IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията

Снимки на новата генерация на седана изтекоха в интернет

Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията

Интернет-изданието Jokerofblog се добра до снимки на новото, 14-о поколение на седана Toyota Crown. Това е най-старият модел на японската компания, като той се произвежда още от 1955 г.
Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията
Седанът Crown ще се предлага в 2 модификации -  Royal и Athlete. Първата от тях набляга на разкоша и комфорта, докато втората има „спортна” насоченост, като се отличава с по-агресивен външен вид.

Двете версии се отличават една от друга с различно оформление на предната част на каросерията – най-вече в бронята и решетката на радиатора.
Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията
Моделите са построени на една и съща платформа, при която разстоянието между двете оси е 2850 мм. Очаква се Toyota Crown да се предлага на пазара с 6-цилиндрови двигател с обем 2.5, 3.0 и 3.5 литра, както и с хибриден агрегат.
Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията
Настоящото поколение на Crown, което в Япония се използва най-вече като полицейска кола или такси, излезе през 2008 г. Седанът разполага със система, която сама настройва окачването след получаване на данни от GPS за състоянието на пътя. Освен това тази система може да променя автоматично работата на трансмисията и двигателя в зависимост от обстановката на пътя.
Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията

Тагове: Toyota Crown
0 от 500
  • #14
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това май е японско...
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
  • #12
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Това май е немско...
  • #11
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Седанът разполага със система, която сама настройва окачването след получаване на данни от GPS за състоянието на пътя. "Хубава екстра, ама по нашите пътища горката система напълно ще се ошашка :)
  • #10
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това е най-уникалния вечен модел на Тойота.Кола,която предизвиква много респект.
  • #9
    13 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Iskam da sum japonski policai.
  • #8
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Toyota до граматика ( преди 13 години )
    1-во: Благодаря за урока по граматика!2-ро: ще се отбия при лекар,щом казващ.3-то: не аз,в статията казват за клиентите на Crown полицаи и такси4-то: Наистина немските и японските автомобили, и конкретно тези на Toyota са от разли4ни вели4ини.Факт. И хората с избир избират...какво,граматико?
  • #7
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Преди 1989 г.информационната "завеса" криеше постиженията на Запада,а съвременната (локална)-тези на Изтока!
  • #6
    16 rate up comment 9 rate down comment
    до: Toyota ( преди 13 години )
    Когато става на въпрос за Тойота не намесвай немските каски!Това са видове автомобили от различни величини.Едните разчитат на славно минало и история,а другите коват историята сега в момента и създават автомобили изпреварили бъдещето.П.С. Интересен ник си си сложил.Да решиш да плюеш някоя марка,а да си сложиш за ник името и говори за доста сериозни проблеми от всякакво естество.Написаното от теб по-вече се пише слято: повече.Много груба правописна грешка е това от твоя страна.
  • #5
    22 rate up comment 7 rate down comment
    до: Triforce ( преди 13 години )
    Удобството е субективен показател,а техническите прегледи,статистиката на повредите,посещенията в сервизите за ремонт са реални.Предпочитам реалното пред субективното.За теб може някоя стара немска талига,която харчи много и е абонирана в сервиза да е удобна,за мен обаче тя няма да е толкова удобна,защото нито ще имам възможността да е карам когато си искам(поради ремонтите),а и ще ми бърка дълбоко в джоба.На някой лимузините са удобни,на други СУВ,на трети спортните коли.Така,че...