IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Ford Focus RS ще разполага с 350 к.с.

Хечбекът ще разчита на 2.3 литров мотор EcoBoost

Новият Ford Focus RS ще разполага с 350 к.с.

Ford работи усилено върху следващото поколение на спортния хечбек Focus RS и вече се знаят някои подробности за новия модел. Той ще бъде произведен в ограничена серия само във версия „хечбек” с 5 врати и ще излезе на пазара през 2014 г.
Новият Ford Focus RS ще разполага с 350 к.с.
* Неофициално изображение

Новият Ford Focus RS ще разчита на 4-цилиндров бензинов турбомотор от семейството EcoBoost. Мощността на 2.3 литровия двигател ще бъде 350 к.с., което е с 45 к.с. повече от агрегата на настоящата версия на автомобила.

С цел повишаване на устойчивостта и подобряване на управляемостта на машината инженерите на Ford ще поставят на автомобила активен преден електронен диференциал, с какъвто ще бъде снабдено и последното поколение на Volkswagen Golf GTI.

Засега в компанията обмислят възможността да поставят на хечбека и система за задвижане на четирите колела, но все още няма решение. Причината е, че системата AWD за модела ще трябва да бъде разработена от нулата.

На външен вид Ford Focus RS ще се различава от обичайния Focus с джантите си от лека сплав, тръбите на изпускателната система, преработените предна и задна брони, емблемите с надпис RS и други.

Тагове: Ford Focus RS
0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до RS1600 ( преди 13 години )
    Имах предвид евтини като качество (ниско) и като имидж, а не като цена. Я сравни един боклучав Ескорт "Ерика" с произвеждания по същото време шедьовър Mercury Lynx (Mercury беше марка на Форд) и ще видиш разликата в качеството!
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    cojones ( преди 13 години )
    Абе аз преброих само 2 врати или нещо се бъркам. Сигурно се брои багажника, предния капак, и жапката.
  • #32
    10 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Тук май почти никой не се е качвал на автомобил произведен през 21-ви век. Фордовете умират само в кварталните лафове. Практиката и статистиките за надеждност казват друго.А много ми е интересно как някой говори колко евтини са Фордовете като най-евтиния (нов) превишава годишните му доходи няколко пъти...Вместо да се образовате и да работите сте ми седнали да оценявате с афоризми супер успешна компания с оборот няколко пъти БВП на България... Доста показателно, доста.
  • #31
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Обаче искам едно обяснение от авторите на статията - защо се казва, че RS ще бъде с 5 врати, а на анимацията е с 3? Кое е вярното? И понеже знам, че едва ли някой от сайта ще ми отговори, питам и другите пишещи в тая тема. Какво знаят те по въпроса. Ще има ли 3 врати или не? И какъв е тоя електронен диференциал, след като на старияя бе механичен? Доказано е, че електрониката е по-лошият избор, макар и по-евтин. Все пак тук говорим за върхов модел, а не за махленския ST!
  • #30
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    В селата наистина рядко се среща Фокус, колкото и да е странно :) Днес в Разград исках да зърна поне един, за да покажа на брат ми, но така и не видях. Разбрах вече, защо толкова се плюе Форд от селянчетата. Ами те са го виждали само на картинка, защото около тях само Голфове, Астри, тройки и други талиги. Все пак аз знам какво търся за определени пари и ще взема точно Фокус, колкото и да скърцат зъбките на селянчетата тук.
  • #29
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    По-долу ,някой беше писал за FORD и легенда , айде по сериозно!
  • #28
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Някой виждал ли е как 350 магарета умират изведнъж?А *** виждали ли сте как без да боледува умира и той от раз?Купете си талигата с 350 магарета и ще разберете как някой ден всичките ще са умрели.Всъщност не всички.Само едно магаре ще е останоло-това зад волана.Само то ще е живо,за да може да тика колата...
  • #27
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това са смешки на Форд за зарибявка на малки дечица и големи без много технически познания.Значи преди да пущат каквато и да е информация,трябва да знаят какво ще бъде задвижването на колата.Ако е 200-250 к.с. няма много значение дали е предно,задно или 4х4.В случая обаче скачаме много нагоре с конете и трябва да са знае задно ли или 4х4!С предно и толкова коне извинявайте,ама е несериозно.От Форд каквито и лакърдии да говорят за настройки и т.н. няма как да се получи.Според мен 4х4 е най-добре.
  • #26
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Няма да е лошо Форд да пуснат луксозна марка, например да възстановят Mercury, защото у нас, а и в Европа Форд=евтино, ако ги пуснат под друга марка с хромирана решетка повече ще се хареса на хората.
  • #25
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Първия Фокус RS си е най-хубав и аз мисля, че само първото поколение ще остане в историята.