IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията

Снимки на новата генерация на седана изтекоха в интернет

Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията

Интернет-изданието Jokerofblog се добра до снимки на новото, 14-о поколение на седана Toyota Crown. Това е най-старият модел на японската компания, като той се произвежда още от 1955 г.
Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията
Седанът Crown ще се предлага в 2 модификации -  Royal и Athlete. Първата от тях набляга на разкоша и комфорта, докато втората има „спортна” насоченост, като се отличава с по-агресивен външен вид.

Двете версии се отличават една от друга с различно оформление на предната част на каросерията – най-вече в бронята и решетката на радиатора.
Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията
Моделите са построени на една и съща платформа, при която разстоянието между двете оси е 2850 мм. Очаква се Toyota Crown да се предлага на пазара с 6-цилиндрови двигател с обем 2.5, 3.0 и 3.5 литра, както и с хибриден агрегат.
Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията
Настоящото поколение на Crown, което в Япония се използва най-вече като полицейска кола или такси, излезе през 2008 г. Седанът разполага със система, която сама настройва окачването след получаване на данни от GPS за състоянието на пътя. Освен това тази система може да променя автоматично работата на трансмисията и двигателя в зависимост от обстановката на пътя.
Toyota Crown – 14-о поколение на най-стария модел на компанията

Тагове: toyota crown
0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Погледнато откъм дизайна и технологиите, самите немски производители копират себе си,т.е.,влагат минимални промени, докато дизайнът и конструкциите на японските и отчасти корейските коли "издават", че са модели на съвремието,с поглед и за непосредственото бъдеще.
  • #23
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    "Една неистина,повторена 100 пъти, става истина"-най-прочутата фраза на германския м-р на пропагандата по времето на Хитлер.Той е обобщил този феномен и използвал.А последователите му-съвременни фирми или просто екзалтирани фенове,са безброй,дори и без да са чували за него.
  • #22
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Абе като ти се развали високотехнологичният автомобил на Лексус къде ще ти го оправят бе човек? Може би само в Германия и Франция! В коя друга държава? Купи си един и стой гледай мача. Сега ще кажеш, че не се разваля! Ами ако се развали, какво правим?!?!? Иначе тази Тойота за Япония си е супер, да, ама ти от къде почна и къде отиде. И Мерцедес крадяли... да бе :) И БМВ сигурно крадат, нали? Я виж предпоследният Lexus IS... жива 3-ка. Кой от кого краде, като Lexus копираха Мерцедес за да пробият!
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до: IT ( преди 11 години )
    Само да те питам щом немците са с големи традиции,защо крадат от Лексус?Отговори ми на този скромен въпрос.Ще ти дам марката която краде най-много.Нарича се Мерцедес.Модели искаш ли или сам ще се сетиш кои са.Всъщност сам си ги намери.Интелигентните хора знаят за кои става на въпрос.А нещо за хибридните технологии да кажеш?Немците кога?Май другото столетие ще се сетят.Погледни моделите на Лексус:GS,IS,LS,LX!
  • #20
    0 rate up comment 5 rate down comment
    IT ( преди 11 години )
    Бла-бла-бла
  • #19
    4 rate up comment 6 rate down comment
    IT ( преди 11 години )
    Бее незнам кой от кой какви технологий ще краде ама това нещо е ааадски грозноо, аа тази *** кичозна коронка в емблемата прави директна препратка към долнопробенн китаиски фейк на луксозен автомобил !!! И въобще защо ли се хабят жълтите да правят луксозни возила...!?!?! така или иначе нямат нито класата,нито имиджа,нито традицията,нито ситилът аа още по-малко таланта на старите европейски а и американски автомобилни майстори :)))
  • #18
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 11 години )
    В Даймлер тържествуват! И този път ще има откъде да краднат технологии за новата еС-класа.
  • #17
    6 rate up comment 7 rate down comment
    TUV AUTO REPORT ( преди 11 години )
    Тойота произвежда най-здравите автомобили.
  • #16
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ot koga gi vra6tat v servixite... nqkoi znae li?? hahaha TRO6LIOTA
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Triforce, кое е немско, кое японско сега, айде кажи.