IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото Subaru Forester

Появиха се брошури на модела за японския пазар

Това е новото Subaru Forester

Новото поколение на Subaru Forester успя да избегне дебнещите автопапараци, но все пак не можа да се опази до премиерата си, тъй като в интернет се появиха сканирани брошури на модела. На снимките е версията за японския пазар, която ще стъпи на пазара в края на ноември тази година. В САЩ и Европа продажбите на модела ще стартират в началото на следващата година.
Това е новото Subaru Forester
Както може да се види от снимките, четвъртото поколение на Forester запазва концепцията своите предшественици - високопроходимо комби, с висок просвет и офроуд излъчване, което се справя еднакво добре както на пътя, така и извън него. Новият модел обаче има напълно нов екстериорен и интериорен дизайн, залагащ на формите, които познаваме от XV и последното поколение Impreza.

Въпреки, че все още няма официална информация, се предполага, че автомобилът е построен на ревизирана версия на платформата на новата Impreza. Той има по-големи размери, спрямо третото поколение Forester. Дължината му достига 4,595 мм (+35 мм), широчината - 1,795 мм (+15 мм), а височината - 1,695 мм (+20 мм). Междуосието също е увеличено, като сега достига 2,640 мм (+25 мм), предлагайки по-голям комфорт за пасажерите на задната седалка.
Това е новото Subaru Forester
За пазара на Япония са предвидени два двигателя boxer. Това са атмосферен агрегат с обем 2.0 литра, генериращ 148 к.с. и 2.0-литров турбо-агрегат, генериращ 280 к.с. На по-късен етап трябва да бъде пусната и още по-мощна STi версия.

Очаква се за пазара в САЩ да бъде наличен двигател с обем 2.5 литра, а за този в Европа - 2.0-литров дизел, предлагащ 150 к.с.
Това е новото Subaru Forester

Тагове: Subaru Forester
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Казах друго. Не можах да запомня при предната Фиеста накъде се регулират фаровете, защото имаше едно въртящо се колелце без никаква логика. Не всеки ден ги регулирам, но когато се налага, трябва да се налучква :) И Айнщайн е бил разсеян, но виждаш сега какви проблеми стават . И с ядрени централи и с Иран...
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до бъчваря ( преди 13 години )
    Сам каза предната седмица, че не можеш да запомниш как да си пуснеш фаровете сега си много компетентен.
  • #21
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Баси якото Субару
  • #20
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Така е.Моята Мазда е внесена от Австрия и беше изгнила цялата отдолу.Не купувайте коли от там.
  • #19
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Продадох му е на 228 000 км,а в момента е някъде около 300 000.Със сигурност не знам точно,но там някъде езащото преди няколко месеца приказвахме с него и ми разправя,че сменил вътрешно каре,което било оригинално и никога не е било сменяно,но грешката била негова,защото скочил в някаква дупка с висока скорост.Така че хайде да не си говорим врели-некипели.С колите(и камионите) без да се хваля съм доста навътре.От 23 г имам книжка Ц-кат и по груби изчисления имам навъртени над 800 000 км.
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Както казах по-долу гният тези от Австрия.Много се навнесоха у нас заради ниската цена и се замаскирваше всичко да могат да се шитнат на някой и после олелеле майко Маздите или японките много гниели,ама никой не пита от къде е докарана колата.Специално Маздата 323 БА е продадох на комшията.Мога да ти е снимам да кажеш къде има ръжда.Кажи на кое място да направя снимка.Проучи къде най много гният и веднага ти снимам мястото.Колата е набор 1995г.с оригиналната боя.По купе и ДВГ нищо не е правено.
  • #17
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Както аз не съм мерило,така и ти не си.Сменил съм не 10,а над 15 автомобила.Дейността ми е такава,че винаги трябва да имам под ръка 2-3 автомобила.Избира се само най-здравото 2-ра ръка и се продава след 100-150 000 км.Колите разбира се не ги карам само аз.Имам си много по-добра представа за автомобили от доста други,защото лично през ръцете ми са минали над 30.Като ги вкарвам от чужбина и ако нещо не ми хареса по пътя директно в БГ продавам.За изгнилите Мазди от Германия го говори на някой друг!
  • #16
    5 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Абе ти не си мерило. Иначе нямаше да смениш 10 автомобила. Карай нещо повече от 2 години тук и тогава ръси мозък. Деветдесетте бяха години на икономии. Дори Мерцедес гниеше яко, дане говорим пък за твоите Мазди. Мазда е здрава кола, но може би единственият и проблем е ръждата, както и на всички японски автомобили от ония времена.
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Kико ( преди 13 години )
    Дизайнът на мен ми прилича повече на еволюция на 2та версия от 2003 до 2006 г, като ползва интериора на новото XV. Добре, че забравяме изгледа на 3тата версия от 2008 досега. Чак ме бе срам от този модел.
  • #14
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Ясен ( преди 13 години )
    Криминално много прилича на RAV4.