IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото Subaru Forester

Появиха се брошури на модела за японския пазар

Това е новото Subaru Forester

Новото поколение на Subaru Forester успя да избегне дебнещите автопапараци, но все пак не можа да се опази до премиерата си, тъй като в интернет се появиха сканирани брошури на модела. На снимките е версията за японския пазар, която ще стъпи на пазара в края на ноември тази година. В САЩ и Европа продажбите на модела ще стартират в началото на следващата година.
Това е новото Subaru Forester
Както може да се види от снимките, четвъртото поколение на Forester запазва концепцията своите предшественици - високопроходимо комби, с висок просвет и офроуд излъчване, което се справя еднакво добре както на пътя, така и извън него. Новият модел обаче има напълно нов екстериорен и интериорен дизайн, залагащ на формите, които познаваме от XV и последното поколение Impreza.

Въпреки, че все още няма официална информация, се предполага, че автомобилът е построен на ревизирана версия на платформата на новата Impreza. Той има по-големи размери, спрямо третото поколение Forester. Дължината му достига 4,595 мм (+35 мм), широчината - 1,795 мм (+15 мм), а височината - 1,695 мм (+20 мм). Междуосието също е увеличено, като сега достига 2,640 мм (+25 мм), предлагайки по-голям комфорт за пасажерите на задната седалка.
Това е новото Subaru Forester
За пазара на Япония са предвидени два двигателя boxer. Това са атмосферен агрегат с обем 2.0 литра, генериращ 148 к.с. и 2.0-литров турбо-агрегат, генериращ 280 к.с. На по-късен етап трябва да бъде пусната и още по-мощна STi версия.

Очаква се за пазара в САЩ да бъде наличен двигател с обем 2.5 литра, а за този в Европа - 2.0-литров дизел, предлагащ 150 к.с.
Това е новото Subaru Forester

Тагове: Subaru Forester
0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Пежото ли имаш предвид? Там не можах изобщо да ги пусна, защото са някъде на майната си ;) Кажи ми как да ги намеря в тъмното, след като дори иконките за фаровете не са осветени? При Фиеста поне си свети лампичката, дори да не си пуснал габарити. Просто е нон стоп включена, та да не стават фрешки като тая с Пежото. :P Анонимна куха кратуно.
  • #32
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не се прави !Каза, че не си могъл да запомниш как се пускат фаровете
  • #31
    3 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Може да е печатна грешка, знам ли. А и в статията говорят за модификация в Япония. Там законите им са по-различни.
  • #30
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Баджанака ( преди 13 години )
    Сполай ти бъчварино, значи все пак е 158?! Е защо новите са по-малко?
  • #29
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Баджанака ( преди 13 години )
    Последния анонимен, страхотен анализ, пожелавам ти някой ден и да покараш субару.
  • #28
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    КАто искаш повече коне има други производители,като искаш да ти харчи по-малко също.Форестър са го направили с постоянно задвижване на 4-те колела и просто няма как да харчи малко.Говорим за най-доброто и доказало се 4х4,което няма спирка.Тръгне ли на някъде стига без проблеми,стига клиренса да му позволява.
  • #27
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    А за какво са ти повече коне във СУВ версия? Ако искаш повече, има XT версия.Ако искаш скорост и ускорение има Легаси и Импреса. Последното Легаси с 2.0 DIT e 300 к.с и 400 Nm въртящ момент и със CVT трансмисията ускорява до сто за окло 6 сек.
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    http://***.automedia.bg/catalog/car_76/model_558/
  • #25
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Баджанака ( преди 13 години )
    Има нещо венерическо с тия форестъри. 2007 субару мотърс ми продадоха 2.0 атмосферен със сто петдесет и няколко коня, мисля, че бяха 158. Е как е възможно 6 години по-късно конете да са 148? Къде всъщност мога да прочета колко коня ми е колата? Иначе са здравеняци от класа, даже и вървят доста, ако ги натискаш. Мен ако питате проблемът им е разходът, поне при бензиновите е безумен за размерите на колата.
  • #24
    4 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Първо, пишеш като анонимен. Знам ли аз с кого разговарям? Сещам се долу горе. Второ, сам казваш, че избираш. И аз избирам, ама нови. Трето, 23 години имал книжка. Е, аз имам 22. Четвърто, не си смуча пръстите. Германците си го казват в любимите си списания. Мазда е здрава, но гние. Това, че си взел добра бройка не означава, че процентът е нисък на всички Мазди. Все пак и Форд имат голям дял там.