IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford закрива най-големия си завод в Европа

Общо 3 предприятия на компанията ще бъдат затворени, а близо 6000 души ще останат без работа

Ford закрива най-големия си завод в Европа

Компанията Ford Motor разкри намеренията си за увеличаване на приходите в Европа, като основна част в плановете за това е реструктурирането на производството, въвеждането на нови продукции и повишаване на рентабилността.
Ford закрива най-големия си завод в Европа;
Всичко това обаче преминаване през закриването на три от заводите на компанията на Стария континент, в това число и на най-големия – в Генк (Белгия). Той ще бъде затворен през 2014 г., а преди него ще бъдат ликвидирани още 2 предпрития във Великобритания – това за сглобяване на автомобили в Саутхемптън, както и завода за щамповане и инструментална обработка в Дагенъм.

Всички тези мерки ще доведат до намаляване с около 18 % на производствените мощностти на Ford, което ще спести средства на компанията. Без работа ще останат близо 6000 работници, като се очаква общо годишните разходи да бъдат намалени с около $450-500 млн.

Мерките, които предприема компанията, се дължат най-вече на намаляването на търсенето на нови автомобили в Европа. В момента продажбите на Стария континент са на най-ниското си ниво от 20 години насам и производителите търпят сериозни финансови загуби.

Във Ford обаче са на мнение, че могат да компенсират намалените продажби в Европа с активно разширение на развиващите се пазари в Русия и Турция. Моделите, които досега се произвеждаха в Генк, ще бъдат насочени към заводите във Валенсия (Испания) и в Сааруис (Германия).

0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 6 rate down comment
    бъчи ( преди 13 години )
    Абе ти Форд не ги мисли.
  • #23
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Много жалко, че вместо да развият марката Mercury като нещо повече от по-луксозна версия на Форд я махнаха и така и не дойде при нас в Европа.
  • #22
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тоя BGRS / RS1600 е пълно куку, вижте колко минуси насвятка.
  • #21
    21 rate up comment 0 rate down comment
    kuku ( преди 13 години )
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе
  • #20
    14 rate up comment 2 rate down comment
    бъчи ( преди 13 години )
    Пич, френските "***" винаги са си били толкова качествени, преди да им светне, че в Румъния, България и Турция сме по-добри от техните изнежени работници, дето като им креснеш, веднага се оплакват на КръстЮ Петков и Константин Тренчев. Плодовете на качеството се берат след години - 5-10...а тогава в България само си мечтаехме за инвестиции в автопобилния бранш! Тогава и Дачия стартира наново с Логан. Виж кво става сега - и VW с автомобил за 10 бона от Китай и Индия.
  • #19
    29 rate up comment 24 rate down comment
    истината ( преди 13 години )
    Да видим - всичко, до което се докоснат Форд го съсипват:- Мазда - добре, че японците от Мазда се отърваха и прекратиха сътрудничеството си с Форд!- Волво - продадоха го на китайци- Ягуар - сринаха му реномето, та се наложи да го купят индийците от Тата- Mercury - луксозна марка на Форд, над Форд и под Линкълн, която я закриха, а всъщност правеха по-красиви, луксозни и здрави Фордове от самите Фордове.Това е истината, и в нея няма място за фенщина.
  • #18
    28 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да видим - всичко, до което се докоснат Форд го съсипват:- Мазда - добре, че се отърваха!- Волво - продадоха го на китайци- Ягуар - сринаха му реномето, та се наложи да го купят индийците от Тата- Mercury - луксозна марка на Форд, над Форд и под Линкълн, която я закриха, а всъщност правеха по-красиви, луксозни и здрави Фордове от самите Фордове.
  • #17
    23 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "В България от скоро се произвеждат и части за тия мотори, както и за поне още 10 автомобилни фирми, между които Мерцедес, Ауди и френските марки. "Ами то затова новите Мерцедеси, Форд, Ауди и френските *** са толкова качествени.
  • #16
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Брей колко минусчета, тоя RS 1600 цъка ли цъка. Добрият Форд беше американския. А относно Фиеста - и в Кйолн да е пак е дърво, да не би Голфа да е готин?!
  • #15
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    и Газово.