IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Prius ще получи система 4WD

Очаква се хибридът да изисква средно 3.1 л/100 км

Toyota Prius ще получи система 4WD

Toyota Prius ще получи система 4WD
Очаква се формите на Prius да бъдат вдъхновени от това возило - концепцията Toyota NS4 Plug-in Hybrid

Най-популярният и най-продаван хибрид в света - Toyota Prius, ще претърпи сериозни промени. Това ще се случи със следващото поколение на колата, което очакваме след около две години.

Вече стана ясно, че пълнохибридното возило ще получи чисто нов дизайн, но според информацията на Auto Express модернизация ще има не само във формите на колата. Силовия агрегат също ще бъде модернизиран.

Той ще продължи на разчита на 1.8-литровия четирицилиндров бензинов двигател, който обаче ще бъде силно модифициран. Промени ще има и при електрическия агрегат, който ще бъде по-компактен, но по-мощен.

Всичко това ще доведе до по-добри динамични характеристики, както и до по-нисък разход на гориво. Очакванията са следващото поколение Prius да изисква средно по едва 3.1 л/100 километра и да отделя в атмосферата под 70 г/км вредни СО2 емисии.

Още по-любопитно е, че колата може да получи и система e-4WD. Тя ще задвижва четирите колела на хибрида, чрез допълнителен електрически двигател на задния мост. Уточнява се, че системата ще работи до 60 км/час.

Според твърденията на Auto Express, следващата Toyota Prius ще запази никел-метал хидридните си акумулатори, тъй като инженерите на марката ги считат за по-добри от литиево-йонните.

Тагове: Toyota Prius
0 от 500
  • #58
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Приус гаси мотора при спускане,а изобщо не харчи! Отделно колкото и загуби да има,все ток ползва , и то безплатен, докато дизела не ползва и 1%! Всичко това дава икономия на гориво при Приус. Този Приус,който си намерил карал ли си го? Написано е каквото е написал човека. Аз това,което съм посочил е магистрален разход под 5/100 при бързо каране - Flott на немски.
  • #57
    3 rate up comment 4 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Prius (ZVW30) Снаряженная масса автомобиля 1495 кг. хайде стига с тия 1370кг...Тебе те вълнува градския, мене извънградския разход - 2/3 ми е магистрала. На запад правят по 30 хил км на година - мислиш ли че е от предимно градско каране при условие че имат хиляди км магистрали? А за града има смарт чийто достоинства са другиСветодиодните стопове ли правят Приус модерен само не разбрах?Между другото БМВ-то си го продадох и си търся друга кола, CT200h ми допада но е отново с техника на Приус..
  • #56
    3 rate up comment 4 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Вече няколко пъти го повтори и очакаваш да стане истина ли?"Приус харчи около4-5/100 км. магистрално, и то при висока скорост както е показано"Това къде е показано и от къде го знаеш? Някой каза ли ти го? Ти ли си карал? Аз намерих в спритмонитор че при 120км/ч харчи около 5,5/100, как при 140 ще харчи 5?!При спускане дизела харчи много бедни смеси доакто Приуса трябва да е 14,7:1 винаги. Да излишното може да го трупа в акумулаторите и после да го изполва, но не на 100% защото има загуби.
  • #55
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нататък - твоето БМВ е по-тежко от Приус. Теглото на Приус е 1370 кг. Освен това има по-добра аеродинамика от БМВ и ползва ток ,когато може и е необходимо. Идиотският вид не емодерният дизайн на Приус със светодиодни стопове,а старовремския вид на твоето БМВ. така че всеки да си запази вкуса за себе си. Новият приус ще е с разход 1 литър по-нисък от сегашния. Недостижимо просто. И пак да попитам -80% от хората ги вълнува градски разход,защото там най-много се кара една кола.
  • #54
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нищо не сме видяли. Приус харчи около4-5/100 км. магистрално, и то при висока скорост както е показано. Освен това аеродинамиката на Приус е много по-добра над другите коли. Двигателят Аткинсън, ами прочети и тогава говори. Помага много. Зареждането на ток при спускане или намаляяване на скорост,който ток след това се ползва за задвижване нещо го пропусна.Дизелът ти винаги харчи нафта,докато хибрида зарежда енергията,която твоят дизел изхвърля като топлина в спирачките!
  • #53
    3 rate up comment 4 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Добре - има добра аеродинамика, но колко добра - 0,25 другите са с по 0,28-0.3... Аткинсън цикъла не знам колко помага, но надали е много, ОБАЧЕ Приус има и кошмарно сложна трансмисия и високо тегло.Моля някой собственик на Приус да сподели колко харчи при 140кмч, при 120 стана ясно че гори около 5,5/100 - т.е. с литър повече от съвременен дизел...
  • #52
    4 rate up comment 4 rate down comment
    drianov ( преди 13 години )
    Не виждам изрично упомената скорост, липсва и средна скорост по бордови компютър. Карал е на магистрала, но може да е карал със 100 (както се кара хибрид), така че това не е показателно колко харчи един хибрид при магистрала.Не ме разбирай погрешно - на мен ми се иска да карам хибрид и ако има такъв с неидиотски външен вид, който да харчи на магистрала като дизел - веднага го вземам! Мисля че това ги притснява и другите хора и за това не се карат толкова масово...
  • #51
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Двигателя на Приус е по цикъл на Аткинсън,а не стандартен и е с най-добрата аеродинамика! Приус няма нищо общо с обикновена кола. А магистрално с висока скорост гори около 5/100.
  • #50
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не разбирам каква е това втренчване в магистралата като че ли някой живее по магистралите или всеки ден пътува между градове с минимум 150 км. разстояние в едната посока, че толкова притеснен.Отделно има ограчинение 140км./ч. повечето хора карат основно в града,както и около града, доста по-рядко магистрално. На магистралата Приус има други предимства - отлична аеродинамика и ползва ток при всяко намаляване на скорост или спускане.Нещо,което дизела не прави.
  • #49
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И ЗАЩО ПРИМУСА ДА ГОРИ 5/100 КМ. на магистрала това е една обикнивена петролна кола и при 140 гори не по малко от 7 л.