IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новата Toyota Auris - официално

Ясни са всички подробности около популярния модел

Новата Toyota Auris - официално

Новата Toyota Auris - официално
След като разкриха външността, размерите, оборудването и част от характеристиките на новата Toyota Auris, от японската компания разпространиха и информация за двигателите, с които ще разполага возилото.

Четири задвижващи агрегата ще се предлагат с колата още след премиерата й в края на този месец. Базов ще бъде 1.33 литровия бензинов двигател с четири цилиндъра, който доставя 99 к.с. и 128 Нм. С него хечбека изразходва средно 5.4 л./100 км и отделя 125 гр/км вредни СО2 емисии.

Следващия бензинов агрегат е с обем 1.6 литра и отново четири цилиндъра. Той генерира 132 к.с. и 160 Нм. Когато двигателят е куплиран с механична трансмисия, потреблението на гориво е в рамките на 5.9 л./100 км, а вредните емисии - 138 гр/км. При версията със 7-степенна MultiDrive S CVT трансмисия стойностите са съответно 5.7 л/100 км. и 134 гр/км.
Новата Toyota Auris - официално
Дизеловото предложение е 1.4-литровия D-4D агрегат, генериращ 90 к.с. и 205 Нм. Той изразходва само 3.8 литра на 100 километра пробег, като отделя в атмосферата 99 гр/км. вредни СО2 емисии. Този двигател, както и 1.33 литровия бензинов агрегат се оборудват стандартно със система старт/стоп, която изключва двигателя, когато автомобилът е в покой.

Разбира се, както при предишното поколение, ще има и хибридна версия на Auris, която е най-добре продавания хибрид в Европа. Тя ще използва 1.8-литров бензинов двигател и електромотор, генериращи обща мощност от 136 к.с. Системата позволява движение изцяло на електричество в продължение на около 2 километра при скорост до 50 км/час. Липсва информация за потреблението на гориво при тази версия, но се съобщава, че тя отделя в атмосферата едва 89 гр/км вредни СО2 емисии. Ускорението от място до 100 км/час отнема 10.2 секунди, а максималната скорост на движение достига 180 км/час.

Още за новото поколение Toyota Auris вижте тук

Тагове: Toyota Auris
0 от 500
  • #25
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Това е обновяване по японски-новият модел няма почти нищо с предшественика си, да усетиш промяната, движението напред във времето.
  • #24
    4 rate up comment 2 rate down comment
    кики ( преди 13 години )
    Дори започнаха да правят трицилиндрови дизели които са много зле.
  • #23
    5 rate up comment 3 rate down comment
    кики ( преди 13 години )
    Тойота и досега не слагат турбини за да не оскъпяват поддръжката на автомобила,иначе това което те постигат без турбина, германците го постигат с турбина и продължават да слагат все по-големи и по-големи турбини,както пише в други статии и електрически задвижвани,за да може после ремонта им да струва колкото нова кола.А иначе,Тойота-1,8 атмосф.бенз.-147 к.с.,ФВ-1.8Т-150 к.с.-красноречиво е кой повече ги разбира.Видяха германците че японците правят три цилиндрови двигатели и започнаха и те.
  • #22
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Минувач ( преди 13 години )
    @БъчваряТойота разработват двигатели с принудително пълнене от десетилетия и имат едни от най-легендарните двигатели.Не знам наистина защо не използват принудително пълнене за малките си двигатели и честно казано не искам да се пробвам. Знам само, че аз не желая да притежавам двигател 1.3 с турбина, защото тя е един доста скъп КОНСУМАТИВ за един иначе евтин двигател.
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    chavv ( преди 13 години )
    Турбо-моторите са добри за да се декларира супер-нисък разход НА СТЕНД.В реално каране си харчат, колкото ги настъпиш и дали караш атмосферен или турбо се отразява на кревата на въртящия момент/КС, но не на харченето.+ изгода за компаниите че двигателя и турбото стават консуматив. Лошо няма, стига всички на 5 години да сменяме колите си с нови :D
  • #20
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    @бъчваря,Да говорич за най-голямата по продажби на автомобили компания в света,че била изостанала е крайно несериозно.Прекалено много ги подценяваш не мислиш ли.Не мислиш ли,че имат потенциал да създадат каквито си искат автомобили и двигатели?Мислиш ли,че едно турбо не могат да сложат на моторите си и да се нарекат модерни според твоите елементарни разбирания.Явно от любимия ти Форд са трябвали да гледат и да се учат...Емо колкото и да ти е тъжно не гледат от тях и пак са 1
  • #19
    6 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    @Минувач, защо защитаваш изоставането на Тойота? Какво да се прави, явно след всички тия проблеми със земетресенията и върнатите автомобили, не са им останали достатъчно парички за разработка на модерни бензинови мотори. Това е истината. Казвайте я в очите. Така е и с Опел. Изостават с бензиновите мотори и то доста. Тогава няма какво да се чудим на мижавите им продажби. Никой не иска да плаща за Опел, а да получава Москвич.
  • #18
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Минувач ( преди 13 години )
    Хората пускат автомобил с три агрегата в най-ниския си клас, тук всякакви разбирачи го оплюха като на момента намериха инжинерните пропуски на автомобил N1 по продажби и на едни от първите места по надеждност.Голям пропуск на Тойота, че не хвърлят по едно око на българските форуми преди така неподготвено да вадят нов модел...
  • #17
    6 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Май повечето от вас четат малко. Затова и толкова фенски коментари. Тойота предлага тия мотори, защото все още се разработват новите им турбо агрегати. Това са стари, но модернизирани задвижвания. Затова и разходът на гориво е по-високичък, а въртящият момент нормален за атмосферен мотор. Когато се появят турбините съм сигурен, че мненията ще се завъртят на 180 градуса. Все пак и Тойота признаха изоставането си, започвайки разработката на турбинирани мотори.
  • #16
    12 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    tova,4e ne mogesh da si predstavish,4e nykoi moge da ima nyakolko koli govori mnogo losho za teb!U4i mnogo,raboti mnogo i se nadyavai da stanesh byal 4ovek