IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото Subaru Forester

Появиха се брошури на модела за японския пазар

Това е новото Subaru Forester

Новото поколение на Subaru Forester успя да избегне дебнещите автопапараци, но все пак не можа да се опази до премиерата си, тъй като в интернет се появиха сканирани брошури на модела. На снимките е версията за японския пазар, която ще стъпи на пазара в края на ноември тази година. В САЩ и Европа продажбите на модела ще стартират в началото на следващата година.
Това е новото Subaru Forester
Както може да се види от снимките, четвъртото поколение на Forester запазва концепцията своите предшественици - високопроходимо комби, с висок просвет и офроуд излъчване, което се справя еднакво добре както на пътя, така и извън него. Новият модел обаче има напълно нов екстериорен и интериорен дизайн, залагащ на формите, които познаваме от XV и последното поколение Impreza.

Въпреки, че все още няма официална информация, се предполага, че автомобилът е построен на ревизирана версия на платформата на новата Impreza. Той има по-големи размери, спрямо третото поколение Forester. Дължината му достига 4,595 мм (+35 мм), широчината - 1,795 мм (+15 мм), а височината - 1,695 мм (+20 мм). Междуосието също е увеличено, като сега достига 2,640 мм (+25 мм), предлагайки по-голям комфорт за пасажерите на задната седалка.
Това е новото Subaru Forester
За пазара на Япония са предвидени два двигателя boxer. Това са атмосферен агрегат с обем 2.0 литра, генериращ 148 к.с. и 2.0-литров турбо-агрегат, генериращ 280 к.с. На по-късен етап трябва да бъде пусната и още по-мощна STi версия.

Очаква се за пазара в САЩ да бъде наличен двигател с обем 2.5 литра, а за този в Европа - 2.0-литров дизел, предлагащ 150 к.с.
Това е новото Subaru Forester

Тагове: Subaru Forester
0 от 500
  • #13
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    бъчваря,то трябва и на ***,като теб със закон да им забранят да пишат по форуми.Имах Мазда 323,а после и 626,Нисан Микра К10 и К11, Тойота Карина,всичките от 90-те.Как никоя от тези нямаше ръжда не знам.Всичките обаче бяха внос от Германия.Лично съм ги избирал.Много хора тогава се набутаха с внос от Австрия и те гниеха,заради силните препарати с които третират пътищата през зимата.Най-гниещите ми коли,които съм имал са Опел Кадет,Корса А и Б и Голф 3.Голф 2 също имах,но не гниеше много.
  • #12
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Чуков, коефициента ти на интелегентост трябва да е като на ковашки чук, щом срвняваш *** с японците!Между другото, познай с моя Горски зимата как разминавам като спрели, някакви пълзящи по пътя, инериорни и дизайнерски еталони за по 100 + К в евро? Освен това, на цена от 50 000 лв не е въобще много за подобен клас кола, с такава надежност и проходимост. За един Вагенщайн обаче, цените които обявяват, съвсем не съм сигурен, че отговарят на качеството...
  • #11
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Чуков ( преди 13 години )
    Някои имат ръжда, но повечето нямат.Пък и боя кола не кара.
  • #10
    4 rate up comment 20 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Точно пък автомобилите от деветдесетте са най-големите глокници. Само за люпене на пилета стават в момента. Толкова ръжда не е имало дори и през осемдесетте. Курник до глокник. Още по-лошо като ги срещаш всеки ден по питищата на Милата ни Родина. Трябва със закон да ги забранят. :P
  • #9
    4 rate up comment 29 rate down comment
    Чуков ( преди 13 години )
    Хубава работа, ама *** (японска).
  • #8
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Типичен интериор за Субару, ергономично, всичко ти е в рамките на обзора.Като цяло са супер надеждни коли,но имат един голям кусур - много са скъпи :)
  • #7
    30 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За какъв *** ти е необходимо да имаш кола с хиляда и хиляди излишни екстри ако те остави на пътя в люта зима заради проблем с електрониката.Преди време имах Хонда Сивик-93 г., колата си имаше елементарни екстри, но в продължение на 120 хил. км нито веднъж не каза, че днес не и се пътува...
  • #6
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ало, ***..., тези коли са направени да ти вършат работа, а не да ходиш с тях до мола и да разхождаш перхидролената к-ва!
  • #5
    20 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    kupi si X1 togava To e s po-krasiv interior XAXAXAA TAPANAR
  • #4
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Наистина силно разочароващо, все пак 2012 се очаква да имат добър дизайнер, а не някой останал с 10-15 години в миналото.. :/