IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW показа 3-цилиндровите си двигатели

Първият модел с тях ще бъде 1-Series GT

BMW показа 3-цилиндровите си двигатели

BMW официално показа 3-цилиндровите турбо-двигатели с обем 1.5 литра. Агрегатите ще бъдат използвани за следващото поколение Mini, за всички машини на BMW с предно предаване, както и за версиите със задно предаване на 1- и 3-Series.
BMW показа 3-цилиндровите си двигатели
Бензиновият трицилиндров мотор е получил името B38, а дизеловият – B-37. Според представители на баварския концерн, тези агрегати са съответно с 5 и 15 % по-икономични от настоящитеги бензинови и дизелови 4-цилиндровия мотори от серията N20.

Новите агрегати разполагат с по една турбина, система за промяна на газоразпределението Valvetronic и по-голям ход на буталата в сравнение с N20. Официална информация за техническите параметри на двигателите липсва, но според запознати бензиновият мотор може да развива между 122 и 224 к.с. (от 180 до 240 Нм), а дизеловият – от 82 до 184 к.с. (от 225 до 330 Нм).

Първият модел, който ще бъде обзаведен с новите мотори ще е концептът BMW Active Sports Tourer. Неговата премиера е на срочена за по-късно днес (14 септември). Този модел е предшественик на хечбека 1-Series GT и ще бъде построен на новата платформа UKL1, върху която ще бъдат конструирани и бъдещите модели на Mini. Платформата е с предно предаване, но като опция BMW предлага и задвижване на четирите колела.

Тагове: active sports tourer
0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    sinbad0 ( преди 13 години )
    Аз досега не съм имал кола която да ми харчи малко,може би ако човек се старае може да постигне някакви различни стойности.При мен винаги градско ми е 10-12л/100 зависи от сезона.Колите които съм карал са:1,4 безин Форд Ескорт карбуратор,75к.с.ръчна1,9 тд Сеат 75к.с.ръчна1,4 бензин Сеат Леон 75к.с.ръчна2,0тди Ауди А4 140к,с, мултитроник2,0 Д БМВ 177к.с. автоматизвън града дизелите са 6/100 а бензина 7,5/100това е равносметката ми от 1997г. до днес.......Стилът на каране е 1 към 1
  • #9
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако четете повече,ще знаете ,че отливането и след това доработването са различни неща,а за "махането" на един цилиндър е така ,но ТЪПИЯ си е ***.
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Двуструйната турбина е специален модел, високо-технологична и изпреварила времето си турбина, която е един най-важните възли в двигателя на Станчев! Учудвам се, че не сте чували за нея, а сипете експертни коментари във форума! :))
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Станчев, ще ми дадеш ли определение на двуструйна турбина ?
  • #6
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Момче,вземи се съвземи!Пишеш пълни простотии.Вземаш един 4-цилиндров двигател,махаш един цилиндър и го правиш 3-цилиндров.Хахаха,направо ми оправи деня.Ти изобщо си нямаш и грам понятие от ДВГ.Нямаш си на идея как се проектира и прави един такъв много сложен агрегат.
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вярвам,че са се справили добре.БМВ правят едни от най-добрите ДВГ безспорно и едва ли ще се изложат.Много ще ми е интересно какъв разход на гориво са постигнали с тези 3-цилиндрови мотори.Адски съм любопитен да разбера.Сигурно първа серия ще има разход под 4/100 реално,не само на книга.
  • #4
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вземат един голям дв. с 4 цилин. и го намалят , ползват отливането с един по-малко. Само да ви напомня,че 0,9л. двигател на Фиат е 1/2 от мотора на Алфа 1750TBi.
  • #3
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Също така забравих да спомена,че 3-цилиндровите агрегати се развъртат по-бързо,но бързо стигат пик и там умират.Имал съм Суифт 1,0 3 цил. и Микра 1,0 с 4 цил.И двете бяха страхотни машини,много икономични и се изстрелваха много бързо.Разлика във вървежа не мога да направя.Вървяха еднакво добре.Единствено вибрацийте на мотора на Суифта бяха една идея по-големи.НЕ знам БМВ какво са намислили и какво са направили.С интерес ще следя да видя какво технологично решение са взели в тази насока.
  • #2
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нещо не разбирам защо ще ги правят с 3 цилиндъра,а не с 4?!На 1,0 или 1,2,т.е. на малките кубатури 3 цилиндъра да,ама на по-голяма кубатура ЗАЩО?Нека,ако има някой по-запознат в техническата част да обясни защо се прави това.По принцип вибрациите на 3-цилиндровите агрегати са по-големи и са доста небалансирани,което трябва да се компенсира с маховици.Така,че теглото остава същото.Единствено се спестява 1 цилиндър и по-лесна изработка и по-евтина предполагам.За друго не се сещам.
  • #1
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Станчев ( преди 13 години )
    Скъпи автори, турбината е една, но двуструйна. Двигателя е TwinTurbo...