140 км./ч.!
  • #42
    4 rate up comment 4 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Точно spritmonitor съм го гледал до побъркване и почти всички собственици над 100 извън града не вдигат!!! Няма един да си е замерил разхода при каране само на магистрала и да е написал че е подържал 120 км/ч примерно. Просто всичките карат като мушици и за това им е нисък разхода. Доакто повечето дизели - Шкоди, фордове и прочие карат здраво...За градски разхода няма смисъл да говорим - там е ясно че хибрида е по икономичен, въпроса е човек колко кара градско и колко извънградско...
  • #41
    5 rate up comment 5 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Между другото която кола ми е попадала винаги съм излизал на магистралата и с една бързо ходене до Ихтиман веднага ме ориентира в разхода. Та тракащите дизели които съм пробвал винаги да давали около 4,5/100 при 120 км/ч и 5,5/100 при 140 км/ч. Бензиновите дават 6,5/100 при 120 км/ч и 8/100 при 140км/ч. 2 л ТФСИ дава 9/100 при 140 км/ч
  • #40
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    drianov, в spritmonitor.de кристално ясно се вижда,че няма по-ефективен дизел от хибрида Приус.
  • #39
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А за ефективността разхода в реалния живот, няма по-ефективен дизел с тази мощност и от този клас на планетата земя: spritmonitor.de Няма по-икономичен дизел от приус. А точното е,че БМВ са се насочили към Тойота заради хибридните им технологии, Тойота ще взима един единствен дизел за Аурис,за да не разработва следващото поколение на перфектния 2.0D4D,защото само стиснатите европейци търпят нещо да им трака и пуши само и само да спестят някое евро.Никъде по света не се търсят дизели!