IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Ford Focus RS ще разполага с 350 к.с.

Хечбекът ще разчита на 2.3 литров мотор EcoBoost

Новият Ford Focus RS ще разполага с 350 к.с.

Ford работи усилено върху следващото поколение на спортния хечбек Focus RS и вече се знаят някои подробности за новия модел. Той ще бъде произведен в ограничена серия само във версия „хечбек” с 5 врати и ще излезе на пазара през 2014 г.
Новият Ford Focus RS ще разполага с 350 к.с.
* Неофициално изображение

Новият Ford Focus RS ще разчита на 4-цилиндров бензинов турбомотор от семейството EcoBoost. Мощността на 2.3 литровия двигател ще бъде 350 к.с., което е с 45 к.с. повече от агрегата на настоящата версия на автомобила.

С цел повишаване на устойчивостта и подобряване на управляемостта на машината инженерите на Ford ще поставят на автомобила активен преден електронен диференциал, с какъвто ще бъде снабдено и последното поколение на Volkswagen Golf GTI.

Засега в компанията обмислят възможността да поставят на хечбека и система за задвижане на четирите колела, но все още няма решение. Причината е, че системата AWD за модела ще трябва да бъде разработена от нулата.

На външен вид Ford Focus RS ще се различава от обичайния Focus с джантите си от лека сплав, тръбите на изпускателната система, преработените предна и задна брони, емблемите с надпис RS и други.

Тагове: Ford Focus RS
0 от 500
  • #24
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 13 години )
    До предходния коментар: ами, кой е град е това? Любопитен съм да разбера?
  • #23
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не знам, живея в 300 000 град, но още Focus RS не съм видял.Нещо не ги харесват, може би заради марката.
  • #22
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Последните двама,велосипедите ви , с предно ли са ,или са със задно?
  • #21
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като се вдигне предницата и олекнат предните колела как ще ги сложи тези 350 коня на пътя? Че те за задно са си опасни 350 коня пък за предно не ми се мисли.
  • #20
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    След 10 години ще четем новина - Форм с 1000 коня на предно предаване. Да ама всичките им клиенти ще са се пребили преди това с предишните модели и няма кой да ги купува
  • #19
    6 rate up comment 3 rate down comment
    гагата ( преди 13 години )
    Истината за мен е, че тоя RS просто няма да си заслужава парите. Самата психика на хората към тази марка е такава, че цената и просто пада не с години, не с месеци а направо с дни. Отделно на това, че RSа ще е и доста скъп, тоест обезценяването ще е още по-голямо. Аз съм имал съм 3 форда до сега (Ескорт, Фиеста и Мондео) на път не са ме оставяли ама ми късаха нервите с всякакви номера. Мисля, че за същите пари може да се кара по-слаба японска или немска кола и пак ще доставя повече кеф!
  • #18
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    С изключение на двама-трима нормални хора, всичко останало тук са само ***, кретенясали пуберчета-тролчета, никога нешофирали, но затова пък наслушали се на глупостите на пияния си баща относно семейната талига.
  • #17
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    С тази евтина изработка яко се излагат.Не става дума само за издунката с първия Фокус
  • #16
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Striker ( преди 13 години )
    На този Фокус пак ще му дишат праха ВАГените и подобните. Форд ги могат тези неща и без 4х4. Прединият РС също беше без 4х4 и пак ги мачкаше.
  • #15
    15 rate up comment 3 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    ... и да си продължа че се анонимизрах без да искам, трябва накрая да излезе сметката на финансите. За съжаление минаха времената, в които автомобилните компании можеха да си позволят да правят модели и модификации само за имидж, губейки планирано от тях.Апропо, Форд ни доказаха с предния RS, че 305 коня, та дори 350 са приложими за предно предаване, стига да знаеш какво правиш. RevoKnuckle допълнително рамо, Quaife диференциал + майсторлък в настройките и стават чудеса. Попрочетете малко.