IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche представи най-мощния Cayenne

Новото поколение Cayenne Turbo S предлага 550 к.с. срещу 151 702 евро

Porsche представи най-мощния Cayenne

Porsche представи най-мощния някога произвеждан Cayenne. Това е второто поколение на Cayenne Turbo S, който ще се появи на пазара в Европа през месец януари 2013 година.
Porsche представи най-мощния Cayenne
Флагманът на марката се задвижва от познатия от Cayenne Turbo и Panamera Turbo S 4.8-литров V8 турбо-двигател. Той обаче разполага с оптимизирано турбо, работещо при по-високо налягане, оптимизирана всмукателна система и пренастроена електроника, като генерира 550 к.с. и 749 Нм - 50 к.с. и 50 Нм повече.

Това позволява на луксозния всъдеход да ускорява от място до 100 км/час с 0.2 секунди по-бързо и да развива с 5 км/час по-висока скорост. За да не ви се налага да смятате, поясняваме, че ускорението вече отнема само 4.5 секунди, а максималната скорост на движение достига 283 км/час.

В същото време, по думите на Porsche, второто поколение Cayenne Turbo S изразходва само 11.4 л/100 километра и отделя в атмосферата 270 г/км вредни СО2 емисии.

Возилото разполага с познатото от Cayenne Turbo въздушно окачване, както и с фирмената система за активен контрол на амортисьорите. Налична е и електронно контролирана блокировка на задния диференциал.

Що се отнася до дизайна, той се отличава с новите черни лъскави елементи на фаровете и кутиите на страничните огледала. Впечатление правят и ексклузивните джанти с размер 21 инча. В салона пък са използвани кожени тапицерии и елементи от въглеродни влакна.

Цените на Porsche Cayenne Turbo S в Германия стартират от 151 702 евро.

0 от 500
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    NISSAN ( преди 11 години )
    OT vsi4ki DJIPOVE koito sam vijdal na kakvo sa sposobni nai si mi xaresvat YAPONSKITE nai yakiat i izdrajliv koito sam karal i s koito mogat da se praviat VARVARSTVA bez nikakvi problemi eeeeee to4no tozi NISSAN PATROL ei na tva mu vikam az MINI-TANK4E
  • #32
    4 rate up comment 1 rate down comment
    TOYOTA LAND CRUISER ( преди 11 години )
    Един СУВ трябва да е като Тойота Ланд Крюзер - проходим и здрав. Затова е СУВ. Който иска бързина и бързи завои- има коли. Няма смисъл от паркетка,която само харчи повече гориво. Ако искаш нещо да харчи,то трябва да ти върши работа и да е проходимо. Иначе няма смисъл от него-каткто няма смисъл от Туарег и Кайен. *** паркетници. Ланд Крюзер има уникално окачване- важно е да се прочете обаче - именно разработено окачване за Оф-роуд. За това се правят СУВ-овете!
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Anjin San, ко стана с джапанките?Пази се от тях,щото са малко КАНИБАЛИ!
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Triforce, uakarimas....... ли е положението? Тези Японци знаеха ли ,че Sкласата е 15годишна,или се шашардисаха?
  • #29
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    До последният въпрос - брат ми иска да продава БМВ-то, че по цяла зима е по балканите. Хубаво е джипа да е проходим и да има блокажи. Един Ленд Роувър Дискавъри върши перфектна работа. Ако искаш бегачка, защо ти е този Кайен? Като искаш бегачка, варианти много! Немски, японски, американски. Много, много са :)
  • #28
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Обяснете ми защо ви интересува чак толкова много проходимостта на един или друг СУВ, САК, джип и т.н.??? Да не би повечето от вас да живеят в планината или сред горите Тилилейски и да няма НИКАКВИ пътища около вас? Не ползвате ли колите си (или джиповете си) в 99.9999% от времето на асфалт???
  • #27
    6 rate up comment 8 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Освен че окачването на Туарега е регулируемо и не отстъпва никъде на Ланд Крюсера , основната разлика е че Туарега може да се управлява като лека кола , а не като Крюсера като влезнеш в завой с 20 км. ухото ти да остърже асфалта или на магистралата да се обърне при маневриране с 90 км.....много сте далече като техника с тая повдигната баничарка Крюсер...
  • #26
    4 rate up comment 3 rate down comment
    TOYOTA LAND CRUISER ( преди 11 години )
    Within few weeks Jeschkes team set a new high altitude world record mark a second time. On march, 4, at 16:00 h local time, the limburgian reached the absolute high altitude world record for motor vehicles at 6358 meters on the Ojos del Salado in Chile on a Toyota Landcruiser.
  • #25
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Първо Туарег не ее СУВ и никой не го брои за такъв.. за това по най-тежките терени се кара Тойота Ланд Крюзер - най-проходимия и здрав сув, Когато видиш в пустинята и джунглите Туарег с еобади, ама не пред моловете,че само там може да видиш тоя трошлив паркетник. Тойотата е символ за СУВ,затпва се ползва по най-тежките терени и от ООН джиповете!! А рекорда за най-висок връх се държи от Тойота Ланд Крюзер - без кисл.маска!
  • #24
    8 rate up comment 14 rate down comment
    В последните 10 год. ( преди 11 години )
    най сполучливият голям SUV е Tuareg! Особенно с v6 tdi.Land Cruiser е просто една висока и бавна щайга с допотопен стар двигател,твърд мост и грозен интериор.