IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW показа 3-цилиндровите си двигатели

Първият модел с тях ще бъде 1-Series GT

BMW показа 3-цилиндровите си двигатели

BMW официално показа 3-цилиндровите турбо-двигатели с обем 1.5 литра. Агрегатите ще бъдат използвани за следващото поколение Mini, за всички машини на BMW с предно предаване, както и за версиите със задно предаване на 1- и 3-Series.
BMW показа 3-цилиндровите си двигатели
Бензиновият трицилиндров мотор е получил името B38, а дизеловият – B-37. Според представители на баварския концерн, тези агрегати са съответно с 5 и 15 % по-икономични от настоящитеги бензинови и дизелови 4-цилиндровия мотори от серията N20.

Новите агрегати разполагат с по една турбина, система за промяна на газоразпределението Valvetronic и по-голям ход на буталата в сравнение с N20. Официална информация за техническите параметри на двигателите липсва, но според запознати бензиновият мотор може да развива между 122 и 224 к.с. (от 180 до 240 Нм), а дизеловият – от 82 до 184 к.с. (от 225 до 330 Нм).

Първият модел, който ще бъде обзаведен с новите мотори ще е концептът BMW Active Sports Tourer. Неговата премиера е на срочена за по-късно днес (14 септември). Този модел е предшественик на хечбека 1-Series GT и ще бъде построен на новата платформа UKL1, върху която ще бъдат конструирани и бъдещите модели на Mini. Платформата е с предно предаване, но като опция BMW предлага и задвижване на четирите колела.

Тагове: active sports tourer
0 от 500
  • #40
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И ДОСТА ДОБРЕ ВЪРВИ! Това са 3 цилиндъра а гледай как набира..
  • #39
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Видео и звук от 1ва серия с 3цилинровия двигател. http://***.e90post.com/forums/showthread.php?t=744922Доста добре звучи.
  • #38
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Никога няма да си купя 3 цилиндрово BMW!
  • #37
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като си купил Трошота.......
  • #36
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И моята кола е с 3 цилиндров двигател. Просто четвъртия спря да работи :-(
  • #35
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо не ползват мотоциклетен двигател-там поне имат традиции.
  • #34
    13 rate up comment 2 rate down comment
    mrysnika ( преди 11 години )
    Както казах по-долу без старт-стоп система със Сузуки Суифт и Нисан Микра съм смъквал до 5,5-6/100 в задръстванията.Това разбира се е с умело каране и предвиждане на събитията на пътя.Можеш ли да предвиждаш и да гледаш в перспектива,икономията на гориво е като детска игра.Това обаче се постига с много опит и най-вече акъл,защото познавам хора с над 40 г. зад волана и не могат да карат икономично,а познавам други,които имат от няколко години книжка и се справят блестящо.От задкормилното зависи.
  • #33
    14 rate up comment 1 rate down comment
    mrysnika ( преди 11 години )
    @sinbad0,всяка кола може да е накараш да харчи много,но не всяка кола може да харчи малко.
  • #32
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    А по темата...интересно ми е какви решения са взели в БМВ за балансиране на двигателя. При форд липсва балансиращ маховик, но пък при БМВ имаме по-голям работен обем, а от там и предпоставка за по-висок въртящ момент и по-спокойна работа на мотора. На колегата най-отдолу ще кажа, че доста е изостанал с информацията за 3 цилиндровите мотори и по-специално да вземе да се запознае с 3 цилиндровия "мотор на годината". Ще му се доизяснят много неща.
  • #31
    3 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    И защо да не правите 7-8 в София при нормално каране? Все пак новите автомобили имат старт-стоп системи и едва ли ви бърка половин часов престой в задръстване. Ще дам само едно примерче, колко харча аз до работа с бензиновата Фиеста и колко колегата с дизелово Браво. Без климатик смъквам до 5-5.5 л/100 км, а той не може да падне под 6 л/100 км нафта. И защо? Защото аз акрам предвидливо, а той газ-спирачка. Мисля, че дори и в големи задръствания 7-8 л/100 км са постижими за бензинов мотор.