IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volvo V40 и във версия Cross Country

Всъдеходният вариант на хечбека ще се произвежда от ноември

Volvo V40 и във версия Cross Country

Volvo показа всъдеходния вариант на хечбека с 5 врати V40. Новата версия се казва Cross Country, а нейният дебют е планиран за изложението в Париж.
Volvo V40 и във версия Cross Country
Новият модел е с по-голям пътен просвет, който е увеличен с 40 мм в сравнение със стандартната версия. V40 Cross Country е получил нови предна и задна брони, допълнителна защита на праговете, лайсни и джанти с различен дизайн.

Всъдеходният вариант се предлага както с предно предаване, така и със задвижване на четирите колела. Втората версия ще е достъпна с 5-цилиндров бензинов агрегат Т5 с обем 2.5 литра, мощност 254 к.с. и 400 Нм въртящ момемнт (към тях се прибавят още 40 Нм при работа в режим Overboost). Този мотор е достъпен с 6-степенна роботизирана скоростна кутия Powershift с двойно сцепление. Ускорението на тази версия от 0 до 100 км/ч е 6.1 секунди.

Освен това на някои пазари моделът ще се предлага със същия 2.5 литров Т5 двигател, но с мощност 213 к.с., както и с 1.6 литров турбо-двигател с мощност 180 к.с. Налице са и 3 дизелови агрегата с обем 1.6 и 2.0 литра. Тяхната мощност съответно е 115 к.с. (285 Нм), 150 к.с. (350 Нм) и 177 к.с. (400 Нм). Трансмисиите са 6-степенна механична или автомат със същия брой предавки. Всички агрегати работят със система start/stop и система за възстановяване на енергията при спиране.

Освен това V40 Cross Country разполага със система за помощ при спускане, която автоматично поддържа необходимата скорост, както и асистент при потегляне по наклон.

Началото на производството на модела стартира през ноември в завода на Volvo в Белгия, като шведската компания планира да продава около 17 000 бройки от  Cross Country годишно. Около 50 % от тях трябва да се пласират в Европа, 30 % - в Китай, а останалите на другите пазари.
 

0 от 500
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    mkvr32 ( преди 13 години )
    Това Волво ме кефи ужасно много. Доста ще се чудя междо него и БМВ Х1 когато доиде време да сменям колата.
  • #4
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Коста ( преди 13 години )
    Не очаквай от Волво това, което би нарекъл нормална кола. Като нормално Волво се възприемат големите комбита, такова карам и аз. Големият седан S80 е екзотичен за България, а по-малките модели често са турбинирани и постигат забележителна мощност, без да имат хулиганска слава, като БМВ или някои италианки. По традиция всички уважават Волво, но го избягват заради предполагаемо скъпата поддръжка. Дори моделите му не са точно позиционирани срещу познатите класове. Това напомня Олрод, не СУВ.
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 13 години )
    Нормалната версия ми допада доста повече - тя е просто елегантен хеч. Но на мен концепцията на толкова малък SUV ми е неясна, въпреки, че всички ги правят напоследък.
  • #2
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Автор ( преди 13 години )
    Хубаво, че има Голф 7 с възхитителния си дизайн та да му се порадваш!
  • #1
    5 rate up comment 26 rate down comment
    1 ( преди 13 години )
    не ми харесва адски грозна кола