IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda представи спортни хибридни системи

Три различни системи покриват цялата моделна гама на марката

Honda представи спортни хибридни системи

Хибридните автомобили с емблемата на Honda никога не са се възприемали като спортни. А те и не са, тъй като предназначението им е най-вече да пестят гориво.

Японците обаче променят това с представянето на новите си хибридни системи. Това са три различни технологии, съчетаващи електрически и бензинов двигател, предназначени за три различни вида автомобили.
Honda представи спортни хибридни системи
Първата система носи името Sport Hybrid Intelligent Dual Clutch Drive и се описва като компактна и лека хибридна система с един електрически мотор. Тя е съставена от нов бензинов двигател с четири цилиндъра и обем 1.5 литра, работещ по цикъла на Аткинсън, 7-степенна трансмисия с два съединителя, в която е граден електрически двигател и литиево-йонни батерии.

Липсва конкретна информация за техническите характеристики на тази система. От Honda обаче уточняват, че тя предоставя отлично потребление на гориво при ниска до средна скорост на движение и спортно усещане при ускорение и висока скорост на движение.

Тази система вече се тества на Honda Jazz, като според предварителните данни предоставя движение на електричество в продължение на 5 километра с максимална скорост до 70 км/час. 
Honda представи спортни хибридни системи
Honda Accord Plug-in Hybrid може да се зарежда в електрическата мрежа

Следващата технология - Sport Hybrid Intelligent Multi Mode Drive, ще видим на борда на очаквания през 2013 година Accord Plug-in Hybrid. Технологията включва новоразработен двигател с вътрешно горене, безстепенна трансмисия (с два вградени електрически двигатели и заключващ се съединител) и литиево-йонна батерия. Тази технология е оборудвана с три режима на работа - електрически, бензинов или комбинация от двете, чиято цел е да оптимизират максимално ефективността й.
Honda представи спортни хибридни системи
Наследникът на легендарната Honda NSX ще видим през януари 2013 г.

Третата хибридна система, която японците представиха, се нарича Sport Hybrid SH-AWD. Тази технология очакваме да видим при наследника на легендата NSX. Тя разчита на 3.5-литров V6 двигател, три електрически мотора и 7-степенна трансмисия с два съединителя. Според японските инженери тази технология доставя динамиката на двигател V8, съчетана със сигурността на задвижването към четирите колела.

Тагове: honda nsx
0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Вагнер ( преди 11 години )
    Майко мила,какво време дойде некви хора да сравняват Бмв със Хонда(фирма направила първото си подобие на автомобил едва през 60-те години 20 век)Хора вие сте полудели май!Хонда правят роботи бе,къде ги слагате при Бмв!?!?!
  • #11
    9 rate up comment 4 rate down comment
    azzzz ( преди 11 години )
    То и Нелсон Пикет(Брабъм) е шампион с двигател на БМВ във Ф1 дори не съм сигурен , че по него време Хонда са били във Ф1(нямам нищо против Хонда).
  • #10
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хонда като самостоятелен отбор няма никакви успехи. Били са шампиони с макларън като доставчици на двигатели преди двайсетина години. БМВ влизат във Ф1 като самостоятелен отбор през 2006 и през 2007 са втори а хонда са осми въпреки че се състезават доста преди тях. Освен това като доставяха двигатели на Уилямс бяха най-мощните и Уилямсите цепеха всички на правите. Така че можеш да си вярваш сам на глупостите ако искаш ама не ги пробутвай на другите.
  • #9
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тя технологията със слънце я има и не само. Наричат се възобновяеми енергиини източници, т.е слънце, вятър, геотермални централи и тн и всичките те взети накуп и да се настрои половината земя с такова пак немогат да заместят сегашните само за нуждите на ел. потреблението пък ти ми говориш и за такива мощности за добиване на водород че да няма нужда от нефт, пълни абсурди малко по реалистично мисли. Също така слънчевата енергия не е постояна - ден/нощ, зима/лято, вятъра също.
  • #8
    14 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хонда да се бори с таратайките на бмв?? Видяхме БМВ колко са спортни във Ф1,все бяха последни. Докато ХОНДА е легенда във Ф1. Така че само БМВ може да се натиска на Хонда за новите технологии,както се натиска на ТОЙОТА за хибридите. Не съм чул японски хибрид да има проблем с батериите! Това не е германски тракотор, това е японска техника. А ако на германския трактор му е духнала дюзата колко ще харчи,а?
  • #7
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това изобщо не е вярно и също така това,че сега се замърсява с ТЕЦ не значи ,че не може да навлезе новата технология със слънце. Факт е ,че може водород да се добива чрез слънце, тоест това е бъдещето,а не въглищата. Дори с АЕЦ да се добива водород пак е по-добре отколкото да трака дизела и да замърсява постоянно. Хибрида харчи по-малко от дизела, това всеки го знае. Градско хибрида дава 4/100 извънградско също 4-5/100. Градско дизела със 140 коня дава 8/100 извънградско 5/100. Все харчи повече
  • #6
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    4 на 100 може да харчи ама ако не е духнал акумолатора и с джентълменско отношение към *** на газта. Още малко ще ми изкараш че бензина харчи по-малко от дизела като му лепнеш една лепенка отзад Hybrid може и да се продават по пазара някъде вече. 7 на 100 ще харчи над 200 коня дизел който като динамика ще е друга вселена. Относно добиването на водорода със слънце и колите на ток това не е алтернатива. Ел. енергията се добива над 60 процента от ТЕЦ и около 25 процента от АЕЦ...
  • #5
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Както и да трака дизела винаги замърсява. Докато водорода може да се извлече чрез слънцето.Това е простата сметка. А 5 км. на ток и след това с 4/100 не е никакъв смях за хибридите,щото през тия 5 км. дизела ти е изхарчил половин литър нафта. След тия 5 км. хибрида ти харчи 4/100,а дизела 7/100. Също така хибридът тия 5 км. си ги възстановява като зарежда ток,а дизелът продължава да харчи.
  • #4
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До анонимния отдолу - хибридите не са алтернатива, а са плавен преход към алтернативата - напълно електрически коли. Водорода трябва много енергия да се извлече но ако се прави със слънчева енергия няма замърсяване. Бъдещето е в електрическите коли и процеса започна и е необратим.
  • #3
    10 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какви фантастики пак сънувате, какво съвършенство. Впечетлявате се от високотехнологични най-вече имена и съвремено изглеждащ дизайн. 5км на ток хах смях, хибридите не са никакво бъдеще, те са някакво времено хвърляне на прах в очите. Относно водорода ще кажа само каква алтернатива е той след като е необходима повече енергия за извличането му отколкото се получава в крайна сметка от него. Проста сметка събираш и вадиш и накрая си на минус както ще бъде оценен коментара ми.