IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с повече от 40 000 поръчки за новия Golf

Стартираха официално продажбите на хечбека

Volkswagen с повече от 40 000 поръчки за новия Golf

Повече от 40 000 предварителни заявки за закупуването на Golf VІІ са получили във Volkswagen, похвалиха се от германския концерн. Продажбите на автомобила стартират от днес в Германия, а първите доставки за останалите пазари в Европа трябва да се осъществят до края на ноември.
Volkswagen с повече от 40 000 поръчки за новия Golf
По-рано този месец силни резултати показа и новият хечбек Mercedes-Benz A-Class. За два месеца компанията получи също около 40 000 поръчки за този модел и по тази причина се наложи да бъде увеличено производството в завода на финландската компания Valmet. Освен това моделът се произвежда в предприятията в Раштад (Гер) и Кечкемет (Унг).
Volkswagen с повече от 40 000 поръчки за новия Golf
На местния пазар Golf VII ще се предлага с три нива на оборудване - Trendline, Comfortline и Highline. Още в базовата си версия машината разполага с климатик, електропакет, централно заключване, 15-инчови джанти от лека сплав, 5-инчов дисплей, съобщаващ данните за настройките на автомобила и други.

Засега гамата двигатели предлага 4 бензинови мотора с мощност между 86 и 140 к.с. и два дизелови – 105 и 150 к.с. Цените в Германия стартират от 16 975 евро.

Тагове: volkswagen golf vii
0 от 500
  • #28
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    С риск да бъда оплют ще кажа ,че предницата му си е фиат стило от преди 10-тина години.
  • #27
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Това го забелязах при разговори с немци-колеги и съседи,когато работех В Германия, а и при служебни контакти с тях.Работят организирано,старателно и щом продукцията им е качествена и заплатите ще им са големи.
  • #26
    6 rate up comment 2 rate down comment
    ДО ЦЕНИТЕЛ ( преди 13 години )
    ЕДИН БУДЕН СРЕД ТОЛКОВА СПЯЩИ БРАВО ПИЧ АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ
  • #25
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Има една разлика, когато човек има достатъчно пари, той не иска да изпъква (разумният човек), така голф става перфектната кола за ежедневието, само че 95% от българите нямат много пари, така всяка покупка трябва да е в съотношение "цена-качество" , а това обикновено са японски коли втора ръка. Те са по здрави и по надеждни.
  • #24
    7 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 13 години )
    nema tolkova sku4en design!a da, i nego li v india 6e go sglobqvat!?a 1 mlrd sa vlojili v onaq proslovuta modulna platforma, deto e kato lego...i 6e sglobqvat vsi4ki modeli na neq, samo 6irina i duljina 6e promenqt, i estestveno dre6kite i tabelkite...vinagi sum tvurdql, 4e nqma po-nadcenena marka ot VW/0000/seat/skoda...za bentley sum na kantar...vij, lambito e druga bira...i ne e istina kolko koji sadirat za vsqka extra, koqto si pojelae6...a realno ne im struva koi znae kvo da q slojat
  • #23
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Немците са народ с висока икономическа култура и се чувстват длъжни да купуват немски стоки, те така поддържат раб. си места и цялата икономика. А са 80 млн.-тоест, почти само те са си поръчали посочената бройка на ФВ!
  • #22
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    е** ал съм ти и фолквагена и тойотите разни... ще призная тая марка която открие завод в България. не съм чуждопоклонник .
  • #21
    12 rate up comment 3 rate down comment
    до бъчваря ( преди 13 години )
    Да хубаво, е че правят еволюция, защото при евентуална революция няма да можеш да намериш и волана.Все пак ти не можеше да си пуснеш фаровете на кола различна от Фолксваген
  • #20
    11 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    некви *** си скъсват да псуват германското автомобилостроене в тоя сайт... все едно са на заплата в гърция и сега заради германците ще им орежат заплатата. а всъщност са гледали голф само по улиците и думата "дизайн" са я научили преди седмица - само че вече са специалисти по дизайн. истината е , че са *** парчета и такива ще останат. а голф дали ще остане номер 1 не се знае , но все още е N 1.
  • #19
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Das Auto ( преди 13 години )
    И никакви писания не пречат на Golf да е винаги N1 в Европа. И така вече 40 години. И още 40 за напред.И докато едни "големи" концерни закриват марки икони със 100 годишна история,други откриват нови във всичките си сегменти на производството си - от малолитражни автомобили/Up!/, през малки високопроходими/Taigun? и до спортните си икони/918/.